Jump to content

nicora

Members
  • Мнения

    106
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A6 QUATTRO 2.5 AFB

Контакти

  • Website URL
    http://www.myspace.com/djnicora
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

1180 профилни разглеждания

nicora's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Понеже скоро ще напускам страната, нова цена спешна 3500 (с коментар за колеги)
  2. Здравейте, колеги! Марка : Ауди Модел : А6 Година : 2000 Двигател : 2.5 ТДИ, 150 коня,6 ръчни скорости, куатро Екстри :Двузонов климатроник, сервоуправление, регулиране на волана, ел. стъкла, ел. регулируеми външни огледала с памет + нагреватели, бордови компютър, декоративни елементи от махагон, 16' алуминиеви джанти, централно заключване, аларма, подлакътник, поставки за чаши, фарове за мъгла, рейлинг на покрива, ABS антиблокираща система, Един собственик, 2бр. ключа, Ел. седалки с памет, Ел. шибедах, Аудио система Bose със допълнителен модул за USB, AUX, Bluetooth, X-car link Цената : 5000 (с лек коментар за колеги) Контакти: От София съм. Телефон : 0895601015 може и на лично или тук в темата
  3. nicora

    Турбо + чип

    Здравейте, проблемът при моето турбо е че при обороти под 1400 колата набира доста мудно а точно на 1400 има нещо като дупка в мощноста и колата ако е по баир и примерно на 5 та предавка при подаване на газ стига до 1400 оборота и двигателя почва да проженира фиу фиу фиу и така докато не и бодна по ниска предавка дупката е в изключително малък диапазон но я има като я гледам на 10 и 11 канал забелязвам че докато не мина 1400 оборота турбото извенъж набира скорост и колата излита, а то докато не се разварти турбото маф сензора не отчита въздух и не подава повече гориво та какво мога да проверя за да открия реалния проблем аз се спирам на чипът но скоро ще пробвам със оригиналния за да сравня дали проблема го има отново Може ли проблема да е замърсена геометрия друго което ми прави впечатление е че при достигане на максималното налягане и геометрията ограничи оборотите на турбото се чува звук като от блоу оф клапан но по различно но си е изсъскване нещо като ссссууууссс при което мощноста леко подскача след това си набира праволинейно с еднакви нютони. ще приложа и записи с ваг ком от 10 и 11 канал по късно и дано някой знае за проблема ми благодаря предварително
  4. осите на пантите се износват и провисват ако не се сменят може да пробвате с напасване но си е специфична работа понякога дори резултата от наместването е лош
  5. да когато не иска да потегли и дам повече газ (3000оборота) се опитва да тръгне но адски бавно и днес ще проверят маслото дали е достатъчно и ще пиша ако има някакви резултати
  6. става въпрос за а6 ц5 2,5 афб мотора автоматик 99година Та колата няма никакви грешки нито в двигателя нито във скоростната кутия, а когато я запаля сутрин студена не иска да потегли, чак когато загрее двигателя и почне да загрява маслото в кутията леко полеко колата тръгва след около половин километър няма никакви проблеми вече просто е страшно изнервящо да чакаш по 20 мин за да потеглиш ако някой има някакви идеи от какво може да става проблема да пише благодаря предварително също и ако някой има описание на каналите на скоростната кутия също ще са от помощ много защото имам съмнение че един от датчиците за оборотите работи доста хаотично но незнам кой от всички датчици е
  7. Ехо никой ли не знае тоя холендър трябва ли да затваря или не?
  8. щом колата поседи няколко часа и пали след сериозно въртене на стартер все едно не е обезвъздушена горивната система ако седи малко си пали нормално горивния филтър е нов клапанчето също тествах го и не дава признаци да изпуска от него, забелязах обаче че когато засмуча от маркучето за обратната нафта и после спра нафтата се връща обратно това нормално ли е? защото на холендъра който излиза от помпата има някакво клапанче което си мисля че все на някаде трябва да затваря ако някой има инфо за клапанчето в холендъра да каже как е при него мерси предварително
  9. Семеринга по принцип седи в едно каналче на филтара и идва със него,забелязах че дори като сложа щифта клапана остава свободен дори мога леко да го извадя преди да опре в щифта (пак са ми продали менте) ще опитам днес да подложа нещо та да може клапана да е натиснат към филтъра и ще видя какъв ще е резултата
  10. Taka решетката е ехтра пасна идеално в момента единствения проблем е че другите не са лъскави колкото новата та ще трябва да поизчакам новата да се омърля че да се оеднаквят
  11. ем нали така направих - ама не бач даже 70 кинта струва на 2 месеца е клапанчето а от него идва проблема ест може да е и от филтъра де просто искам да го проверя дали пропуска правилно за да разбера той или филтара е дефектен да купувам постоянно клапанчета не варви а си ми пука честно казано обичам да знам
  12. Някой знае ли на къде трябва да затваря и на къде не клапанчето на обратната нафта което е на филтъра боднато че ми смуче от него и колата не пали нормално, в момента това клапанче затваря единствено от филтъра кам другите две тръбички. Излишната нафта от помпата минава през клапанчето свободно и заминава към резервоара обратната посока също много е лимбизе тая система до скоро колата палеше от четвърт но при последното разглабяне е започнала да смуче въздух от там защото като и подам нафта от независим източник или просто изолирам филтъра колата отново пали от четвърт само от това клапанче ще е защото него съм пипал и колата е зле та ако знае някой посоките му на затваряне нека сподели благодарности в аванс
  13. намерих на 12 лв доста евтинко ми се вижда но ще пробвам какво ще ми пратят ето линк ако има някой който се нуждае от инфо освен мен благодаря за мненията решетка дясна броня
  14. Страшно ядосан съм и в бързината съм пропуснал да напиша коя решетката е тази на бронята от дясно гледано от към шофьорското място крие куката за теглене
  15. Ако някой има инфо каде мога да си закупя на старо да сподели. Благодаря в аванс.
×
×
  • Create New...