Jump to content

obieone

Members
  • Мнения

    37
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 1.8 /B5

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

768 профилни разглеждания

obieone's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. obieone

    Audi A4, 1.8 125кс, 1996г.

    Хм...колега, едва ли ще съм ти много полезен, но ще споделя моя опит с подобен проблем. Връщам се към началото и това, че колата ти не вдига повече от 140 км/ч. Моята преди време си работеше перфектно 180-200 и си ги ускоряваше добре. Бях я оставил за известно време пред блока(зимата), без да я карам. После като я подкарах наново, забелязах, че ускорява до 160 и до там...не ще повече. Иначе всичко друго си беше ОК. И тогава се замислих ... реших, че евентуално, може да работи на 3 цилиндъра и да няма достатъчно мощност. И... о, чудо. Взех, че познах. Отворих си отгоре капака на двигателя и като погледнах - едната ми свещ беше удавена в масло. Има една гарнитурка там и явно е изпуснала - незнам. Изкарах маслото със спринцовка, почистих хубаво навсякъде + свещите и всичко се оправи. По принцип това би трябвало да се забелязва, защото колата трябва да тресе леко, когато не работи на 4 цилиндъра, но при мен не се усещаше така. Малко вероятно е да ти е там проблема, но пък е много лесно да се провери. Може и да нямаш масло там, но пак някоя свещ да не ти работи. Мисля, че има начин да се засича това на VAG - дали ти работят 4 цилиндъра Успех! И не се отчайвай. Трудно се намират кадърни майстори за нашите колици, но пък те са си перфектни, все пак са по на 15 години..., а и тук колегите са много отзивчиви и винаги можеш да намериш полезна информация във форума.
  2. Благодаря ти! Наистина ще бдя. И явно няма да се изкажат много хора, като гледам само ти си се отзовал. Явно това което сигурно това което съм повдигнал като въпрос е нещо много просто и явно.
  3. Не знам дали съм си втълпил, но като, че напоследък ми прави впечатление как оставям колата за 40-50 мин някъде и като я запаля стрелката показва около 70-80 градуса. Не знам дали това е нормално. Когато карам стрелката ми залепва на 90 градуса, а понякога и с милиметър два, над това показание. Днес реших да я следя и нещо ме притесни много. На 51 канал ми показваше 94-100 градуса, а на таблото пак си беше 90. Не съм сигурен, но като, че ли преди и на климатроника (51 канал) си ми заспиваше на около 90-93 градуса. Когато спрях, на работещ двигател погледнах дали перките въртят. Голямата въртеше, а малката завъртя когато включих климатика. Като угасих колата голямата перка спира да работи...показанието на 51 канал беше 100 градуса. Интересува ме това нормално ли е или се вкарвам в някакви филми??? Благодаря ви предварително!
  4. Сигурно не ти е това проблема, но аз бях скъсал пружина веднъж. Не я знам как се беше наместила, защото не ми прави проблеми около 1 седмица(докато я смених), но чукаше на завой(не помня ляв или десен), на дупки и на рязко натискане на спирачка(т.е. когато има някакво усилие върху предницата). Но пък аз знаех, че е от нея, защото когато се скъса имах чувството, че някой хвърли камък по колата ми. Глупаво е това да ти е причината, но пък не ти пречи да провериш. Успех!
  5. obieone

    Не може да се "изреже"

    Колегата PPavlov е прав. Според мен точно този проблем може да има няколко решения. Провери я с "лаптопче"-то, защото аз имах същия проблем. При мен се оправи след изчистване на всички натрупани грешки и смяна на термостат. Лошото е, че двете ги направих на едно и не разбрах кое от тях ми реши проблема. Така, че намери някой познат който разбира и я провери с VAG. Това с познатия който разбира го имай предвид, защото аз съм се натъквал на хора които са си купили кабели, намерили са си софтуера, прочели са тук-там, но грам идея си нямат какво правят с този VAG COM. Успех!
  6. obieone

    Светна ми лейката ?!?!

