Trimontcium

Members
  • Content Count

    159
  • Joined

  • Last visited

About Trimontcium

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    A8 D2 4.2 40V

Recent Profile Visitors

1,372 profile views
  1. Колега как е центровката? 90, 91,92 и 93 канал на ваг-кома?
  2. Ако не ти прави проблеми докато е студена, а само след като загрее проблема е ясен, входяща група (Input tower II) барабани/съединители А и B. Има гумени уплътнения които се разпадат с времето и не държат налягане за това няма достатъчен натиск да зацепят предните предавки. Преди да правиш каквото и да е било закачи диагностика и си виж грешките. Тия кутии са умни и ще те ориентират какво става. Може да има и пукнатина в клапанното тяло точно по хидравлината верига на клапана за регулиране на високото налягане и да изпуска всичкото налягане, така вместо да чакаш налягането да натисне входящата група и да потеглиш, маслото си изтича в небитието.
  3. Здравейте, продавам 4 ОЕМ железарки 8Е0601027D с ОЕМ тасове и еднакви гуми 205/55/16 Continental TS850(5мм). Цената на всичко е 180 лева. Джантите имат ръждичка, не е драма, но пък хубавите оригинални тасове ги скриват. Ако някой иска поотделно: - джанти 100лв. - гуми 100лв. - тасове 50лв. В София се намират. За информация на ЛС.
  4. Здравей, колега, Смениха ми всичките температурни датчици по охладителната система и се оправи проблема. Давам и някои стойности от ZF: По време на "control" фаза на TCC, приплъзването трябва да е между 20 и 120 оборота. Kогато TCC е заключен, показанията трябва да са между 0 и 20 оборота. ТCC - torque converter clutch И още нещо, газовият инжекцион може тотално да пре**е работата на кутията, особенно на хидрокуплунга. Възбраната за заключване на TCC се явява дефакто предпазен механизъм против "stall" на двигателя. Под stall разбирай, все едно да караш кола ръчка с 25км/ч и да включиш 5-та скорост. Тук е момента да споделя, че спестих около 1300 лева за рециклиране на хидрото с малко четене. Оказва се, че хидрото ми е буквално ново. Поздрави!
  5. Ето го развитието на темата. Вече имам табло от последното S8. Схемата е много сложна с IMMO3. (Пин кода е едновременно в моторната електроника и в километража) Купих 4 кабела и с нито един не успях да прочета моторната електроника и да си видя ПИН кода сам. Оказа се, че трябва да сваля компютъра да си направя тестови адаптер и тогава да чета. Преминах на варианта с четене от таблото., но при него трябва помощ от приятел. Сам си изчетох дъмповете на 24C17 паметите на километражите. ПИН кодовете ми ги декприптира един колега от Полша. Сложих си новия километраж и сега продавам стария фейслифтов от 4.2 с цветния дисплей.
  6. Решение има, и то беше смяна на температурни датчици на антифриза, както и на газовото. Торка заключва когато трябва и няма никакви флуктуации.
  7. Пробвах няколко пъти с двата кабела които имам (те са с CH340), мога да идентифицирам еку-тата и да изчистя грешките, но не мога да изчета EEPROM-a. Постоянно вади грешки (Tx transmission failed - проблем със серийната комуникация, заради чипа предполагам). Имам и HEX+CAN, на който сложих едни специални драйвъри VCP от Ross-Tech, за да го разпознае кабела като устройство свързано на COM порт (виртуален COM), но нищо не се случва, защото тогава спира цялата комуникация по К линията. Работя с 4 различни програми, като двете са на команден ред. Цирка е един и същи, трябва ми KKL с FTDI. me7_95040 ->>> (note that a CH340 based cable will not work).
  8. Проблемът е ясен, както и решението. Моторната електроника ми е МЕ 7.1.1. Магията е следната: 3) Extracting the immobilizer code from the EEPROM dump- Open the .bin file that was just dumped with a hex editor (I'm using HxD)- Look for the bytes at positions 32/33 and 42/43 (they should be the same) Сега остава да си купя един тъп KKL с FTDI чип. Като е готова ще пиша.
  9. Здравей колега, до колкото разбрах ПИН-а на имобилайзера е в еку-то (моторната електроника). Така ли е? След извличането му, ще мога да се логвам в таблото успешно, поне аз така разбрах.
  10. Има ъпдейт по топика, 1. Зумер има разбира се и е вграден в километража. Изгорял е при мен/ 2. Газовото препълва К линията и затова няма диагностика никаква и бутоните не се изпращат по комуникационната линия/ Поздрави
  11. Здравейте колеги, Колата е А8 Д2 фейслифт 4.2 310кс. Днес си купих километраж от S8 и реших да го сменя, но уви не мога да прочета дъмпа от еку-то. Пробвах да изчета чипа с ArgDub's me7 95040 eeprom tool v1.31, с кабел-китайка KKL с чип CH340. Регистрира "намира" еку-то, но винаги се проваля четенето на чипа. Пробвах със същия кабел, но със друг софтуер -> VAG_K+CAN_Commander_v1.4, уви не иска да чете чипа, но пък може да идентифицира номера на еку-то и да прочете грешките в него, и да ги изтрие. Не зная, как да подходя, може би чипа е друг, или кабела ми е прекалено евтин. Ще се радвам, ако някой от София (и не само) може да ми помогне да изчетем паметта на чипа, после е лесно. PS:току що разбрах, че точно шибания чип на кабела CH340 няма да работи с горния софтуер, така че търся колега с USB VAG KKL FTDI FT232 кабел.