Колкото и да ви звучи странно при мен със сменени опорни тампони на макферсона, шарнири, кормилни рейки, полиуретанови втулки на носачите, амортисьори, биалетки, пукането и скърцането беше от сцепване на самото купе от долу, малко след задния тампон на магарето. Става въпрос за Audi Coupe. Вярно е, че не жаля дупки, но пословичната здравина на тези коли май е по скоро мит. Това сцепване много трудно се диагностицира, понеже всичко е залято с нещо като гума отдолу и не се виждаше. Две години минаха, докато не се цепна и гумираното и чак тогава разбрах за какво става на въпрос. Добрата новина беше, че нямаше грам ръжда, а лошата, че ламарината по дъното прекалено тънка. След завяряване всичко заспа и остана само приятното топуркане на гумите по неравностите. Заговорих се с колега и той ми разказа, за два подобни на моя случай...