Jump to content

rumenggr

Members
  • Мнения

    140
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi 80 B4 ABT

Контакти

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    ruleggr@yahoo.com

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Последни посетители

1649 профилни разглеждания

rumenggr's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Кутията беше блокирала на пета. И след свалянето не успяха да я раздвижат. Друга скоростна кутия(случи се АКМ кутия), съединител, семеринг, дуги няколко неща и е отново е в движение.
  2. От подобен проблем със същия мотор излезе грешни показания на ламбда сонда. Сменихме я и всичко си дойде на мястото. Ако не си свършил работа пиши.
  3. Здравейте колеги. Колата е В4 с АВТ мотор. На излизане от магистрала разбрах, че скоростите са блокирали на пета предавка и не може да се превключи на друга. По пътя зареждах на бензиностанции и не усетих някакъв проблем. Последните около 70км карах само на пета и след това греда. На пета я докарах до удобно място и я изгасих. От към скоростната кутия миришеше на изгоряло масло и излизаше лек дим. Съединителя отцепва, но не се сменяват скоростите. Лоста на скоростите пропада в позиция първа, втора..., но реално остава пета. При отпускане на съединителя гасне(като да тръгнеш на пета!!!). Предполагам, че някакси маслото в кутията е намаляло драстично и е станала белята. Не съм близо до дома и ще ми е от полза, ако някой е патил и сподели. Закъсах при влизане в Бургас.
  4. rumenggr

    Проблем мигачи

    По темата след доста време, но нека да го има за архива. При същия дефект, бръмчене на реле мигачи и липса на такива, а аварийните работят. Оказа се лош контакт в буксата на управлението с ръчките. Буксата с лилав цвят, под ръчките за мигачи и къси/дълги. Контактен спрей и раздвижване на буксата свърши работа!
  5. Колега, предното стъкло здраво ли е? Извинявай. Сега видях, че си в Ловеч.
  6. rumenggr

    Замръзнал антифриз

    Антифриза се разрежда задължително до определената концентрация. Ако можеше без това, никой нямаше да слага вода! Самия антифриз има много по-лоши топлопреносни качества от водата, но е НЕОБХОДИМОТО ЗЛО в охлаждащата течност. Слагайки концентрат, се влошава изчисленото охлаждане на мотора. Дори и в студено време, при лошо охлаждане се получават голями разлики на температура в различни области (примерно в главата, около горивната камера). Това води до по-голями вътрешни напрежения в метала и лоши последствия. Не е случайно, че се разрежда навсякъде при различни климатични условия. От друга страна, без неговите антикорозионни, смазочни свойства и ниската температура на замръзване не е добре. Хубаво е да се съобтазявате с тези неща. Всичко това вярно при читав продукт. Ако сте попаднали на греда, кажете марката, да не го гризат и други.
  7. rumenggr

    Замръзнал антифриз

    Ако замръзне водната помпа не е ясно какво ще стане с турбината и. Полей я с вряла вода няколко пъти(помпата). Запали колата и след малко, когато маслото леко се ппзатопли в масления филтър я изгаси. След 5 минути пак я запали. След няколко паления малкия кръг би трябвало да се размрази. Вече почти всеки има наблизо МОЛ с топъл гараж. Сега е студено и набързо я закарваш там да престои, докато се размрази голямия кръг. Наливаш антифриз и си готов. Така си представям нещата. Не съм го правил.
  8. При мен беше видимо скъсан. Конзолата е управляваща и снопа е от доста кабели. Огледай хубаво. Аванса на кабелите не е голям, но може да се издърпа така, че на сгъването да дойде здрав кабел.
  9. Щом и задно отказва има голяма вероятност да имаш прекъснат кабел в кабелния сноп на предната врата. При пантите ще видиш гумен шлаух в който са кабелите. От многото сгъвания може да се е скъсал някой.
  10. В моргите, гледайте и А4. Моите контакти навратите, които подмених ,ги свалих от А4(199_г.), а те са по-младички все пак
  11. Клапата за рециркулация при колите без климатик(фабричен)+сложен италиански, се затваря по два нячина- със жило при положение на ключа за вентилатора в нулево и с бутона REC. Релето което командва моторчето на клапана е зад жабката, на стената между купето и мотора. При мен жабите бяха шунтирали жилото. Реших, че ми трябват и двата варианта и си го поправих.
  12. Не е от грес в шалтера, защото колата не пали ТОПЛА! Когато не върти, нека някой с дебел кабел да даде допълнителна маса от акомулатора на стартера и върти ключа тогава. Стартера дърпа най-много ток и при лоша маса въобще не върти(собствен опит). Ако не даде резултат, сваляй го. Ако завърти, чистиш и притягаш масите, особенно тази към мотора(хваната е към стойката на акомулатора). Това е просто още една идея. Успех.
  13. Как е спряно подаването на бензин докато караш на газ? Това е насочващия въпрос! Огледай внимателно кабелите от които зависи посочената операция. Може някъде да има нарушена изолация или връзка и да замасява при вибраций или постонно. Аз се сблъсках с такъв проблем.
  14. Та... Цирк, който не се среща често като симптоми. Студена спойка не, а направо отлепена жичка към колектора. При ниски обороти дава контакт, при високи няма шанс. Работи се по въпроса. Благодаря на отзовалите се. Това е форума!!!
×
×
  • Create New...