Simeonov_B

Members
  • Content Count

    282
  • Joined

  • Last visited

About Simeonov_B

  • Rank
    User
  • Birthday 02/27/1976

Друго

  • Kaра
    B4 АБК Авант

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    София, Х. Димитър

Контакти

  • Skype
    bvaccount

Recent Profile Visitors

1,583 profile views
  1. Презапоявано е няколко пъти и не става. Включително специалист го гледаше и презапояваше - дори по някакъв начин му провери реленцето и каза че работи идеално. Относно машинките - проверавал съм ги с мултицета - всичко е ОК. Явно ще трябва да вървя по по дългият път и да скопя всичко за да видя дали ще тръгне. Дайте помощ само от кой пин на коя букса се взима сигнал от скоростомера и на кой пин в компа на темпомата влиза
  2. Здравей колега първият проблем се оказа, че до компа нямам + и го оправих после бутона фикс му беше прекъсната пътечката - оправих я но пак се прекъсна - направих го с друго копче после ходих при колегата в пазарджик и той много обстойно прегледа платката на компа и провери 10 пъти всички спойки и пак не тръгва имам съмнения и за датчиците на педалите но като се замерват са ОК - понеже на много места ми излизат проблеби пък и смених единият кабел който подава данни за скоростта а не съм сигурен че е така то единственото което ми остана е да намеря колега с темпомат и да се съгласи да включим моя комп при него - ако компа работи то тогава е лесно - ще премахна всички бутони и ще си вържа нови и ще го оправя но не ми се почва с такава голяма процедура и накрая да се окаже че компа е прецакан. Затова ако си навит ще съм много благодарен и ще почерпя - или ще си платя. дори няма да сваляш нищо при тебе - само вадиш буксата на компа и слагаме моя и ако работи ще се оправям по нататък това в което съм сигурен е че вакумпомпата работи и меха е здрав - и си правят всички тестове - вакумните маркучи също са ОК. проблема е или в лоста или в компа или в датчиците на педалите а прекъсването както го написах се състои в това че от време на време просто не се включваше и по някое време зацепи и работи - но все по рядко започваше да зацепва докато накрая тотално спря. ох .. сега виждам че си в Търново - доста си далечко .... ))))
  3. Здравейте колеги ... имам нужда от малко помощ. Имам темпомат на бензиново Б4 и си работеше идеално, но започна да прекъсва и накрая тотално спря. Доста време се канех да го гледам но нямах време и сега като реших да го съживя се оказа, че има доста проблеми, които един по един отстранявах, но пак не тръгва. Сега е още неработещ, но нямам идея вече от какво е и затова моля за помощ колега, който има темпомат на бензиново Б4 и е работещ. Ще съм благодарен, ако някой реши да ми помогне и да се видим да сложим моя комп на темпомата при него за да разбера дали проблема ми е в компа или другаде. Реално само ще извади буксата от неговият комп и ще щракне моя за да го проверим. bvaccount@gmail.com благодаря предварително ...
  4. Здравейте колеги, отдавна не съм писал, но напоследък ме засърбяха ръцете пак да си пооправя колицата и имам една дилема свързана с токове. Имам бутон за регулиране на подгрева на седалка. Номера му е 893963563 .... питането е мога ли със тнего и врътката му да си регулирам силата не светене на диодите които съм си сложил във волана и в скоростният лост. Ако някой ми даде и схема на този бутон ще съм му много благодарен. Всъщност трябва да му пусна подсветката и да направя врътката да регулира силата на светене на диодите. благодаря предварително за мненията
  5. Понякога срещаш такива хора, че започваш да се чувстваш човек.

  6. Отиди при читав майстор за реглаж на предницата. Ако е наистина читав ще те върне и няма да ти направи реглаж със тези гуми. След като си отцелил правилния човек го помоли да се пробва за да видите дали наистина има отклонения. Ако няма - продай колата. Ако има го оправете. След това си сложи хубави гуми и пак отиди на реглаж. Аз бих направил така
  7. В такива случай съжалявам че няма минусчета
  8. Ами няма никакво развитие. Сега не ми прави проблеми, защото е все студено. Ако се стопли до около 20 градуса навън и ще ми го прави от 2-3 пъти до 10 тина пъти за 1 ден примерно и пак ще се оправи. При мен го прави и на газ, но аз съм със ГИ. Мотора не прекъсва а глъхне, това ме навежда на мисълта, че не е електрически проблем. Или гориво или въздух не стига или нещо от което зависи сместа.
  9. На пазара до Герена има 2 ма дето продават такива батерии и лампички. От порядъка на от 2 до 5 лева струват.
  10. За 4 години и аз смених 2 бобини. И двете заминаха изведнъж. Според мен са фалшиви и толкова им е живота.
  11. http://shop.vic-ltd....oducts_id=12025 има го и същото със Windows - това е с Линукс - това за мен е перфектен вариант защото можеш да му слагаш каквото си искаш и да го ползваш какато намериш за добре. Този вариант бях си избрал и много се бях навил да си го монтирам. Намерих и човек в София който срещу 100 лева ме увери, че ще ми направи двойна дин шина за В4. Вече какво да махнеш от централната конзола си решаваш сам и на негово място слагаш това. Аз се отказах, защото не си струва да вкарам около 800 лева в кола на 19 години и струваща 2000 лева. Пък и ако ти разбият колата ......
  12. Извинявам се, че спамя темата, но като стана въпрос за БОЛКИТ то света обърнах и не можах да намеря такова нещо. Кажете къде се продава БОЛКИТ. Иначе по темата И аз ми беше трудно да намеря филтър с пластмасовата конзола и даже си купих друга чисто нова кутия за да си я сменя и да слагам друг филтър но накрая разбрах, че просто съм попадал на хора които не знаят какво да гледат и как да търсят и сега от Ауто + до нас си купувам филтри - около 25-28 лева май бяха и си карам с оригиналния и така ми стои кутията - но може и да я сменя в близко време за да слагам вече от по евтиния филтър - така и така я имам нова.
  13. Относно стойността 4.111 Този параметър като е еднакъв на няколко кутии означава ли това, че при всичките кутии с този параметър няма да е необходимо да се сменят полуоски и главини Идеята е само скоростната кутия да се смени и всичко да си остане със старите неща - единствено съединителя мога да сменя защото и без това трябва да го сменям Мисля, че CCE ще е добра, защото първа е еднаква втора е малко по дълга трета е почти същата четвърта е като пета при мен но аз на 5 си набирам спокойно от 60-70 км а вече 5 ще е по разтоварена
  14. Правилно ли разбирам таблицата? Разликата примерно между моята кутия CCF и кутия с код CDY е, със 20 км по малка скорост при кутия CDY спрямо CCF на 3/4/ и 5 скорост а при втора със 10 км и първа скорост ще е същата И двете би трябвало да са съвместими като гледам първият параметър който изобщо не разбирам
  15. http://sborko1.snimka.bg/automobiles/dvigatel.591826.25302183 От това който виждам разбирам ако съм прав, че моята кутия е --- CCF --- Може ли някой да даде едно сравнение на параметрите на тази кутия с останалите