Jump to content

avius

Members
  • Мнения

    96
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    B4 Competition

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Варна

Последни посетители

1454 профилни разглеждания

avius's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Таблото, което отказа да работи е точно същото което си беше на донора(колата с шестака). Аз имам табла но са за 4 цилиндров, а знам че няма да отчита правилно за това и не съм го мъчил Ще търся някое табло от морга.
  2. За да ти изгори пистата е логично нещо да е се претоварило !!! Имай едно на ум и бъди в готовност ако почне да пуши да сваляш бързо таблото. По тази снимка не мога да се ориентирам къде е по платката.. Можеш ли да покажеш на цяло да видим какво върви по тази писта и какво захранва? Аз да попитам на свой ред Таблото ми отчита правилно до 50км/ч по GPS, но от тази скорост нагоре все по-малко и по-бавно става мърдането на стрелката... А не беше така, презапоил съм всичко, но ефект нулев.. Някой жокер ще изкарате ли от ръкавите? Имам няколко табла на части, но са за 2.0 аце а сега карам с таблото от 2.6(сложих 2.6 v6 на компито), нещо ако менкам частите?
  3. Мерси, утре или в неделя ще свалим и ще гледаме къде е проблема
  4. Колеги, има ли шанс да постнете снимките от първата страница на ново, че не се виждат. И аз съм с модифицираните тампони, но нещо не лягат както трябва и искам да видя къде е сбъркано. Ако има и други които са сложили такива, но с амортисьори bilstein b6 искам да знам нормално ли ляга и при тях, защото се опасявам че стержена е по-къс от другите или се бъркам
  5. Или имаш пробив или късо между намотки, пробвай с друг алтернатор.
  6. Митак, като е толкова просто, ела и го вържи Знам какво пиеш и какво не... Цитиране на предходно мнение!
  7. Нещо с джърманския съм скаран, пък и май не отговаря на моята инсталация тази от 100-тицата?
  8. Колеги, помагайте... Издирвам под дърво и кабел как и къде се връзва пустия имобилайзер. Поне схема да намеря, но нищо не откривам . В оригиналната инсталация нямам пуснати кабели за имо, а в новата инсталация нещо липсват.И ако знаете дали компютъра Хела може да се излъже да не търси имо, кажете.
  9. Не е баш така, с модифицираните тампони и пуснат двигател, стои 2-3 сънтима по-висока от когато беше с АЦЕ-то. Надявам се че като се напълни с масла и други подобни, няма да е по-висока от преди, че се губи идеята от спортните пружини и амортисьори. Цитиране на предходно мнение!
  10. Има и афтърмаркет регулатори, аз съм купувал няколко на TOMEI и SARD например ТОЗИ вършат чудна работа. Намират се и по БГ сайтовете, но можеш да си го поръчаш и отвън, зависи колко ти се чака.
  11. Любо, просиш си биричка по най-тъкният начин А моето АЦЕ, колегите го знаят, от километри ме чуват когато пристигам, все едно карам дизел да го ева. Все си мисля че ще ме остави някъде. За разход в момента на бензин слагам колкото да има в резервоара, а гас извънградско 10-11 с шофиране 110-120 км за градско май повечето го издухвам през ауспуха защото по мои сметки е някъде 25-30 литра с обикновенна газова съм.
  12. Ще има фото, дори как мия мотора с меглио
  13. Аз разполагам с цялата кола, просто искам да знам преди да разхвърляме мотори и кабелаци, коя част мога да ползвам от моята инсталация. Моторната инсталация и компа ясно ще ползваме от донора.
  14. Здравейте, колеги. На кратко да разясня. Имам ауди 80 б4 куатро с 2.0 аце(прословутият компетишан), което ще се трансформира до 2.6 ABC . Питанката ми е какво от старата ел. инсталация мога да ползвам и какво да скубя от новата. За донор се ползва 80 кабрио. Ако не сте го правили, ще се радвам поне на някакви насоки или схеми по които да се водя, намерих едни за моята кола, но са много постни И ви моля, не ме хокайте за избора на мотор, така съм решил, моя си работа . Благодаря предварително.
  15. Мойте още се продават, ако искаш да ги видиш са в гумаджийницата срещу пени маркет горе на входа за владиславово.
×
×
  • Create New...