Jump to content

Kristian Petrov

Members
  • Posts

    22
  • Joined

  • Last visited

Друго

  • Kaра
    A4, 2.0, 140 hp BPW

Персонална информация

  • Location
    Sofia

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Kristian Petrov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ако все още някой се интересува, има някаква яснота при мен. Дойде време да сменям ремъци и ролки, като при смяната, майстора ми каза, че при правилно зацепване на ремъка, колата не иска да пали. За да може да пали без проблем и да движи, трябвало да го сложи с леко разминаване. В момента нямам проблем с паленето и колата върви прилично. Като цяло, въпросната вибрация още я има, но не е чак толкова осезаема, както беше до сега. Това означава, че при правилно зацепване на ремъка, вибрацията ще изчезне, но тогава трябва да търся друг проблем - защо не иска да пали. Всичко най-вероятно идва след смяната на разпределителен вал преди 2 години.
  2. @M.Pashov Лоша работа, а какво точно в мотора?
  3. @M.Pashov Намери ли решение?
  4. Здравейте, дали има планка Isofix за A4 B7, 2007 година avant, като мисля, че тя се припокрива с някои други по-стари и по-нови години?
  5. Здравейте, Аз също търся isofix планка за A4 2007 B7 avant, няма значение от коя страна.
  6. @M.Pashov А ти нови дюзи ли взе или втора ръка? Дай информация за компресията като я измерят.
  7. А маховикът трябва да тропа и тресе на място. При мен няма такива симптоми. Казвали са ми също, че може да е от протекла тандем помпа, при мен мисля, че й слагаха някаква пластина около капака, за да я уплътнят. Не съм мислил да я сменям а нова.
  8. @M.Pashov Аз закарах колата в ИПО сервиз в София и ги помолих да проверят дюзите и да направят диагностика, дори ако трябва да тестват една по една всяка дюза. Отказаха ми, след като били пробвали колата "как върви". Твърдяха, че е от окачването.
  9. @M.Pashov За съжаление няма никакво развитие. И при мен, както съм написал, са сменени каретата. Загубата на масло се оказа от "чисто нов капак на клапаните", който след смяната изпускаше от едната страна. Закрепиха положението по познатия начин - силикон. Честно казано, изчетох каквото намерих по форумите и не ми се иска да сменям тампони и маховици, защото "може" да е от това. Продължавам да мисля, че при мен проблемът е някъде по двигателя, защото тази вибрация се появи, след като пипаха дюзите и ги настройваха, за да не тресе на място. Нещо, което е доста досадно е, че масово сервизите не искат да ми обръщат внимание, защото може би проблемът е доста пипкав или пък не им се занимава с тези стари коли. Ако откриеш при теб какво е, може да споделиш.
  10. @kenwood2 В крайна сметка изчезна ли напълно вибрацията?
  11. @NIKO Проверено беше всичко, виждам, че губи и антифриз.
  12. Вчера, след около час каране на магистрала и стабилно натискане, излизайки на главния път, където вече скоростта беше значително по-ниска, изведнъж светна лампата за ниско ниво на маслото. Долях около 500мл и продължих. Не знам дали това има общо с предния проблем с вибрацията, но до момента никога не съм доливал масло. Не се виждат и течове.
×
×
  • Create New...