Frozen1

Members
  • Content Count

    144
  • Joined

  • Last visited

About Frozen1

  • Rank
    User
  • Birthday October 31

Друго

  • Kaра
    А4 B5 2.6 V6 150hp

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Варна

Recent Profile Visitors

895 profile views
  1. Не е тапа. Пробката за доливане е от ляво до полуоската, това е от дясната страна, намира се под заключването на 5-та скорост. Болтът беше разхлабен, стегнах го и позицията на скоростния лост в купето се центрира, като преди това беше доста вдясно.
  2. Здравейте, бърз въпрос: за какво е този болт В на скоростната кутия? Намира се от пасажерската страна точно до лапата на тампона. В ELSA не мога да намеря информация за него нито на колко Nm се стяга.
  3. @Agent Smithблагодаря ти. Ако ти е удобно някой път можеш ли да видиш номерчето на NGK сондите, че ми излизат няколко модела и то все с много трудна наличност.
  4. @Agent Smith Благодаря ти. Да те питам само, понеже на доста места съм чел ламбдите да се слагат само оригинални, имаш ли някакъв проблем с тия на NGK? Чисто нови не съм си взема, но на диагностика винаги ми вади 00525 и 00555 за implausible signal.
  5. Аз с вага съм си върнал фабричните настройки на компа. Много се съмнявах за темп датчик на входящ въздух. Прав си, показва ми 1:1 с температурен на антифриз. Обаче при студен мотор elsa казва, че показанията трябва да са д/г като температурата на околната среда и не знам дали да се хвана за него. Чудех се дали да си сложа температурен от 2.8 някъде преди дросела, но не знам дали ще объркам компа. Дросела не съм го разглобявал още, в процес е. ТПС-аобаче на пълна газ ми показва не повече от 84-87%, което отново според elsa е малко. Сравни с друго 2.6 И резултатът е същият. Съмнявам се за сондите, да не би нещо да бъркат смесите докато загреят. Нямам газ и нямам тресене. Просто при рязко ускорение прекъсва леко и набира доста бавно първите минута-две. Иначе ако имаш още колата и искаш някакви дребни плюсове за добавяне - драскай.
  6. Здрасти. Този филм и аз го играх на А4. Разлика има голяма особено ако сложиш и "портнът" дросел. Какво е усещането при теб на студен мотор обаче? Винаги при рязко подаване на газ има едно прекъсване първите 2-3 минути откакто смених колектора.
  7. Нито дебитомер, нито МАФ, което на разговорен език си е едно и също. Колата има някаква разновидност на МАР или както го описват по каталог - speed density.
  8. Аз имам друго питане, трябва ли да се минава КАТ? Понеже ако в талона пише, че си на предно, ще имаш ли после проблеми при минаване на преглед?
  9. Здравейте, Търся си А4 В5 Куатро, седан, бензин. По принцип търся кола за части, която да взема цялата по възможност синя, зелена или разновидностите им, евентуално с шибедах. Ако не успея да намеря бракувана, търся си 2.8 куатро, 193.
  10. Само с едно не съм съгласен - има разлика между валовете не само в лекота. Наистина на 2.6 са една идея по-остри в сравнение с 2.8.
  11. @KCV Видях, че си подкарал по-нов климатроник на модел 95-96, успя ли да се справиш с вакуумния клапан? Извинявам се ако е в грешна тема.
  12. Интересно ми е на v6 какви шлаухки могат да се сложат? Нужни ли са адаптери? Знам как се прави конверсията на 2.8, интересува ме каква би била на 2.6.
  13. ЕДИТ: ECU-то е с номер 3B0 907 551 Q. Някой случайно да има схема или pinout?
  14. Не съм убеден, че пасажерският се включва в таблото.