Jump to content

HyperionVR

Members
  • Мнения

    27
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Ауди А4 1.8 / А6 3.0

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

390 профилни разглеждания

HyperionVR's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. HyperionVR

    Audi A6 C5 3.0i quattro 2001-2004

    A6 C5 2003та е модела, двигателите са същите. Има 2 модефикации, но по здравина проблеми мощност и тн са еднакви. След ремонта да чукна на дърво ядове нямам. Моята е мултитроник и като идея и шофиране автомата много ми харесва. На практика е без-степенна кутия и предавки няма, което в съвкупност със големия атмосверен шестак прави колата много приятна за каране. Ако се счупи кутията лошо. Типтрониците уж са по надеждни и лесни за ремонт и обслужване. Затова са и по предпочитани. Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk И да, quattro е само със ZF кутия до колкото ми е известно. Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk И бензинец и масълце [emoji16] Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
  2. HyperionVR

    Audi A6 C5 3.0i quattro 2001-2004

    Здрасти, аз карам от една година 3ка бензин и не е от най здравите мотори. Минах през доста сериозен първоначален ремонт(около 3к лв + обслужването) но имаше 3 спукано цилиндъра + криви глави. Всичко се оправя де, ако имаш желание и сега и се радвам. Ако е автомат само типтроник (ZF кутия, куатро задвижване) гледай че много ги има с Мултитроник (CVT кутия на предно само) която е хубава но трошлива. Иначе мотора погорва трябва да знайш. Ако имаш други въпроси питай. Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
  3. Много е странно, днес минах 50 км градско в тежък трафик, никакви претрисания и глупости. Не знам какъв е случая, Иначе да, случи ми се няколко пъти да ми свети esp То, след известно каране извънградско гасне. Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
  4. Здравей, оригинално CVT масло предполагам може да се долее. По опитните с кутията да кажат. Иначе в тази ситуация най добре направо да източиш и да смениш цялото масло според мен. Едни 50 70к км да си спокоен. Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
  5. Ще ги прегледам. Мотора е много топъл постоянно и като нищо някое маркуче е сдухало. Ако е заминал дебитомера ще свети ли чека? Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
  6. Мерси за насоката колега, появи се грешка на дебитомера, та вече ми е ясно на къде отиват нещата. Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
  7. Здрасти, И аз имам подобни симптоми, но когато има натоварване, тоест тротоари и задна когато има наклон (Няколко пъти ми прерита в ръцете за последните няколко месеца от както е в мен и то все беше при тротоари и тн.). От тогава вобще не я мъча и паркирам само на равнища ако е възможно. При нормални условия задната трябва да потегля без газ, само с отпускане, както и на директна. Стискам палци да не е тръгнала все още, но и да е ще се оправяме някак. Иначе кутията много ми харесва, уникално се кара.
  8. Здравейте, Колата прояви странно поведение. Цял ден беше на паркинг, тръгвам да се прибирам от работа и паля, при което оборотите започнаха да играят и двигателя работи не равномерно. ЧЕК енджини и лампи няма. При което изгасих двигателя, запалих отново и закова на 800 оборота като обикновенно. Тръгнах и на първия стоп, при спряло положение оборотите започнаха да се менят ритмично между 400 - 900. След изгасяне на мотора и повторно палене проблем няма и се държи нормално. На следващото кръстовище същата работа... повтрорих процедурата и се оправи, като следващите 20км до вкъщи никакви ядове. Приемам идеи от къде мога да започна с търсенето на проблема и опасно ли е. Преди време майстора беше намирал грешки на 2 от 4те ламбда сонди, изтрихме ги и от тогава дертове няма. Ще съм благодарен на съвети, надявам се съм обяснил ситуацията обстойно. Да допълня, газ няма. Колата се кара на бензин само.
  9. Разбрах, напълно си прав. Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
  10. В какъв смисъл камилата или камиларя? Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
  11. Здравей, все още работи. Планирам какво да правя като стане дизастъра Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
  12. И аз така знам, благодаря. Просто събирам мнения. Някакви много плашещи коментари чета че ремонти те са по няколко хиляди (3, 4 хилки, което просто няма КПД) на този модел кутия, тей че спасителния парашут ще е конверсия към ръчни скорости. Дано да и се по радвам още някакво време Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
  13. Благодаря за съвета, има резон. Иначе както казах други симптоми не е давала, добре и плавно се движи без придърпвания и претрисания в движение. Надявам се една смяна на маслото да удължи живота поне малко. Забавих се няколко месеца след покупката на автомобила да сменя маслото на кутията ама правих 3 спукани цилиндъра и нямаше как Още един въпрос колега, как стои въпроса със ремонтите на тази кутия? Чел съм че се сменят фрикционни дискове, вариаторите ако са изядени и прочее. Имаш ли инфо за това? Питам защото поведението ми харесва и много се наслаждавам да я карам. Напълно приляга на стила ми на шофиране. Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
  14. Добре, благодаря за информацията. Вчера на качване на един бордюр на задна малко прерита. До сега никакви симптоми не е давала за проблеми. Та ще сменям маслото и ще стискам палци всичко да е точно Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
  15. Благодаря за отговора колега! Гледам че го дават цвят жълто, пък навсякъде пише че мултитрошляка се кара с червено, има ли някакво значение и възможно ли е да се пресече? Благодаря. Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
×
×
  • Create New...