По начина, по който си решил да го правиш не знам дали ще стане. Ако някой е правил да каже. Знам, че правят хидравлични маркучи по поръчка във всеки по- голям град. Може да попиташ дали не подлежи на ремонт твоя.
Успех!
Sent from my iPhone using Tapatalk
@Shubert говорим(поне аз) за капачетата в двата края на вълнената част на кората- за смяна на крушките на вътрешните стопове. Виж там дали нямаш винтове.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ако под капачетата в двата края на кората нямаш, другото, което държи кората са щипки. Смело дърпай. Ако някой знае ред на разглобяване(че се чупят щипките) да споделя. Успех!
Sent from my iPhone using Tapatalk
http://audibg.com/forum/index.php?/topic/84092-%D0%B0%D1%81%D0%B5-%D1%81-%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B1%D0%BE/&_fromLogin=1 Тук пише доста неща. Абе поразрови се из форума.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Мисля, че диф-а е различен. Спирачна с-ма също- от- до. Дали не е различно почти всичко накичено по двигателя и в коша даже.
Чувал съм за доста добър вариант на този мотор, като му присъдят турбо. Поинтересувай се ако не си чувал.
Успех с проекта!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Благодаря! Имам долна, която мисля, че е в добро състояние. Дори за проба мога да ти я пратя, но еконт ще оскъпи пробата. Ако си от Варна или наоколо, и имаш нужда, ще измислим нещо.
Sent from my iPhone using Tapatalk