Jump to content

desmod

Members
  • Мнения

    317
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно desmod

  • Рожден ден 1.12.1980

Друго

  • Kaра
    както си знае

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

1688 профилни разглеждания

desmod's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Огромно благодаря за труда ти и за това, че го споделяш с нас.
  2. Аз ползвам същата, само че за бензин. Колко често я слагате?
  3. В неделя ми се прецака пералнята след 8+ години вярна служба, без каквато и да е поддръжка. Става дума за Indesit W105TX (май). Прецака се барабана + лагери + още нещо. Майсторът каза, че вината си е наша, с което съм съгласен. Ако се бях обадил по-рано, щяхме да минем само със смяна на лагери. Ремонта ще струва 200 лв., при условие, че се намерят читави части втора ръка. Ако не - хвърлил съм око на същата, която е предложил Vitcig.
  4. iGo Primo за Android. Свикнал съм с Примо-то от по-рано. И от това съм доволен.
  5. Четох някъде, че ще се появи на пазара през 2015 г. и очакваната цена ще е около 50 000 евро.
  6. Единствената кола, според мен, на която белият цвят й отива. Почвам да събирам от банички .
  7. Аз съм с едно китайско устройство - GoClever. Моделът не помня. На един колега му взеха един Garmin от скъпите. Аз не намирам разлика в основната функция на двете устройства. Тук всичко зависи от софтуера и картата. Китайският GPS се справя отлично. Иначе като дизайн, качество на екрана, екстри и т.н., Garmin-ът бие с много .
  8. Audi Coupe, 1.8 DZ, 1990 г. - 11 литра среден разход.
  9. Равносметката след ремонта - счупен патрон и прецакан клеморед. 120 лв. за части и труд. Сдобих се с два нови ключа за палене . Старите ключове ще използвам само, ако алармата се предаде и трябва да заключвам вратите ръчно. Пали много по-добре от преди да се развали. Доволен съм. Благодаря ви за отзивите. Поздрави.
  10. Благодаря, хора. Утре ще пиша дали е живнала колата.
  11. Колата е Audi Coupe, DZ двигател, няма газ. Сутринта отидох на работа и нямаше никакви проблеми. Запали от раз. Вечерта, като тръгвах от работа, завъртях ключа, но не запали. Дори не завъртя стартера. В купето имаше ток, индикаторите за акумулатора и ръчната спирачка светеха. Фаровете и чистачките работеха. Интересното е, че като изключих от контакт и дори след като извадих ключовете, все още в купето имаше ток и всичко си работеше все едно ключът е в патрона на контакт. Качва бензин, парното работи, а напрежението, според онази джаджа, е малко над 8 волта. Оставих колата, като разкачих акумулатора. Утре отивам на майстор, но се надявам да ми подскажете малко. Клеморед, стартер, счупен патрон или нещо друго? Благодаря за идеите.
  12. Прощавайте за дилетантското включване, но такива амплитуди в тоците не ги ли "обират" кондензаторите?
  13. Аз имах подобен проблем на стария компютър. Имаше някаква опция в БИОС-а, която ускоряваше трансфера, но не мога да си спомня как се наричаше. Разчовъркай си БИОС-а дали и ти нямаш нещо такова.
  14. Здравейте. Почти същия проблем като при автора на темата. Колата е Ауди Купе от 1990 г. При включване на ляв мигач пищи (не всеки път), че има изгоряла крушка и остава индикация на таблото, която си седи постоянно. Нямам ксенон, а и фаровете за мъгла си работят нормално. Останалите светлини също си работят. Помислих си, че може да е грешка в ауточека и откачих акумулатора, но след като го вързах проблема си остана. Ще съм благодарен, ако някой предложи решение. Поздрави.
  15. Нямам намерение да подклаждам огъня, но вижте на какво попаднах днес - изкуствен петрол.
×
×
  • Create New...