Jump to content

Shahinyan

Members
  • Мнения

    77
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3 8L1 '97

Персонална информация

  • Локация
    Sofia , Bulgaria

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Shahinyan's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Аа значи не е такъв ужас какъвто си го представям … 5 литра за 10к да е изгорила То реално погледнато така и така доиде време за смяна на маслото , тамън ще го изкарам цялото и ще мога горе долу да преценя колко е изгорила
  2. Дам , вероятно е почнала да гори благодаря за съветите колеги , ще проверя още , но по това което казвате май все пак не е псв-то ами просто си гори масло бая
  3. Тоест новото масло че не е било 5 литра или че старото е било по-малко?
  4. Здравейте колеги, имам интересен казус.. маслото е сменено преди 9к километра някъде и онзи ден на един завой светна за 1-2 секунди лампата за масло , което ми беше много странно понеже колата не гори масло и не прави локви под мотора на паркирана кола. Все пак като паркирах и изчаках да изстине мотора проверих нивото на маслото и се оказва че е паднало дотолкова че не се показва на пръчката даже. Предполагам е възможно да са заминали сегментите все пак е стара кола , но възможно ли е да изгори 5 литра масло за под 9к км ? При предната смяна на маслото нямаше липса на масло. Гледах че може да бъде и ПСВ клапа причина за евентуалния проблем , да вкарва масло в мотора. Но колата няма изписани грешки. Как бихте ме посъветали да процедирам в случая?
  5. Привет, търся рекаро салона за А3 8l с две врати , може алкантара / кожен / полукожен , важно е да е горе долу запазен
  6. Да да , безспорно , мисълта ми е че може да отвори капачето за 2 мин , да види че е напукан примерно и даже и да не се чуди кое да отложи, да го кара за смяна Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  7. Относно износването на ангренажа - не можеш ли да свалиш капака отстрани и сам да хвълиш едно око ? Ясно че не е фактор и че не можеш да видиш водни помпи ролки ама все пак можеш да придобиеш представа по външния вид на ремъка дали има цепнатини , наранявания т тн Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  8. Въпросът ми беше дали факта че е кракнат софтуера променя работата му и начина, по който трие грешките. Ясно е че като изтриеш грешка без да си оправил проблема ще се появи пак Ще ви излъжа точно каква беше историята , но ставаше въпрос за Мултиекускан софтуера и бях чел в алфа форума за "кракнати" мултиекусканове , които всъщност не са отключени ами някакво копие е. Та вместо когато ти излезе грешката за чек енджин и изтриваш записа за грешка от паметта на колата , кракнатия софт реално изтрива самата грешка примерно p16250 и тя повече няма да ти излезе дори и да е развален датчика. Звучи доста реало като сценарий даже ако вземете за пример и кракнати видео игри едно време като малки като сваляхме , пак бяха пълни с бъгове и крашове . Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  9. Май май и аз ще се пусна ! Прати ми и на мен номера моля колега Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  10. Ахаа, това обяснява нещата , а има ли риск от това да се ползва пиратския софт или той не е по-различен от оригиналния просто е отключен :? Защото си спомням че съм чел преди неща от сорта на пиратския софт не ти трие грешките а направо изтрива самата грешка от компа и повече не излиза :? Нз дали е вярно това де Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  11. Аз малко се обърках вече с тези кабели честно казано . За да взема лицензиран софтуер в сайта на ростек сърува 100-200 долара , а в склад66 седи за 100 лв кажел + лицнзиран софтуер. Това еъзможно ли е? Или изпускам нещо Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  12. Мхм , уикенда ще го отворя пак да видя да не съм направил грешка с вкчването нещо на куплунга Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  13. Тъй.. със силиконовия спрей наистина се получи много добре , прибират се вече двата добре , остава да измисля как да оправя airbag грешката... като дръпна рязко колана и той си блокира , но това не е ли от топчето вътре а не от пиропатрона :? А иначе ето я грешката: като я изтри или махна батерията се появява отново Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  14. Стария го изхвърлих преди да се замисля че ще ми трябва ... Sent from my SM-N975F using Tapatalk
  15. Ще тествам за затягането и е драсна , иначе за грешката съм пробвал с махане на батерията и триене със софтуера и пак се връща :? Грешката която направих е че не бях свалил акумулатора при смяната и си мислех че е от това, ама все се надявах после да се махне след като махна батерията или изтрия грешката Sent from my SM-N975F using Tapatalk
×
×
  • Create New...