Jump to content

DobrevST

Members
  • Мнения

    53
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 B7 2.0 BRD

Персонална информация

  • Локация
    Varna

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

DobrevST's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Те в сайта си изрично казват, че няма ефект там където няма горене. Със сигурност има ефект върху DPF-a, който си е доказуем. Така или иначе самата фирма си казва, пе това е почистване. Не би трябвало изначало да има ефект, ако колата е изправна.
  2. Като загрее спира ли?
  3. @kpematop За да оправя torsion-a, всмукателния ли трябва да настроя и след него изпускателния или само изпускателния?
  4. Здравейте, днес чистих колектор и егр, нормално ли е това нещо и трябва ли да ме притесняват пукнатините, под резбите на капака над дюзите? (със стрелки).
  5. В Сливен съм вече. Докато бях във Варна, ходих при ифидик, но той каза, че не се наема да я погледне, заради пиезодюзите. В английските форуми пишат за някакъв EGR рестриктор, като плочките за изолиране на егр, но с малка дупка. Казват, че след слагането ѝ и настройването на ремъка вибрациите са значително по-малко. По тази логика и цялостното изолиране на ЕГР би трябвало да помогне?
  6. Вече 10 000км карам колата и не успях да отстраня играенето на обороти докато загрява (830-900), съответно това води до леки, но изнервящи поклащания на цялата кола и силно задушлива миризма на неизгоряла нафта, кояти идва от двигателния отсек (през ауспуха не се усеща нищо). Когато загрее до 85-90 градуса няма никакви проблеми. Torsion value e 1. Дюзите - 0,10-0,50 мс при 90гр, но докато играят оборотие на 1и и 4и цилиндър с малко надвишават 1-а. Тандем помпа проверена. Разходът на място със спряни консуматори е 1л/час. От време на време изпушва сиво синкав пушек, което не винаги е съпеоводено с миризма и последните 3000 км е загубила 1,5л антифриз, а течове не се установяват. Майстор предполага, че е от ЕГР охладителя. Някакви насоки от къде да почна?
  7. И аз съм на мнение, като колегата по-горе, че 1 см е прекалено много и се рискува сигурността.
  8. Мисля тези дни да поставя темпомат. С какъв инструмент и има ли някакъв чалъм за изрязването на долната пластмасова кора, понеже не намерих запазена на добра цена? Чета в чуждестранни форуми, че има шанс за отваряне на airbag-a. Вярно ли е това и какво да направя, за да го предотвратя?
  9. Моята Б7-а излиза на 147 000 през 2017 година, затова ми е интересно.
  10. DobrevST

    Проблем с дюзи

    Проверете първо по-евтините неща, като тандем помпата. При мен имаше същия проблем. След смяна на едно уплътнение нещата си дойдоха на мястото. Смяната на дюзи май не е оправдана. Старите дюзи проверихте ли ги на стенд?
  11. @MAPTO7007 Коментарът ти звучи все едно ти я продаваш. Както написаха по-горе, колата си е базов модел с ксенон, нито 1 S-line елемент. Никакъв шанс да са реални километрите и цената ми се вижда висока, предвид факта че има по-добре изглеждащи на същата цена.
  12. Има вариант стоков фар да се направи да свети на 50 процента през vcds?
  13. DobrevST

    навигация

    Чистене на оптиката с диск или разглобяване, ако диска с данните е записан на правилната записвачка.
×
×
  • Create New...