Jump to content

Kristian Petrov

Members
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

Друго

  • Kaра
    A4, 2.0, 140 hp BPW

Персонална информация

  • Location
    Sofia

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Kristian Petrov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Дата на производство: април 2007 Двигател: Дизелов Мощност: 140 к.с. Кубатура [куб.см]: 2000 см3 Скоростна кутия: Ръчна Категория: Комби Пробег [км]: 268000 км Цвят: Тъмно син мет. Цена: 8000лв. Продавам чудесен семеен автомобил, напълно изряден и безкомпромисно поддържан. Колата е внесена от Италия и беше мое притежание 5 години, през които ми е служила вярно. Моторът е 8 клапана с код BPW- предпочитан и надежден. Ръчна 6-степенна скоростна кутия, която е здрава и сменя предавки безупречно. Беше закупена на 187 000км. В момента е на 268 000 км. Има външни след от употреба, които са видими на снимките, нормални за годините и километрите на колата. Маслото е сменяно винаги навреме, без да се превишава срокът или изминатите километри. Към горивото винаги съм добавял добавка Bardahl BDC за дизел и цялостно поддържане на системата. Има 4 летни гуми Barum Bravuris 5HM, закупени 2021г, както и 4 зимни Fulda. Правена е диагностика на маховик и тампони на двигател края на 2019г. Миналата година през лятото направих основната поддръжка на двигател (подмяна на ремъци, ролки, филтри и водна помпа). При задните светлини, захранващите кабели са запоени, вместо да се използва характерната за този модел букса, която създава винаги проблеми и задните светлини прекъсват, без всъщност да са изгорели, което решава този проблем са постоянно. Подменено е и моторчето на задната чистачка, което има лоша слава при този модел и доста бързо изгаря, в резултат на което задната чистачка или работи непрекъснато или изобщо не работи. Миналата година е закупен и сменен нов акумулатор Varta (F18, 12V, 85AH, 800A). Други важни неща, които са сменяни по колата, в предните до 2 години: - разширителен съд за охладителна течност - антифриз - радиатор парно - уплътнение и фланец охладителна система - маркуч, вентилация на капака на цилиндрова глава - топлообменник, отопление на вътрешното пространство - каре комплект полуоска - задвижваща ос маслена помпа - задвижващ пръстен маслена помпа - аксиален шарнирен накрайник, напречна кормилна щанга х2 - всички тампони на носачите (10 бр) - тампони стабилизираща щанга (2 бр) - капак клапани (цилиндрова глава) + допълнителна услуга за уплътняване - заден спирачен маркуч - тампон макферсон (2 бр) - биалетки (2 бр) - уплътнение турбокомпресор - маркуч картерни газове - уплътнение въздуховод турбина - светлини на рег. Номер - спирачни дискове (2 бр) - комплект дискови накладки - дюза 2бр (проверени в ИПО сервиз Bosch), 2020г - комплект 8 броя повдигачи на клапан, 2020г - разпределителен вал + комплект лагери, 2020г - семеринг колянов вал, 2020г - гарнитура капак клапани, 2020г - ремонтен комплект на вакуум помпа, 2020г По колата не са пестени средства и винаги съм подменял каквото трябва без компромис, за да може да ми служи без никакви проблеми. Предоставям фактури за всички сменени неща, описани по-горе. Възможен коментар по цената, в рамките на допустимото. https://www.mobile.bg/obiava-11717324255109686-audi-a4-2-0tdi-8-klapana-bpw
  2. @Кристиян Методиев Не, при мен няма. Когато провериш тази инсталация, кажи дали има някакъв ефект.
  3. Ако все още някой се интересува, има някаква яснота при мен. Дойде време да сменям ремъци и ролки, като при смяната, майстора ми каза, че при правилно зацепване на ремъка, колата не иска да пали. За да може да пали без проблем и да движи, трябвало да го сложи с леко разминаване. В момента нямам проблем с паленето и колата върви прилично. Като цяло, въпросната вибрация още я има, но не е чак толкова осезаема, както беше до сега. Това означава, че при правилно зацепване на ремъка, вибрацията ще изчезне, но тогава трябва да търся друг проблем - защо не иска да пали. Всичко най-вероятно идва след смяната на разпределителен вал преди 2 години.
  4. @M.Pashov Лоша работа, а какво точно в мотора?
  5. @M.Pashov Намери ли решение?
  6. Здравейте, дали има планка Isofix за A4 B7, 2007 година avant, като мисля, че тя се припокрива с някои други по-стари и по-нови години?
  7. Здравейте, Аз също търся isofix планка за A4 2007 B7 avant, няма значение от коя страна.
  8. @M.Pashov А ти нови дюзи ли взе или втора ръка? Дай информация за компресията като я измерят.
  9. А маховикът трябва да тропа и тресе на място. При мен няма такива симптоми. Казвали са ми също, че може да е от протекла тандем помпа, при мен мисля, че й слагаха някаква пластина около капака, за да я уплътнят. Не съм мислил да я сменям а нова.
  10. @M.Pashov Аз закарах колата в ИПО сервиз в София и ги помолих да проверят дюзите и да направят диагностика, дори ако трябва да тестват една по една всяка дюза. Отказаха ми, след като били пробвали колата "как върви". Твърдяха, че е от окачването.
  11. @M.Pashov За съжаление няма никакво развитие. И при мен, както съм написал, са сменени каретата. Загубата на масло се оказа от "чисто нов капак на клапаните", който след смяната изпускаше от едната страна. Закрепиха положението по познатия начин - силикон. Честно казано, изчетох каквото намерих по форумите и не ми се иска да сменям тампони и маховици, защото "може" да е от това. Продължавам да мисля, че при мен проблемът е някъде по двигателя, защото тази вибрация се появи, след като пипаха дюзите и ги настройваха, за да не тресе на място. Нещо, което е доста досадно е, че масово сервизите не искат да ми обръщат внимание, защото може би проблемът е доста пипкав или пък не им се занимава с тези стари коли. Ако откриеш при теб какво е, може да споделиш.
  12. @kenwood2 В крайна сметка изчезна ли напълно вибрацията?
×
×
  • Create New...