HyperionVR
Members-
Мнения
27 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
HyperionVR's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
A6 C5 2003та е модела, двигателите са същите. Има 2 модефикации, но по здравина проблеми мощност и тн са еднакви. След ремонта да чукна на дърво ядове нямам. Моята е мултитроник и като идея и шофиране автомата много ми харесва. На практика е без-степенна кутия и предавки няма, което в съвкупност със големия атмосверен шестак прави колата много приятна за каране. Ако се счупи кутията лошо. Типтрониците уж са по надеждни и лесни за ремонт и обслужване. Затова са и по предпочитани. Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk И да, quattro е само със ZF кутия до колкото ми е известно. Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk И бензинец и масълце [emoji16] Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
-
Здрасти, аз карам от една година 3ка бензин и не е от най здравите мотори. Минах през доста сериозен първоначален ремонт(около 3к лв + обслужването) но имаше 3 спукано цилиндъра + криви глави. Всичко се оправя де, ако имаш желание и сега и се радвам. Ако е автомат само типтроник (ZF кутия, куатро задвижване) гледай че много ги има с Мултитроник (CVT кутия на предно само) която е хубава но трошлива. Иначе мотора погорва трябва да знайш. Ако имаш други въпроси питай. Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
-
Audi А6 C5 3.0I ASN Мени оборотите при спиране на светофар
HyperionVR отговори в темата на HyperionVR - тип С5
Много е странно, днес минах 50 км градско в тежък трафик, никакви претрисания и глупости. Не знам какъв е случая, Иначе да, случи ми се няколко пъти да ми свети esp То, след известно каране извънградско гасне. Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk -
Здравей, оригинално CVT масло предполагам може да се долее. По опитните с кутията да кажат. Иначе в тази ситуация най добре направо да източиш и да смениш цялото масло според мен. Едни 50 70к км да си спокоен. Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
-
Audi А6 C5 3.0I ASN Мени оборотите при спиране на светофар
HyperionVR отговори в темата на HyperionVR - тип С5
Ще ги прегледам. Мотора е много топъл постоянно и като нищо някое маркуче е сдухало. Ако е заминал дебитомера ще свети ли чека? Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk -
Audi А6 C5 3.0I ASN Мени оборотите при спиране на светофар
HyperionVR отговори в темата на HyperionVR - тип С5
Мерси за насоката колега, появи се грешка на дебитомера, та вече ми е ясно на къде отиват нещата. Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk -
Здрасти, И аз имам подобни симптоми, но когато има натоварване, тоест тротоари и задна когато има наклон (Няколко пъти ми прерита в ръцете за последните няколко месеца от както е в мен и то все беше при тротоари и тн.). От тогава вобще не я мъча и паркирам само на равнища ако е възможно. При нормални условия задната трябва да потегля без газ, само с отпускане, както и на директна. Стискам палци да не е тръгнала все още, но и да е ще се оправяме някак. Иначе кутията много ми харесва, уникално се кара.
-
Здравейте, Колата прояви странно поведение. Цял ден беше на паркинг, тръгвам да се прибирам от работа и паля, при което оборотите започнаха да играят и двигателя работи не равномерно. ЧЕК енджини и лампи няма. При което изгасих двигателя, запалих отново и закова на 800 оборота като обикновенно. Тръгнах и на първия стоп, при спряло положение оборотите започнаха да се менят ритмично между 400 - 900. След изгасяне на мотора и повторно палене проблем няма и се държи нормално. На следващото кръстовище същата работа... повтрорих процедурата и се оправи, като следващите 20км до вкъщи никакви ядове. Приемам идеи от къде мога да започна с търсенето на проблема и опасно ли е. Преди време майстора беше намирал грешки на 2 от 4те ламбда сонди, изтрихме ги и от тогава дертове няма. Ще съм благодарен на съвети, надявам се съм обяснил ситуацията обстойно. Да допълня, газ няма. Колата се кара на бензин само.
-
Разбрах, напълно си прав. Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
-
В какъв смисъл камилата или камиларя? Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
-
Здравей, все още работи. Планирам какво да правя като стане дизастъра Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
-
И аз така знам, благодаря. Просто събирам мнения. Някакви много плашещи коментари чета че ремонти те са по няколко хиляди (3, 4 хилки, което просто няма КПД) на този модел кутия, тей че спасителния парашут ще е конверсия към ръчни скорости. Дано да и се по радвам още някакво време Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
-
Благодаря за съвета, има резон. Иначе както казах други симптоми не е давала, добре и плавно се движи без придърпвания и претрисания в движение. Надявам се една смяна на маслото да удължи живота поне малко. Забавих се няколко месеца след покупката на автомобила да сменя маслото на кутията ама правих 3 спукани цилиндъра и нямаше как Още един въпрос колега, как стои въпроса със ремонтите на тази кутия? Чел съм че се сменят фрикционни дискове, вариаторите ако са изядени и прочее. Имаш ли инфо за това? Питам защото поведението ми харесва и много се наслаждавам да я карам. Напълно приляга на стила ми на шофиране. Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
-
Добре, благодаря за информацията. Вчера на качване на един бордюр на задна малко прерита. До сега никакви симптоми не е давала за проблеми. Та ще сменям маслото и ще стискам палци всичко да е точно Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
-
Благодаря за отговора колега! Гледам че го дават цвят жълто, пък навсякъде пише че мултитрошляка се кара с червено, има ли някакво значение и възможно ли е да се пресече? Благодаря. Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk