ektelion
Members-
Мнения
89 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
galant
Последни посетители
1426 профилни разглеждания
ektelion's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Маниак, и аз имам същият проблем. Реши ли го при теб?
-
Здравейте, Порових се из нета, не намерих нещо такова. Ако някой е намерил, ще съм му благодарен да сподели откъде и на каква цена. Поздрави, Георги
-
Двигател 2.8FSI за А6 C6 отзиви
ektelion отговори в темата на ektelion - Как и каквo Audi да си купя?
Бре, явно наистина е рядък тоя двигател -
Здравейте колеги, Остарява ми Ц5-цата и се чудя за малко по-нова. Около 2007-8 А6 С6. Предпочитам ръчка и бензин. Нямам претенции откъм мощност на двигателя. Гледах 2.8FSI. Какво може да ми кажете за този двигател, и да препоръчате друго? ПС: Доста изчетох - за този мотор като че ли няма много инфо... Поздрави, Георги " - Цитат от друга тема: Аз съм с 4F 2.8 FSI Quattro tiptronic 162 KW . На 181000 км е сега, последните 15 аз съм ги навъртял. Масло не пипа грам. разход на бензин 7.5 магистрала със 110-120км/ч, градско 13-14. капризен е към качеството на горивото заради покритието отвътре в цилиндрите, аз слагам само 100 октана ОМВ. Веригите около 200 000 пробег си им е време вече. Знам, че се натрупва нагар в колекторите и добре да се чисти. Динамиката като цяло е прилична Всичко е индивидуално обаче. Хора, които се занимават професионално и имат опит и информация, нека споделят "
-
Когато двг е студен, трябва да не цъка. Като се затопли, трябва да започне да цъка А вече за повече детайли дали и как работи виж тази тема:
-
Коста, Благодаря за съвета, за съжаление моята помпа върти когато подам контакт, дори и да не върти стартера. Поне по звука изглежда така. Двигателя ми е ARH, не е ADR. Марияне, благодаря за информацията, ще го погледна и това реле. Направи ми впечетление днес клапана за бензиновите пари, че като ли не работеше - ще го погледна и него утре на светло. Поздрави, Георги
-
Ами поогледах ги отгоре отгоре. За да стане добре тая работа, трябва да си играя 2-3 часа да ги сваля и да ги огледам на спокойствие :)...Като че ли на пластмасовите тръби имаше пукнатини дето са лепени. Но не знам дали може да е от това.
-
Здравейте, Спрях газта вчера и покарах малко за да се изпразнят тръбичките след бутилката. Днес сутринта запали лесно, но след това претрисаше - както и преди. Възможно е лесното палене да е заради това, че беше сравнително топло сутринта - така че, ще я оставя пак навън и ще опитам и утре. Останаха два въпроса: 1. Как се ревизира работата на реле? 2. Възможно ли е проблема да е от дюзите? Поздрави, Георги
-
Здравейте, Ето още малко инфо: 1. Газовата я настройвах преди няколко седмици. 2. Датчика на коляновия вал е сменян преди 2-3 месеца 3. Бенз. помпа и клапана на рейката са сменяни преди 1-2 седмици, та не вярвам проблема да е от налягането на горивото. Помпата се чува, че върти при подаване на контакт, преди да запаля. 4. Със стария и с новия дебитомер - разлика няма. Така че не вярвам да е от него проблема. Ето това остана и ще го направя да видим какво ще излезе: 1. Засмукване на въздух след дебитомера - от картерната вентилация, уплътнения на входния колектор и т.н. 2. Ревизирайте релетата за захранване на бенз. помпа и инжекциона на ecu-то. - за съжаление не знам как се прави това. Можете ли да дадете малко съвет? 3. Трябва да се видях клапаните на газовата да не изпускат в колектора и да задавя мотора при палене. Най-лесно се проверява като се затвори бутилката отзад и няколко дни се кара на бензин. - това ще го направя още днес :)... И все пак, може ли да е от уплътненията на дюзите? И ако да - има ли някакъв начин да го проверя без да ги сменя? ПС: Много съм ви благодарен за помощта ;)! Поздрави, Георги
-
Здравейте, 1. Казаха ми, че са ги гледали на стенд дали "пикаят" и са били добре. 2. Температурите в група 4 бяха 0 и -2 като ги гледах - което според мен е приемливо. 3. Имах една грешка - system too lean, която я имаше и преди 7 години след като купих колата. Тогава смених и ламбдата - без да се промени нещо. 4. Колата има газ, но никога не пали на газ. Не знам това до колко влияе на паленето на студено. Благодаря за отговорите :)... Поздрави, Георги
-
Здравейте колеги, Трудно пали сутрин колата (А6 C5 ARH 1.8 без турбо) - сменил съм свещи, акумулатор, бензинов клапан, бензинова помпа, дебитомер. Полза - нулева. Чистих и дюзите на ултразвук - пак без полза. Като четох из форума, има хора писали, че уплътненията на дюзите се прецаквали, и самите дюзи - та искам да ги сменя. Някой може ли да ме посъветва откъде да си купя и какви? Нещо из нета не намерих... Поздрави, Георги
-
Здравейте колеги, Как да кажа - вратата се оправи сама. Което ме навежда на мисълта, че колегата vaskonay е прав и проблема е в централното. Иначе опитвах всички описани по-горе неща (без откачането на кумулатора) с нулев успех. Но ако се случи пак, ще го пробвам да откача акумулатора. Venko74 - а при теб каква беше причината и как успя да отвориш вратата? Поздрави, Георги
-
Не мога да отворя вратата - аз ако можех кората е лесна ...
-
Здравейте колеги, Колата е А6 Ц5 2000. Днес сутринта дясната врата беше заключена и не успях по никакъв начин да я отворя. Всички други врати си работят нормално. При дясната става така: - ако се опиташ да отвориш отвън - дръжката се дърпа, но сякаш е откачена - нищо не помръдва. - ако опиташ да отвориш от вътре - бутончето се вдига до горе и после като пуснеш ръчката веднага пада - вратата не се отваря. - алармата и заключването в ключа - само карат бутончето да потрепва, но не се вдига до горе. Ако някой може да помогне ще съм му много благодарен. Поздрави, Георги
-
Здравейте колеги, Аз карам А6 C5 2000-та, бензин. Напоследък няколко пъти ми се наложи да зареждам акумулатора, но предполагам че причината е, че го карам на много къси разстояния, доста често, и няма време да се зареди както трябва след запалване. Не знам дали това има нещо общо, но днес ми светна лапмпата за акумултора на таблото. Покарах малко и на следващото палене си изгасна след запалването на колата. Каква може да е причината? И да се притеснявам ли предварително ? Поздрави, Георги