Jump to content

Audi-Club Bulgaria

Members
  • Мнения

    868
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Audi-Club Bulgaria

  • Рожден ден 3.08.1990

Друго

  • Kaра
    със стил

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0
  • Skype
    thunder_90

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    гр.Първомай
  • Интереси
    Коли,жени,абе най-често жени!

Последни посетители

4062 профилни разглеждания

Audi-Club Bulgaria's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Последно ходих при Хип-Газ на около 800м след хлебозавод Тракия от лявата страна.За настройка на изпарителя,че ми правеше 13 извънградско и около 17 градско.Говоря за АБК мотор.След настройките Първомай-Одрин средна скорост 100км/ч с дозареждане на Шел 7.8/100 разход.Градското все още ми се струва висок разход около 13литра.Иди там останах доволен.Ускорение и вървеж много добър.Обяснявам си все още високия разход в града от лошо качество на горивото.Преди когато беше газта над лев колата гореше 10 градско.
  2. Може би това за данните на отдаваната мощност и консумацията на ел.енергия.В момента затова е пусната темата да се дадат правилни насоки за климатик,който ще свърши работата диапазона за цена е до 1400 лв.
  3. Здравейте,колеги трябва ми мнение за климатик.Биха ми били полезни мненията ви от тези,които са навътре в нещата.Спрях се на една марка климатик доста неизвестна за мен,но след малко търсене разбрах,че произвеждат доста части за останалите по-известни марки.Става дума за марката ''AUX'' като ми трябва да охлажда помещение около 30-35 кв.м.Помещението е с дебели стени,външна изолация,пвц дограма и изолация на тавана с дебелина около 20 см.Тоест от към изолация помещението е добре подготвено.Спрях се на този модел http://aux.bg/catalog/product_details/240 ,който е 12-ка но има и по-голям http://aux.bg/catalog/product_details/239 въпроса ми е имал ли е някой досег с тази марка и впечатления от към надежност и качество?
  4. И така проверих за спукани спойки на климатроника.Всичко ми се видя наред.Нямаше и прекъснати писти след главоблъсканица реших да си включа буксите на управлението и запалих колата за тест пробвах не включваше компресора и реших за си го сглобявам.При последния опит климатика тръгна,взе да духа студено компресора въртеше.Повторен опит спиране от бутона и пускане пак включи.Реших да загася колата и да я запаля и пак засечка не тръгна.И сега не знам към къде да се насоча?
  5. Пробвах да ги изчистя с Ваг-Ком обаче грешките в блока на климатроника си остават.Ако има някой начин как да ги изчистя от там,който не го знам би ли споделил този датчик под филтъра как се сваля мога ли да я извърша тая процедура като махна филтъра или трябва да се сваля специално таблото заради него?А и проверих,че цената не му е малка 53лв с отстъпката и то с поръчка.
  6. Ще започна направо да ги сменям един по един.Първо ще сменя синия температурен.Интересното е,че при мен са 2 единия ми е на тройника а другия е на единия маркуч на радиаторчето на парното.И още нещо как да разбера дали датчика,който се намира под филтъра на купето до клапата работи адекватно.И може ли същия да се смени без да се налага да свалям таблото?
  7. Колеги,днес ходих да ми заредят системата с фреон.И по време на процедурата установяваме,че при натискането на бутона със снежинката нищо не става,натискам пускам и снежинката не си остава ами гасне съответно неможе да тръгне компресора.Майстора изкара едни схеми гледа и след малко пробва да види дали съединителя на компресора действа.Оказа се,че действа гледа датчиците дава ги на късо няма проблем обаче снежинката не се появява нито при натискането си остава и да задейства компресора.На мен на климатроника ми показа 3 грешки свързани с климатичната инсталация.Едната е,че датчика за високото налягане е отворен,другата е,че датчика за външната обкръжаваща температура отпред е постоянно отворен и последната е датчика за температурата на охлаждащата течност на двигателя.Според вас има ли възможност заради някой от тези датчици да не иска да тръгне климатика.Като майстора твърди,че датчика за високото налягане си е отворен и само затварял,когато станело прекалено високо налягането и това не било грешка.