    Аз да не се изкажа малко като лаик, но не пречи да провериш... нивото на антифриза ти как е??? Не е ли възможно ако ти прегрее колата да ти светне...как се изрази...лейката
  7. Колега на А4 ...на кората отзад в купето(тази на която са закрепени капаците на колонките) има едни щипки с които се захваща тя към багажника. Не знам дали ме разбра за какво ти говоря....та такива щипки дали ти се намират. Другото което търся е шумоизолиращата вата на предния капак. Знам, че бензинките УЖ нямали, ама аз искам да си сложа.
  8. obieone

    A4 1.8 ADR

    Ами аз още като я взех си виеше..., но - да, определено беше по-малко виенето. А дали има чак толкова голямо значение маслото???
  9. obieone

    A4 1.8 ADR

    Колеги, преди да постна тази тема четох...четох...четох... Навсякъде срещам подобни на моя проблем, но никъде точно като моя. Имам колата от 2 г. и още като я взех си виеше леко помпата. Не съм си играл да правя нещо по въпроса 1-во, защото иначе си завива много добре(волана си върти много свободно, без никакви напъни и запъвания) и 2-ро, защото звукът не ме дразнеше чак толкова много(даже като набираш все едно си с турбо ) Веднъж преди година реших в крайна сметка да погледна нивото на маслото и то си беше поне с един пръст дебелина над-максимума. Взех една спринцовка и изтеглих малко масло, като оставих нивото да е малко под средата. Нямаше промяна никаква във виенето. После купих някакво масло на Lemforder(обаче червено, защото това в казанчето ми също беше червено)и долях да е малко над максималното(държа да отбележа, че доливането не съм го направил заради изтичане). Напоследък виенето се усили, но интересното е, че няма друга промяна освен него. Та въпросът ми е... при положение, че не ми върти трудно - дори не ми и запъва(освен, че се тормози малко помпата в крайно ляво или дясно положение, но четох, че това е нормално), при положение, че нямам изтичане на маслото(нивото си седи точно такова каквото съм го оставил и то с години)... къде може да е проблема. Дали не е правилно обезвъздушаване на системата или е чак толкова голямо значението на маслото(зелено или червено). Четох, че може и от казанчето да е...имало някакви клапани които се разбивали - но тогава не трябва ли да губя масло??? Някой от вас има ли идея как да отстраня това виене?
  10. obieone

    Колеги помагайте A4 ADR

    Всичко е оправено
  11. Колега, изключително полезна тема. Много ти благодаря. Имах същия проблем и се вайках как ще се оправям. Сега вече всичко е наред, благодарение на теб
  12. Не карах колата дълго време и акумулатора беше паднал. Той си беше зле и преди. Нямах грам ток в колата. Взех нов акумулатор и когато реша да запаля ми се включва имобилайзера. Имам 2 ключа + сервизния (стават общо 3) и с никой от тях не иска да пали. Интересното е, че като откача акумулатора за малко, после първия път винаги пали. Ако си е забравил кода на ключа, защо всеки път след новото закачане на акумулатора пали и после когато я изгася и пробвам пак - не иска????
  13. Благодаря колега. Ще пробвам този вариант. То и без това скоро трябваше да ги сменям
  14. Да, колега. Възможно е. Само, че тракането на повдигачите е доста по-слабо като шум от това. Това тракане е все едно колата е дизел. Доста силничко. Другото което е, че ме е страх да я оставя да поработи така и да загрее повече, за да видя дали на по-висока температура ще се оправи. И още нещо, което не знам дали е толкова важно. Това тракане се усилва постепенно. Не се появява изведнъж. Както си работи тихо...започва да усилва тракането. Но, определено за диагностиката си прав. Просто съм разбрал, че от форума мога да разбера много повече неща отколкото като отида в някой сервиз. Стигало се е до там, че с инфо прочетено тук, знам много повече от майстора при който съм отишъл и в крайна сметка сам си оправям проблема.
  15. Четох много теми, но не можах да намеря нищо което да съответства на моят проблем. Не бях палил колата от близо 2-3 седмици. Съответно ми беше паднал акумулатора и си подадох ток с друга кола. Първо имах проблем с имобилайзера. Палваше за секунди и имобилайзера го блокираше. По едно време успях да запаля и я изфорсирах до към 3000 оборота но за много кратко време. После я оставих да работи нормално. След около 5 мин.(след като позагря до към 50-60 градуса) започна да се чува някакво тракане от двигателя. Знам как тракат нормално повдигачите, но това тракане беше много по-силно. Все едно е дизел. Загасих колата и я запалих пак след около час. Пак докато беше по-студена не се чуваше и като позагря започна да трака като дизел. Маслото ми може да не е на 8000 км, но досега не ми е правило проблеми. Почти до горе е пълна. Какво може да се е случило с колицата ми според вас и дали е нещо фатално(скъпоструващ ремонт.
×
×
  • Create New...