Jump to content

aleksandar

Members
  • Мнения

    38
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно aleksandar

  • Рожден ден 30.01.1992

Друго

  • Kaра
    AUDI 100 C3 2.3 NF

Контакти

  • AIM
    sashko92
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Варна

Последни посетители

1869 профилни разглеждания

aleksandar's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колеги, къде във Варна или околноста има сервиз който да монтира кадърно АГУ на КЕ-Jetronic 3.2. Четох че се слага емулатор и още пинизи с които не съм запознат. Общо взето трябват ми хора които знаят как се монтира безпроблемна функционираща АГУ на механична инжекция. Благодаря!
  2. Привет отново. С течение на обстоятелствата колата спря да прекъсва но излезе друг проблем. Или не пали топла, или припалва и гасне дори ако и подаваш мало газ при запалване пак припалва и гасне. След като установих, че когато откача датчика за темпа на компа колата си заплва топла веднага го смених с нов.НО след като сложих новия отново същата история... След като замерих и двата датчика установих, че дават почти едни и същи стойности +/- 5 Ома. Вече се чудя къде ли е проблема... Утре ще я карам на дигностика но се интересувам и от мнението на съфорумци имащи подобен проблем...
  3. Днес замерих датчика, но по сериен номер не мога да намеря данни за моя датчик. Moят е BOSCH 0280130053, а по VAG 034906161. Сега ще напиша данните които замерих aз: 0 градуса - 9 килоОма 50 градуса - 1000 Ома 60 градуса - 760 Ома 70 градуса - 660 Ома 80 градуса - 580 Ома 95 градуса и включена перка - 435 Ома Казвайте дали тези данни са в норма.
  4. Да знаеш какви стойности на съпротивление показва датчика през различните температурни интервали, за да го замеря и изключа като виновник?
  5. Здрасти колега. Снимки в момента нямам защото колите са в провинцията. Ако ти е удобно в края на седмицата ще ги наснимам и ще ти ги пусна. Дизеловото е цяло със съвсем леки забележки по купето. Говоря за драскотини по боята. А бензиновото е разглобено и купето е махнато. Иначе всичко друго го имам!

  6. Всъщност те подведох, сега пробвах като откача датчика се държи както ти описваш. Иначе когато прекъсва мисля, че стъпковия мотор се побърква падат оборотите и ст. мотор веднага коригира като вдига оборотите до 1100 и така един омагьосан кръг докато загрее. Казваш, че ако са О-пръстените и загряла трябва да прекъсва?
  7. Колата я тестваха студена, и всички данни се снемаха докато загрее и включи перка някалко пъти. И ламбда сондата изключвахме, прекъсваше! Какви са симптомите при изпечени О-пръстени? И аз се съмнявам в тях. Може би си прав колега, Но пробвах докато е запалена студена, откачам датчика и направо си изгасва. Аи даже при -25 няма проблем с паленето.
  8. Въй, каква ключова подробност забравих Не колега, няма газова.
  9. Качи снимки на двете коли. Заинтересован съм.
  10. Привет колеги. Кораба ми прави малко магарии от скоро. проблема се изразява в това че двигателя държи нестабилен празен ход , но само между 50-80 градуса на антифриза. Когато е студена пали от четвърт и заковава на 1000 оборота след 1 минута си поддържа 800 об, но достигне ли 50 гр. започва да прекъсва на празен ход, по странен начин. Както си седи на нормални обороти изведнъж забива на 200-300 и после се изфорсирва леко сама до 1100 и пак заспива на 800 об. Иначе дори докато прекъсва чукнеш ли педала се развърта веднага без да се замисли или глъхне. И това се повтаря докато стигна работна температура, след което се оправя празния ход. Водих я на диагностика и там гледаха сукаха всичко перфектно, центровка, изгорели газове, ламбда сонда, свещите нямат и 500 км. И заключиха че някоя дюза е започнала да се скапва Но все пак реших да се допитам до форума, за колеги с подобни симптоми които могат да ми помогнат. ПП: колата е AUDI 100 C3 1990г. 2.3 NF механична инжекция.
  11. aleksandar

    Audi 100/200 C3

    Колега за да стане тази конверсия, ти трябват доста повече неща от самото табло...Ще ти трябват също, арматурното табло( и да преправиш всички букси към него понеже са тотално различни, и да прекараш нови кабели към допълнителните уреди и датчиците към тях), барчето, средната конзола между седалките,бутоните за отопление на задното стъкло фарове за мъгла и.тн. Ако си без климатроник да се преправи управлението на жилата с врътки. И ако стане тази цялата хамалогия, таблото ще седи толкова грозно защото корите на вратите няма да следват извивките на таблото. и от там трябва да се сменят и корите (които изобщо не стават на вратата на С3). Колега лично аз така виждам нещата като собственик на старото С3 и сегашен на фейслифтовото. Но ти си знаеш!
  12. Размерите колега са: Зимни - 195/65/R15 Летни - 205/60/R15
  13. Две бързи снимки от днес...
  14. Купувам филтърна кутия за 80/купе или по точно за АБК 2000 кубика
  15. Привет, понеже и на мен радиаторчето ми се е задръстило, и изобщо не топли интересно ми е дали при С3 гимнастиката по смяната му има нещо общо с С4...
×
×
  • Create New...