Shahinyan

Members
  • Content Count

    72
  • Joined

  • Last visited

About Shahinyan

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi A3 8L1 '97

Персонална информация

  • Location
    Sofia , Bulgaria

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Да да , безспорно , мисълта ми е че може да отвори капачето за 2 мин , да види че е напукан примерно и даже и да не се чуди кое да отложи, да го кара за смяна Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  2. Относно износването на ангренажа - не можеш ли да свалиш капака отстрани и сам да хвълиш едно око ? Ясно че не е фактор и че не можеш да видиш водни помпи ролки ама все пак можеш да придобиеш представа по външния вид на ремъка дали има цепнатини , наранявания т тн Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  3. Въпросът ми беше дали факта че е кракнат софтуера променя работата му и начина, по който трие грешките. Ясно е че като изтриеш грешка без да си оправил проблема ще се появи пак Ще ви излъжа точно каква беше историята , но ставаше въпрос за Мултиекускан софтуера и бях чел в алфа форума за "кракнати" мултиекусканове , които всъщност не са отключени ами някакво копие е. Та вместо когато ти излезе грешката за чек енджин и изтриваш записа за грешка от паметта на колата , кракнатия софт реално изтрива самата грешка примерно p16250 и тя повече няма да ти излезе дори и да е развален датчика. Звучи доста реало като сценарий даже ако вземете за пример и кракнати видео игри едно време като малки като сваляхме , пак бяха пълни с бъгове и крашове . Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  4. Май май и аз ще се пусна ! Прати ми и на мен номера моля колега Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  5. Ахаа, това обяснява нещата , а има ли риск от това да се ползва пиратския софт или той не е по-различен от оригиналния просто е отключен :? Защото си спомням че съм чел преди неща от сорта на пиратския софт не ти трие грешките а направо изтрива самата грешка от компа и повече не излиза :? Нз дали е вярно това де Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  6. Аз малко се обърках вече с тези кабели честно казано . За да взема лицензиран софтуер в сайта на ростек сърува 100-200 долара , а в склад66 седи за 100 лв кажел + лицнзиран софтуер. Това еъзможно ли е? Или изпускам нещо Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  7. Мхм , уикенда ще го отворя пак да видя да не съм направил грешка с вкчването нещо на куплунга Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  8. Тъй.. със силиконовия спрей наистина се получи много добре , прибират се вече двата добре , остава да измисля как да оправя airbag грешката... като дръпна рязко колана и той си блокира , но това не е ли от топчето вътре а не от пиропатрона :? А иначе ето я грешката: като я изтри или махна батерията се появява отново Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  9. Стария го изхвърлих преди да се замисля че ще ми трябва ... Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  10. Ще тествам за затягането и е драсна , иначе за грешката съм пробвал с махане на батерията и триене със софтуера и пак се връща :? Грешката която направих е че не бях свалил акумулатора при смяната и си мислех че е от това, ама все се надявах после да се махне след като махна батерията или изтрия грешката Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  11. Много трудно се вижда , както колегата каза трябва да почистиш , аз мислех че и моя го няма докато не почистих малко и тогава се показа Точно където се съединияват скоростната кутия и блока зад масления охладител ( трябва да откачиш буксата за да видиш по-добре) Това е от 1.8 125кс бензин
  12. Мерси колега , ще го пробвам това на левия колан , ама за десния пак ще трябва да търся , че ми изкарва грешка на еирбега Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  13. Здравейте колеги, дали знаете откъде мога да си взема нови колани, че не се прибират вече старите , а и смених единия с уж запазен втора ръка и се оказа че е развален и сега свети еирбега... та си мисля напеаво нови да купя , стига да ги има някъде :? Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  14. Няма как да не кажа + и от мен , страшни пичове и цените са прилични ! Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  15. Точно така , шанса да изгорят 2 отделни предпазителя е минимален. И понеже дългите си работят аз си мисля, че е доста логично да провери дали не мй е паднал предпязителя на късите, отнема 30 секунди.... теста за ключа какъв ще е ? Да си купи нов кч да гл сменк да види фали светят?Нека първо си провери безплатния вариант после този Sent from my SM-N975F using Tapatalk