Jump to content

ektelion

Members
  • Мнения

    89
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    galant

Последни посетители

1426 профилни разглеждания

ektelion's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. ektelion

    проблем с cd changer-а

    Маниак, и аз имам същият проблем. Реши ли го при теб?
  2. Здравейте, Порових се из нета, не намерих нещо такова. Ако някой е намерил, ще съм му благодарен да сподели откъде и на каква цена. Поздрави, Георги
  3. Бре, явно наистина е рядък тоя двигател
  4. Здравейте колеги, Остарява ми Ц5-цата и се чудя за малко по-нова. Около 2007-8 А6 С6. Предпочитам ръчка и бензин. Нямам претенции откъм мощност на двигателя. Гледах 2.8FSI. Какво може да ми кажете за този двигател, и да препоръчате друго? ПС: Доста изчетох - за този мотор като че ли няма много инфо... Поздрави, Георги " - Цитат от друга тема: Аз съм с 4F 2.8 FSI Quattro tiptronic 162 KW . На 181000 км е сега, последните 15 аз съм ги навъртял. Масло не пипа грам. разход на бензин 7.5 магистрала със 110-120км/ч, градско 13-14. капризен е към качеството на горивото заради покритието отвътре в цилиндрите, аз слагам само 100 октана ОМВ. Веригите около 200 000 пробег си им е време вече. Знам, че се натрупва нагар в колекторите и добре да се чисти. Динамиката като цяло е прилична Всичко е индивидуално обаче. Хора, които се занимават професионално и имат опит и информация, нека споделят "
  5. Когато двг е студен, трябва да не цъка. Като се затопли, трябва да започне да цъка А вече за повече детайли дали и как работи виж тази тема:
  6. Коста, Благодаря за съвета, за съжаление моята помпа върти когато подам контакт, дори и да не върти стартера. Поне по звука изглежда така. Двигателя ми е ARH, не е ADR. Марияне, благодаря за информацията, ще го погледна и това реле. Направи ми впечетление днес клапана за бензиновите пари, че като ли не работеше - ще го погледна и него утре на светло. Поздрави, Георги
  7. Ами поогледах ги отгоре отгоре. За да стане добре тая работа, трябва да си играя 2-3 часа да ги сваля и да ги огледам на спокойствие :)...Като че ли на пластмасовите тръби имаше пукнатини дето са лепени. Но не знам дали може да е от това.
  8. Здравейте, Спрях газта вчера и покарах малко за да се изпразнят тръбичките след бутилката. Днес сутринта запали лесно, но след това претрисаше - както и преди. Възможно е лесното палене да е заради това, че беше сравнително топло сутринта - така че, ще я оставя пак навън и ще опитам и утре. Останаха два въпроса: 1. Как се ревизира работата на реле? 2. Възможно ли е проблема да е от дюзите? Поздрави, Георги
  9. Здравейте, Ето още малко инфо: 1. Газовата я настройвах преди няколко седмици. 2. Датчика на коляновия вал е сменян преди 2-3 месеца 3. Бенз. помпа и клапана на рейката са сменяни преди 1-2 седмици, та не вярвам проблема да е от налягането на горивото. Помпата се чува, че върти при подаване на контакт, преди да запаля. 4. Със стария и с новия дебитомер - разлика няма. Така че не вярвам да е от него проблема. Ето това остана и ще го направя да видим какво ще излезе: 1. Засмукване на въздух след дебитомера - от картерната вентилация, уплътнения на входния колектор и т.н. 2. Ревизирайте релетата за захранване на бенз. помпа и инжекциона на ecu-то. - за съжаление не знам как се прави това. Можете ли да дадете малко съвет? 3. Трябва да се видях клапаните на газовата да не изпускат в колектора и да задавя мотора при палене. Най-лесно се проверява като се затвори бутилката отзад и няколко дни се кара на бензин. - това ще го направя още днес :)... И все пак, може ли да е от уплътненията на дюзите? И ако да - има ли някакъв начин да го проверя без да ги сменя? ПС: Много съм ви благодарен за помощта ;)! Поздрави, Георги
  10. Здравейте, 1. Казаха ми, че са ги гледали на стенд дали "пикаят" и са били добре. 2. Температурите в група 4 бяха 0 и -2 като ги гледах - което според мен е приемливо. 3. Имах една грешка - system too lean, която я имаше и преди 7 години след като купих колата. Тогава смених и ламбдата - без да се промени нещо. 4. Колата има газ, но никога не пали на газ. Не знам това до колко влияе на паленето на студено. Благодаря за отговорите :)... Поздрави, Георги
  11. Здравейте колеги, Трудно пали сутрин колата (А6 C5 ARH 1.8 без турбо) - сменил съм свещи, акумулатор, бензинов клапан, бензинова помпа, дебитомер. Полза - нулева. Чистих и дюзите на ултразвук - пак без полза. Като четох из форума, има хора писали, че уплътненията на дюзите се прецаквали, и самите дюзи - та искам да ги сменя. Някой може ли да ме посъветва откъде да си купя и какви? Нещо из нета не намерих... Поздрави, Георги
  12. Здравейте колеги, Как да кажа - вратата се оправи сама. Което ме навежда на мисълта, че колегата vaskonay е прав и проблема е в централното. Иначе опитвах всички описани по-горе неща (без откачането на кумулатора) с нулев успех. Но ако се случи пак, ще го пробвам да откача акумулатора. Venko74 - а при теб каква беше причината и как успя да отвориш вратата? Поздрави, Георги
  13. Не мога да отворя вратата - аз ако можех кората е лесна ...
  14. Здравейте колеги, Колата е А6 Ц5 2000. Днес сутринта дясната врата беше заключена и не успях по никакъв начин да я отворя. Всички други врати си работят нормално. При дясната става така: - ако се опиташ да отвориш отвън - дръжката се дърпа, но сякаш е откачена - нищо не помръдва. - ако опиташ да отвориш от вътре - бутончето се вдига до горе и после като пуснеш ръчката веднага пада - вратата не се отваря. - алармата и заключването в ключа - само карат бутончето да потрепва, но не се вдига до горе. Ако някой може да помогне ще съм му много благодарен. Поздрави, Георги
  15. Здравейте колеги, Аз карам А6 C5 2000-та, бензин. Напоследък няколко пъти ми се наложи да зареждам акумулатора, но предполагам че причината е, че го карам на много къси разстояния, доста често, и няма време да се зареди както трябва след запалване. Не знам дали това има нещо общо, но днес ми светна лапмпата за акумултора на таблото. Покарах малко и на следващото палене си изгасна след запалването на колата. Каква може да е причината? И да се притеснявам ли предварително ? Поздрави, Георги
×
×
  • Create New...