Jump to content

DBoy

Members
  • Мнения

    82
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A41.8Т/BMW330i

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

DBoy's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колега, поне напиши каква беше грешката, че ми е интересно(и аз съм с типтроник).
  2. Като му гледам какъв му е проблема, силно се съмнявам, че не е Блаупункт. Вместо да се чудиш, на сайта който съм ти пуснал има изброени номерата на сериите на тези касетофони които са с кофтия чип. Погледни си какъв е твоя номер и ще си наясно. По принцип когато питах за моя ми казаха цена от 95 лева за чипа и отделно за работа 40-50, така че ти си прецени дали има смисъл да се прави.
  3. Ако разбираш руски приятелю, чети и плачи: http://www.erta.ru/review/chorus-problem.shtml
  4. offtopic: Това Ауди сериозно ли е 88кВт? Б6 е 120 кВт, а Б8 => 88???
  5. DBoy

    Грешка в AIRBAGA от дупка?

    Под седалката има една букса за еърбега, която е с много тънки "клемички", които при удар или местене на седалката напред-назад губят контакт за момент и се набива грешка. Аз бях си решил проблема до преди 2 месеца с една свинска опашка с която си стегнах буксата към седалката, така че буксата(и жиците към нея) да е винаги неподвижна. Ако си поразместиш буксата на ръка, ще видиш че при чистене с ВАГ КОМ ще започне да се трие грешката, но след време(поне при мен) пак си светва.
  6. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=5036...mp;#entry701442 Според мен си заслужава мъките(а и не отнема два дни, а по-скоро към 3-4 часа ако ти е за пръв път). Тези скоби си ги стиснах обратно с най-обикновени човки за 5 лева. По-трудно ми беше да си наглася отново захващането на тапицерията за гърба на седалката. В руския сайт е достатъчно добре описано всичко.
  7. DBoy

    Подгряващи седалки.

    Според мен си заслужава мъките. След моята интервенция седалките си работят без проблеми вече 2 години. @gesev – премери си дали тока който ти идва до седалката е същият като при другата седалка. Ако няма разлика, заначи проблема ти е в термистора според мен(или окабеляването към него).
  8. DBoy

    Подгряващи седалки.

    Странно е че нямаш еърбези в седалките. По принцип трябва да си свалиш тапицерията на седалката и отдолу се вижда реотана. Той представлява едно парче плат с навита жица в него. При мен плата се беше почти разпаднал на места. Снопът със захранващите кабели идва отдолу на седалката и се разделя на две - 2 жици към реотана и 2 жици към термистора. Термистора представлява една кръгла плочка по-малка от 1 стотинка със запоени две тънки жички от двете страни. Ако ти е изгорял реотана обкновено доста лесно се вижда къде е изгорялото по почернелия плат. Ако е прекъсната жица към термистора се вижда само с мерене. Успех! Снимките са от руският сайт по-горе!
  9. 16795/P0411/001041 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected Possible Solutions Check Fuel Pump Relay (J17) Check Hoses/Pipes to/between Components Check Secondary Air Injection Pump (V101) Check Secondary Air Injection Pump Relay (J299) Check Secondary Air Injection Solenoid Valve (N112)
  10. Това ти е кутията за ЕКУ-то - демек отваряш и гледаш вътре. ЕКУ-то е една метална кутия(с платка в нея) разположена в това пластмасовото на снимката. Номера е на капака. П.С. Не знам що се занимаваш с и-бей за чипове, ама ти си знаеш... П.П.С. Превариха ме...
  11. От първите е... 7-степенния мултитроник започва да се монтира на Б8 май...
  12. DBoy

    хидравлична рейка

    Абсолютно идентичен беше и моя проблем след рециклирането на рейката( в МЕИ). Един месец по-късно ми блокира хидравликата по време на движение и преживяването беше крайно неприятно. Оказа се задрал клапан на помпата(обяснението беше пак за "некво боклуче там"), та след няколко опита да се оправи с почукване с чук по помпата се наложи рециклиране и на помпата което си платих като поп. Никой не можа да ми обясни как така се е отзовало там това боклуче(очевидно появило се там след рециклирането на рейката)! В интерес на истината след "почукването" по помпата хидравликата се оправяше, но само временно - за около 5 мин каране. Почвам да се чудя дали това не е някакъв хипер гениялен маркетингов ход на рециклиращите рейки, та да си платиш двойно...
  13. DBoy

    Подгряващи седалки.

    Здрасти колега, честито за колата и за седалките - това ми е една от любимите екстри. За съжаление и на мен ми се наложи да си отремонтирвам седалките на пасата. По принцип ако седалката ти работи няма как да не стига ток до нея - може би нещо не мериш правилно. При смяна на степените на седалката 1-5 се променя и тока към буксата. Обикновено се развалят две неща на тия седалки -разваля се термистора който пази седалките от запалване и прегряване -къса се някъде(обикновено под задните ти части) реотана При мен и на двете седалки се беше скъсал кабела на термистора, който (не е за вярване) е просто едно ултра тънко кабелче със силиконова обвивка и е страшно неподатлив към всякакви манипулации. Аз първоначално го презапоявах, но след 2 опита просто го замених(кабела) с обикновен изолиран меден проводник и забравих за проблема. В един руски сайт има подробно описание на операциите по сваляне на дамаската на седалките и отремонтирането на реотана. Не те съветвам да си сваляш седалките, защото не е добра идея по принцип да се разкачват еърбезите(може да се отворят). Ако все пак решиш да ги сваляш, поне първо си разкачи акумулатора за да не ти набие грешка. Успех и дано съм ти бил полезен. П.П. Сайта е http://passat-b5.ru/ - темата е: http://www.passat-b5.ru/index.php?option=c...5&Itemid=57
  14. Баш така е! При смяна на акумулатор стъклата си "забравят" функциите, радиото - станциите, а на дросела му трябва малко време и каране за да си оправи оборотите. Нема се пУашиш - още не си в клуба с оборотите...но има време за всичко
  15. Прав е колегата - може също да е от клапана на маслената помпа. Понякога клапана не уплътнява както трябва или блокира и пада налягането на маслото и датчика сработва. При мен се получаваше(на ADR мотор обаче) при много юркане и после като започна да карам нормално започваше да пищи зумера и да свети лампата. Знам че подобен проблем се получава и при износени биелни лагери.
×
×
  • Create New...