userito
Members-
Мнения
230 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
userito's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Колега, имаш ли предни ляв и десен тампон да двигателя? Ако да, колко пари им търсиш? Поздрави!
-
Колеги имам абсолютно същият проблем. Само при ниска скорост и абс-а се включва все едно, че няма никакво сцепление! А6 С4 ААТ (само на предно). Нищо не пищи и не свети! Ако само диагностика на ВАГ ше го отчете, моля да споделите къде да ида. Поздрави!
-
"febi bilstein", газови, двойно действащи, сложих ги преди 2 седмици и съм много доволен - вози като облаче... за каябата също съм чувал много добри отзиви!
-
Колеги, няма ли опасност да се счупят тези щипки с такова яко напъване? Няма ли по-безболезнен начин за сваляне на бронята? Аз махнах двата болта отпред + подкалниците и корите под двигателя, сега бронята мърда напред-назад с по 3-4см и до там...
-
Ако е от имобилайзера ще пали, но веднага след паленето гасне и почва да мига жълтата лампа в дясно (кола с ключ)!
-
Ксенон на късите имам. Идеята ми е да си сложа ксенон и на халогените и само дългите да си останат нормални! И в двата фара има крушки окабелени за халогените! Това какво ще рече, че ми трябва (освен копчето) за да светнат и те?
-
В какъв смисъл да ми кажете кое е? Копче за фарове за мъгла при мен има само за задните, на мястото на копчето за предните има само място, където може да се сложи такова!
-
Ами принципно искам да са отделно. Копчето ще го взема най-лесно, но въпроса ми беше как да разбера, ако взема копчето, дали има прокарани жици и букса или там каквото е до гнездото, където трябва да стои въпросното копче? В момента там има само декоративна пластмаса! На С4-ките фаровете (габарити и къси) са на малко лостче от ляво не е въртящо копче.
-
Здравейте колеги, вчера си разглобих левия фар на колицата, защото правеше конденз та реших да го отремонтирам. Случайно погледнах долните лупи за халогените и видях, че имам вързани жиците, че и крушка сложена, но пък в купето нямам копче за пускането им. Имам само за задните! Въпроса ми е как да разбера има ли колата инсталирана ел. верига за халогените и само едното копче ли ме дели от видимост и при мъгла? Моля запознатите да подскажат къде и за какво да гледам и как да процедирам за да "прогледна"?! Поздрави!
-
Лично при мен, както съм написал, вече 2 години не се е повторил проблема. Пък и то честно казано май няма нещо, което да спре някой, който иска колата, но пък колкото повече пречки има - толкова по-добре за този на когото е колата! Ако искат колегите да пробват пък ако не им помогне здраве да е и да режат жици. Поздрави!
-
Аз имах същия проблем преди 2 години когато си взех колата! Бая чудене падна, но не след дълго прочетох, че се оправя с контактен спрей!!! Взех от въпросния, вкарах тръбичката на спрея в ключалката на стартера и много стабилно попръсках! Идеята е, че явно от годините и всичката мръсотиЯ, която се събира по ключа се набива и в ключалката и с този спрей се оправя! Пръскайки 2 пъти с изчакване малко между двете (спрея е летлив и изчезва почти мигновенно) се оправи и от две години не ми е правило никакви проблеми с паленето! Моя съвет е да пробвате и след това да давате космически суми за поправка ако това не помогне!
-
Нека ти подскажа Пусни го на HI, духалките на МАХ, вдигни едно 60,70км/ч на 3та да кажем и ги поддържай няколко секунди (след като е загряла до 90 градуса), пробвай да си сложиш ръката до някоя духалка, но го сложи да духа само по средата!!! Ако си и с по чист въздуен филтър и по някаква случайност мойта кола не е изключение... няма дълго да си държиш ръката до духалките :hilezh: По темата - и на мен ми изстива на място ако съм пуснал по-силно парното и самото парно не духа толкова горещо, колкото в движение! P.S.: 2.5 TDI AAT
-
Последното засичане ми излезе 60лв - 26л. (смятам го по 2.30лв), изминати 390 км = 6.6/100! Разхода е средно между градско и магистрала (точно по 200км и на двете)! Двигател ААТ!!!
-
Ами работата я направихме с още 2ма приятели единия от които си знае кой, къде и как ги изкупува катализаторите така, че няма как да те насоча към сервиз, но ако си мераклия може да уредим нещо! Днес си пробвах колата по баира от канала към телевизионната кула и смея да твърдя, че 110 (в обороти е към 4200) на 3та и то в такъв баир е доста прилично!!! Ако е на равен участък само гледайте да не съм зад вас! За сравнение преди отстраняването там повече от 80км/ч и то с мъки не можеше!!! Много съм доволен и го препоръчвам на всички с по-стари корабчета!!!
-
Колеги и аз да се похваля, махнах катализатора и сложих права тръба (неръждавейка)! Колата (А6 2.5 TDI AAT '94) набира осезаемо повече и, което ми е по-странното пуши 2 пъти по-малко а от цялата работа съм със 110лв напред!!! Доволен: ТОООТАЛНО!!!