  8. Здравейте,колеги имам проблем с картата памет.Сложих я в лаптопа да сваля малко информация от нея и ми изписа,че картата не работи и трябва да се форматира.Пробвах и на други устройства пак не тръгва.Четох и търсих много дали може да се оправи,защото имам важна информация на нея и сега се чудя как мога да извлека данните от картата и да ги запазя на лаптопа а след това да я форматирам и да видя дали ще работи после нормално?Моля кажете решение на проблема.Картата е Panasonic ако е от значение 16gb.Пробвах с програма CardRecovery обаче ми на мира само снимки,аудио и видео файлове и като и задам да ги запамети ми иска activator key а няма от къде да го намеря а и на мен ми трябва абсолютно цялата информация от картата.
  9. Ауди 80 Б4 АБК 115 к.с празна бутилка нищо няма вътре спирам пълня 32 литра газ тръгвам за Одрин.На Шел преди Капитан Андреево ми са точно 107 км спирам пълня до горе 7.65 литра скорост 100 км по целия път с 4 човека.Градско ми гореше преди точно 10литра сега немога да ги стигна.
  10. Около 400 лв ми легна на мен само ремонта на двигателя.Основни,биелни лагери,сегменти всички кичета,гумички на клапаните,шлайф на главата и нови повдигачи.До сега съм се сдобил и с останалите екстри по интериора пълни комплекти.3-те уреда за 120лв,темпомат 150лв и борд на таблото за 150 лв.Следва намирането на рекаро салон и три секционни фарове.Така че към 3000 лв може и да те оправят.Незнам за 6000 както казва колегата по-горе сигурно трябва да сложиш и 1,8Т от А4.
  11. Много хора гледат зор със ваденето на кошницата аз намерих начин и я вадя за 2 мин.Пъхни една голяма права отверка между кошницата и леглото и така,че да видиш едното от зъбчетата как се показва после пъхни двете си ръце вътре малко е тясно и неудобно и после я завърти да се отключи и тогава вече може да я извадиш нагоре заедно с помпата.Спокойно пластмасата е мека няма да се счупи иначе да се мъчиш само със сила не става за тая работа има един много изгъзен ключ N 230 май беше такъв не се продава.
  12. Така,грешките ги изчистих първо проверих реле 30 нямаше спукани спойки сложих си го и като пробвах да изчистя грешки с ваг ком и воала всичко се изчисти.Относно датчика за температурата на антифриза.Стрелката взе да мърда до 70 градуса,и започвам да мисля,че проблема може да е в буксата.Когато направих мост на буксата стрелката стигна до 110 градуса и там спря.
  13. Да адаш до колкото четох от твоята златна тема на 20Nm преди това изчистих мястото където ляга със шкурка стана като ново и тогава го затегнах с динамометричния ключ.Не мога да разбера защо ги дава тея грешки и не искат и да се чистят.Ти като по начетен кажи къде да търся проблемите за 3-те грешки ламбдата е ясно.И студена колата много трудно пали скъсвам се от въртене запали ли 2 мин да работи и после нямам проблем с паленето докато пак не изстине двигателя.
  14. И на мен ми изчезнаха една вечер стоповете и се наложи когато спирам да пускам фара за мъгла.Заложих и аз на стоп машинка обаче се оказа от крушките.Като ги свалих си бяха наред не бяха изгорели.Смених лявата с дясната и от тогава проблеми нямам.Пробвай тоя глупав метод може да е от това,но ако не е от кабела и крушките значи е стоп машинката тя се намира под педала.
  15. Ламбда сондата е ясно,че я дава като грешка,защото колата работи на газ.За детонационния датчик той не е ли само 1 този който е хванат на блока?
×
×
  • Create New...