Jump to content

L-M

Members
  • Мнения

    66
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    никаква

Контакти

  • Website URL
    http://www.senax.bg/
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

1627 профилни разглеждания

L-M's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравей, има една добавка която е за помпа-дюза двигатели, тя ще е най-подходяща за теб.

    Можеш да я видиш тук http://senax.bg/index.php/index/fourthlproject/languageID/1/brandID/27/level3/74/level4/107#bottom

  2. здравей,

    Могали да попитам нещо,

    наскоро си купих ауди а4 дизел 2.5 V6 КУАТРО 150 PS.

    От форума разбрах че предлагаш стоки на 'ЛИКИ МОЛИ'С каква добавка да си почистя дюзите.

    Мерси предварително.

  3. Да, може да се долива. Не, няма да се пресече.
  4. Колега, ние сме представителите за България, освен LIQUI MOLY, внасяме и SONAX.
  5. Само да кажа, че едно от основните изисквания за добро чистене на този тип чистачки, това е пружините на рамената да не са се отпуснали. Иначе просто няма добро притискане към стъклото.
  6. Червения шампоан на SONAX от 1л. е на цена, крайна клиентска 6,00лв. Белия от 0,5л. 2в1 с по-голяма концентрация е на цена 9,60лв. Просто са различни шампоани.
  7. Още една вероятност за по-бързо скапване: Прекалено дълго стоене на склад.
  8. Ще го направим, принципно ще сменим цялостната визия.
  9. Да знам, просто в момента сме в процес на обновяване и затова. Ако те интересува нещо конкретно питай на ЛС.
  10. Да, одобряват, но както и те казват, да се съблюдават периодите за смяна на маслото, а не да се кара полусинетиката, примерно 20 000км. Има ги и такива клиенти, единия даже беше недоволен че след около 14 000 започнала колата му да гори много масло. Не можа да даде смислен отговор защо не си е сменил маслото на 10 000.
  11. Не, не, това е "приказка" от един руски сайт, как MoS2 става на MoS3, как ставало на киселина и правело намкво си, това е обсъждано и съм го писал. Добавката за масло на Liqui Molly не съдържа MoS2 в прахообразна форма, а става въпрос за една добре утаяваща се суспензия в маслото. В сравнение с моторното масло , MoS2 се прибавя само в малки количества, които не могат да се окислят, тъй като MoS2 е обвит в капсула, а и всяко моторно масло съдаржа антиоксиданти, които предотвратяват окислението на маслото както и на MoS2. Съдържанието на сяра в MoS2 също не представлява проблем, тъй като моторното масло съдържа вече сяра в алкалното масло, както и в пакета добавки като цинков фосфат в доста голяма концентрация, отколкото в прибавената добавка за масло на LM. Моторното масло съдържа алкални частици, така варечените TBN Booster, които са в състояние да неутрализират образуващите се киселини при изгарянето преди времето за смяна на маслото, При това TBN Booster не различава дали сярата се образува \произлиза\ от изгарянето на маслото и въздуха или от MoS2, Също толкова невярно е твърдението, че MoS2 се окислява в MoS3 и причинява абразивно износване. Моторното масло съдържа голямо количество пепелообразуващи добавки като например цинков фосфат, калциев фосфат и т.н., които образуват повече пепел отколкото прибавената MoS2 добавка на Liqui Molly. Представените тук агрументи съответсват на всяка научно доказана основа, тъй като една система, в този случай моторното масло и MoS2 добавка за масло трябва да се разглеждат като едно цяло, а не като отделни компоненти.
  12. Колега, разликата е че добавката не се наслоява върху метала, не е реметализатор от типа на добавките с продължително действие от порядъка на 30 000, 50 000 км. и тн. . Добавката се свързва с маслото и в момента в който маслото започва да маже, добавката оказва своето антифрикционно действие. Дали е по-добре с добавка или без е въпрос на лични предпочитания, имам клиенти които карат изключително само с нея имам и такива които не, въпрос на личен избор.
  13. Не, не остава, изтича заедно с маслото. Молибдена не е реметализатор и не се наслоява по метала.
×
×
  • Create New...