Jump to content

Dicho

Members
  • Мнения

    30
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Dicho

  • Рожден ден 22.11.1973

Друго

  • Kaра
    Audi_A6_C4_S-line

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Русе

Последни посетители

2116 профилни разглеждания

Dicho's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, Случайно да Ви се намира този или друг, същият като този волан??
  2. Здравей, Стефко! Случайно да имаш лост за управление на борд компютър за А6 Ц4, че ми трябва спешно един такъв??
  3. Здравей Колега, не съм поглеждал темата отдавна, ако не си намерил лост, пиши, или звънни на 0898 / 619703 - Дичо
  4. Гумите вече карат втори сезон, просто са перфектни! Джантите също нямат никакви наранявания. Искам да мина на 16'', защото автомобила няма стойка с 15'' гуми и джанти, въпреки, че возия-та му е отлична. Ако има желаещи за комплекта, пишете. Ще договорим цената. 0898/619703
  5. Отремонтирам модули за управление на климатроници на Ауди 100/А6 C4; А4 В5 с VAG No: 4A0 820 043 G,H,M,K; 8D0 820 043 J., а също и стъпковите моторчета, които управляват. Телефон за връзка: 0898/619703 - Дичо; skype име: dicho_zhelev
  6. Заменям ключове за темпомат с VAG No: 8D0 953 513A за Audi A4 B5 1.9TDI Автоматик '1997 за ключове за темпомат с VAG No: 4D0 953 513C за Audi A4 B5 1.9TDI или A6 C4 2.5TDI за ръчна скоростна кутия.
  7. Здравей, извинявай, че не съм те поздравил по-рано :S

  8. Продавам 4 бр. алуминиеви джанти RONAL LWF 6J x 15H2, ET45, 5/112, VAG No: 447 601 025K. Джантите са 'обути' в чисто нови зимни гуми Michelin Alpin A4 195/65/R15 91T. (2 бр. са от 40 седмица на 2011 г., а другите 2 са от 45 седмица на 2010 г.). Джантите са в перфектно състояние, ако се изходи от годините им. Прахово са боядисани и лакирани, нямат наранявания. Налага се да ги сменя, заради факта, че преминавам на по-голям цолаж. Цена на джантите: 400.00 лв, а на гумите: 500.00 лв. Продавам ги само в комплект, заради смяната, която ми се налага да направя. За контакти: 0898/619703
  9. Здравей Колега, аз имам салони за C4, но кажи все пак какъв ти трябва - имам и за авант и за седан. Виж този линк, ако си наистина заинтересован, ще обсъдим цената им:

    http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=x1275951170680666&f1=details

    Според мен е излишно да се занимаваш с всякакви преправянки. Най-важното е самите седалки да са читави и латексите им да ...

  10. Колеги, не смятам, че има оборотомер за дизел до 8000 об./мин. Дизелите са до 6000 об./мин. Така, че или само оборотомерът или цялото табло е от бензинов автомобил. Има бензинови с километропоказател до 240 km/h. Преди време имах табло от 100/S4, там имаше тези превключватели, но всяко положение имаше съкращение, което аз оприличих на държавата (напр. GB = Great Britain), за която е предназначен автомобила, а не е за вида на двигателя - с колко цилиндъра и .... Също така няма и 6 цил. дизел. Ако има, то той е поръчков. Имам табла и от A6 2.5 TDI и от S6, но при тях няма подобни превключватели, може би са само при 100-ците, заради това, че изминатият пробег се отчита на различни уреди, съответно при A6/S6 дигитални, а при 100/S4 механични (с моторче). На колегата Orlin Emilianov таблото е от Audi 100, не е от A6. Уредът за температура на маслото (средният) сигурно не работи, ... или се лъжа?
  11. Dicho

    Как се сваля волан?

    Колеги, не си създавайте излишни главоболия. Воланите на A6/S6 C4 (3/4 лъча) се свалят по следният начин: 1. Развийте и махнете '-' (минус-овата) клема на акумулатора, за да не трупате грешки на airbag-а. Не Ви съветвам да рискувате и да действате без да сте разкачили клемата; 2. С помощта на малка рапидна отверка развийте 2-та винта, разположени отдолу, който стягат пластмасовото капаче зад волана. Свалете капачето, за да се открият 2-та куплунга - единият (1 wire) е за клаксона, а вторият (2 wires) е за airbag-а. Вадят се внимателно (имат си легла) и се отделят (мъжките от женските куплунзи). Внимавайте да не счупите щипките/ушите им при демонтажа; 3. С помощта на Torx T30 се развиват болтовете (2 бр.) в задната част на Air Bag-а, като при трилъчевите волани те се достигат по-лесно, защото са по-близо до отвора, а при четирилъчевите са по-надълбоко разположени и се достигат по-трудно с ключа. Използвайте по-дълъг накрайник или направо отверка T30; 4. Внимателно се сваля airbag-а, като преди това се разкача куплунгът (2 pins), разположен на гърба му; 5. С помощта на накрайник/камък 24 mm и удължител развивате гайката, която стяга волана към кормилния прът и волана може да бъде свален. Както Ви каза Иво, е удачно, след като развиете гайката, да си маркирате положението на волана или да го установите в нулева позиция и след това да го извадите от пръта. Воланът на 100/S4 C4 с 3 спици (made in italy) е описано по-горе как се сваля. Посоката за сваляне на капачката му е обратно на часовниковата стрелка, като при завъртане леко се притиска и се завърта на около 30 градуса, за да може да се свали.
  12. Здравей Колега, би ли ми снимал таблото с уредите си. Предполагам, че е от S6 и ме вълнува как ти отчитат оборотомера и скоростомера. И аз имам дизел и табло от S6, но още не съм го сложил. Имаш ли борд комп? Благодаря предварително,

  13. Здравей Колега, моля те дай ми комплексна цена за предна броня, предни калници, цял стоп, гумените лайстни по вратите, ако са здрави и евентуално таблото с уредите. Благодаря предварително.
×
×
  • Create New...