Anbuch

Members
  • Content Count

    82
  • Joined

  • Last visited

About Anbuch

  • Rank
    User
  • Birthday 09/12/1980

Друго

  • Kaра
    A3 Ambition 1.8 AGN

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    Хасково
  1. Всичко и продадено! Извинявам се на 2мата човека които ми се тия дни , че не свалих темата още след като я продадох! Темата може да замине в коша
  2. Днес имах работа до Пловдив и си взех от магазина една тубичка мотул 8100 5W40 X-cess. Баща ти ми го продаде - много мил човек. Сега двигателят на лупото ми мърка-мърка Като дойде време и за Аудито вече знам от къде да си купя евтино и хубаво масло!
  3. Малко предистория.... Всичко съм го купувал ново! Компютъра и копчето заедно с кабелажа си ги имам ,ама няма да намерите софтуер за тях и затова не се продават! Имах проблем с изпарителя ,но и със скоростна кутия на полото си. Ремонтирах я и като видях ,че стана ,направо си купих нов изпарител за 120 лв. Да,ама не ,след 400 км кутията издъхна и се отказах от колата като я продадох без газовия инжекцион с прецакана кутия на безценица ,като мислих да го монтирам на новата си кола ,като си купя и компютър. Обаче минавам по 300 км градско в момента на месец и ми харчи под 7.5 на 100 км бензин ,та се отказах да "убия" и без това малкия си багажник. Тъй че Изпарителя е чисто нов ,на 70 км е Gama01 на Bardolini произведен на 16.02.2011г ,като е в един корпус с клапана и термодатчика: Цена на изпарителя : 80лв -------------------------------------------------------------------------------- Понеже старият ми изпарител беше без клапан ,има още един клапан италиански Valtek с филтър сменен преди 7000 км (от общо 27000км) Цена 15 лв ---------------------------------------------------------------------------------- Инжекторна рейка италианска Valtek на 27 000 km (имам и буксите с кабелажа за инжекторите, ама едва ли ви трябват) Цена 65 лв --------------------------------------------------------------------------------- Датчик за налягането : цена 15 лв ---------------------------------------------------------------------------------- Или всичко на долната снимка което се вижда (филтъра също е със сменено вътрешно тяло) Цена 80 лв --------------------------------------------------------------------------------- Дюза за зареждане BRC италианска: Цена 10 лв ---------------------------------------------------------------------------------- Реле за бензиновата помпа: Цена 10 лв ---------------------------------------------------------------------------------- Шиничките са подарък за който вземе бутилката: Бутилката е 25 литрова ,българска с датчик/нивомер (за показване нивото на таблото) италианска сонда Lovato и паспорт от 16.05.08г + гофрираните маркучи от предпоследната снимка по долу за медните тръби! Цена 60 лв ---------------------------------------------------------------------------------- Или на всичко което е на снимките 220лв За връзка с мен на Л.С. или GSM: 0898 311 387 Наско от Хасково съм ,мога да ви пратя каквото поискате по куриер с отвори,виж и т.н. (само незнам дали ще се навият да пренасят бутилката )
  4. Носача няма как да замине - по-скоро шарнир или някой от тампоните на носача. Те си се сменят отделно и не са скъпи (не е нужно да се сменя целия носач). В интерес на истината "най-хубав" звук вадят биалетките на стабилизиращата щанга , често първо те си заминават на едно цялостно подновено окачване ,а ако не си състезател - с тях и без тях ...... все тая ,само тропат
  5. На старите документи на автомобила видях че е била собственост на някой си дето е 67-ми набор. Потърсих го във фейсбук и се сприятелихме - та той ми каза на колко е . Само за статистиката : колата ми е от Швейцария ,купувана края на 98-ма година общо и е навъртял 237 000 км (за 12 години) ,а на километража като я купувах пишеше 131 000 км.Салона е изключително запазен ,но външно е била леш и я е пребоядисал преди 4 години цялостно.Само леко топката на скоростният лост беше леко прекъсана ,колкото половин слънчогледова семка и волана поизносен до толкова ,че му е паднало лъскавото покритие на половината волан (горната част външно).Ако по това можете да се ориентирате някакси... В интерес на истината се амбицирах да търся старият собственик защото като свалих таблото за да сменя една лампичка ,на капака му беше надрана цифрата 131 - само какво съвпадение а,купих я точно на 131 000км ?
  6. В първият пост казваш ,че при бутане пали моментално което аз го разбирам при палене с бутане(а не със стартер) пали моментално - правилно ли го разбирам ,щото ако само я тикваш малко и тогава вече запалва без да е на скорост колата това вече и идея си нямам от какво може да е ,а и за подобно нещо не съм чувал досега НИКАК! ако не е на скорост! Действието му е следното : Той всъщност не е на коляновият вал ,а е на венеца (част от маховика) който се завърта от стартера! Има 3 жички , двете са входни и една изходна. През входните се подава + и - когато колата се даде на контакт.Ще се опитам да го обясня най-просто ,като пропусна туи-онуй (което няма да е от особено значение) Датчика най-просто казано представлява една бобина на която като и се подаде + и - създава електромагнитно поле. Зъбите на венеца оказват влияние върху това електромагнитно поле. Или той по-точно казано ,като се завърти от стартера в близост до датчика на коляновия вал ту имаме зъб ту нямаме. Когато до датчика които е неподвижен имаме зъб , той оказва влияние върху електромагнитното поле създадено от бобинката в датчика. Тогава се получава импулс в третия (изходен) кабел от датчика на коляновия вал който отива в компютъра на колата и така той разбира ,че венеца се върти (двигателя) и като пусне ток на свещите колата ще запали. Пак казвам ,че пропускам някои подробности ,но това е общия принцип на работата на този датчик. В случая имам някакви съмнения ,че е от него проблема защото: Венеца се върти като върти стартера ,ама при палене с бутане пак същото става просто не стартера завърта венеца а скоростната кутия го завърта като включиш на скорост. Може би има разлика в скоростта на въртене на венеца в двата случая ,но просто не ми се вярва тя да е от значение за датчика макар и да е дефектирал. Все пак стискам палци да е от него защото е сравнително евтин и се сменя за 5 минути. Кажи накрая какво е станало като свърши "сагата".
  7. Добре е , слагай най-евтиният (под 75 лв няма да намериш)! Този датчик за твоят двигател е индуктивен (ако си с А3 до 2003г) - запали ли веднъж ще кара доста време ,на колите които датчика е полупроводников не мога да препоръчам подобно нещо - само оригинален! Интересно обаче защо не са открили нищо в ''ХЕЕД-91'' , веднъж не е ли запалила ,грешката трябва да си стои и да се вижда на диагностиката. Освен това ако датчика на коляновия вал откаже съм сигурен ,че не може да се запали с бутане. Въпроса е дали наистина е от него проблема ,а не дали датчик за 89лв е добре (поне това бих се чудил аз) Освен това датчика на коляновия вал често бачка докато колата е студена и като вдигне температура (примерно 10 км извънградско) и отказва - колата гасне в движение. Като изстине - пали без проблем. Не винаги е така ,ама все пак да си забелязал подобно нещо?
  8. Ако е имобилайзера ,колата ще пали за 1 секунда и после ще гасне. А и с бутане щом става 100% не е от него. Проблема може да е от много неща - най-добре ще каже една диагностика!
  9. Аз пък проверявам дали ми надува през гарнитурата на главата по следният начин: Пълня казанчето догоре с антифриз - ама до ръба (без да слагам капачката) и оставям колата да загрее докато се включи перката. През цялото време с една 50 кубикова спринцовка смуча по малко да не прелее антифриз (защото докато загрява колата той се разширява). Като се пусне перката рязко спара нивото на антифриза и със спринцовката доливам. Идеята е ,че ако през гарнитурата на главата ти влиза "компресия" със сигурност ще видиш балончета как излизат - по този начин и най-малкото изпускане на гарнитурата може да се засече. Започне ли да бълбуника още при студена кола - няма какво да се чудиш - гарнитура!
  10. Ще го изхвърли ама що да плеска двигателният отсек. После и мръсотия ще полепне.... Колега за 2-3 лв ще се опрашиш. Купи си система и голяма спринцовка от някоя аптека и докато е студена колата изсмучи през отвора на щеката за проверка на маслото колкото е нужно и това е. Ако имаш някакво тънко маркучле дето да пасва на спринцовката и да влиза през отвора ,може и да минеш без да купуваш система
  11. При Владов в Димитровград ходил ли си? Това е в началото на града (по-точно преди да влезнеш в града) веднага след каралулката в ляво по пътя за Афродита. Не взема евтино ,но по-добър в областта няма за съжаление. Другите варианти са от Пловдив включително нататък Иначе сонтите за теб според производителя са с тези номера: BOSCH 0 258 003 478 0 258 003 479 0 258 003 518 NTK OZA 447-E14 OZA 447-E30 VOLKSWAGEN 032 906 265 032 906 265 A 058 906 265 A Универсалната която става за теб е ; BOSCH 0 258 986 505 LS 05 При Владов има и втора употреба оригинални. Преди 3 години си взех сонда от него за полото - даде ми я с 1 година гаранция макар е втора употреба и все още се държи напълно адекватно
  12. Тампоните са 3 на брой. Моите бяха супер разбити и ги смених и трите. Просто като хвана с ръка двигателя и започна да го лашкам напред-назад се местеше много ,освен това като изфорсирам двигателят на место и пусна педала на газта след половин секунда двигателят правише такъв скок (имаш чувството че подскача) ,че се усещаше и от шофьорското място. Най-евтиният струваше 57 лв ,а най-скъпия 78 лв ,третият беше към 60 лв - това са цените на febi-bilstain. Нямах твоите симптоми обаче !
  13. Занимавка....въпрос на гледна точка! Пределно ми е ясно ,че могат да карат още доста години и стотици хиляди километри ("преди амортисьорите да минат през бомбетата и да се забият в предния капак" ).Просто не ме кефи на колата която тъкмо съм си купил ,като и вдигна предницата на крик и с ръце да си мърдам нагоре-надолу предните гуми. Луфта не можах да го измеря с колко мърдат колелата,ама хич не беше малък на усещане! И още повече ,че от там мога да я вдигна с около 1 см ,което беше и главната цел на занимавката.
  14. Както става ясно от заглавието съм с фабрично спортно окачване което е доста нисичко. Реших да сложа втулка (фабрична) 11мм отпред и да си сменя въпросните тампони защото бяха изкочили малко по-малко от 1 см нагоре. Речено сторено -резултат перфектен ,но не съвсем. Тъпите, нови тампони се отпуснаха повече от старите и сега стърчат повече от сантиметър само след 1500 км от монтажа им.Сигурен съм ,че причината не е във втулката (абсолютно)! Тампоните ,че са кофти марка спор няма - МОНРО от официалният им вносител ТЕХКО ги взех,но 1500 км ...... Сега се чудя какво да направя и моля за съвет: Че ще си купя оригинални от вносителя на части ауди/VW това ми е ясно ,но забелязах ,че са 2 вида с номера 1J0 412 331 C и 1J0 412 331 B и това ме навежда на мисълта ,че едните са за спортно окачване ,а другите не и евентуално аз съм купил тези които са за нормално окачване ,но това са само мои си хипотези ,ако има някой по-запознат да ме светне моля! Също така видях и в един чужд форум ,че посвали 1:1 тези тампони с тампоните от 2002-2006 SEAT Cupra Leon R които са с номер 1ML 412 331 и били по-твърди Ето ги самите тампони : и ето линк към въпросната тема : цък А това е темата на братушките за стоковите втулки ако някой се интересува : цък Напрактика целта ми е да вдигна малко колата без да губя спортното окачване!
  15. Днес си купих , мерси за предложенията! Темата може да бъде премахната