Jump to content

The Mad Killer

Members
  • Мнения

    128
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

1 Последовател

Относно The Mad Killer

  • Рожден ден 16.04.1981

Друго

  • Kaра
    Audi A4 1.8 125Hp

Контакти

  • ICQ
    55926927
  • Skype
    the___killer

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Последни посетители

1944 профилни разглеждания

The Mad Killer's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Програмирам модул за въздушни възглавници на А4 В5 с неизтриваемата грешка - 65535 - Internal Control Module Memory Error За района на София - 45лв струва програмирането. тел. за връзка с мен 0897990777
  2. при мен средното се затъмнява и лявото , а дясното не. нещо съм оплескал при свързването , защото на сухия тест вкъщи всичките се затъмняваха , но не ми се занимава да гледам къде съм сгрешил и си карам така.
  3. модул с този проблем 65535 - Internal Control Module Memory Error се оправя само с препрограмиране на модула. препрограмирам такива модули на цена от 45 лева. за софия и пловдив региона.
  4. Търся за А4 В5 тази капачка за релса на седалка
  5. колега VDO километражите не дават дефекти. А френските Джагери имат милон дефекта . Обучаването на ключовете и новия километраж от човек който разбира е процедура за не повече от 30 минути максимум . а ако толкова те дразни имобилайзера колкото мен , може да се изключи софтуерно от компа и да си караш когато си поискаш без километраж . знаем че на А4 В5 тия имобилайзери с времето са проблемни и в един красив ден някъде няма да можеш да запалиш. Изобщо да правиш Джагер километраж е толкова безсмислено , колкото да ползваш един и същи презерватив два пъти . Но дано си късметлия и твоя Джагер издържи по дълго .
  6. Така за тези които искат да си сложат FSI бобини и са с АЕВ мотор и инсталация. Накратко как става всичко лесно и бързо . Някъде ми попада схема за кръстосване на кабелите при комутатора и бла бла бла ... Ето как стават нещата лесно и бързо . Буксата която влиза в комуратора и е с 5 пина , е буксата със сигналите за бобините и масата за тях. От тази букса закачате сигналите за бобините на 3-ти пин , това са най тънките кабели и няма как да ги сбъркате . Като реда е следния 5-ти пин от буксата е 1-ви цилиндър и отива на 3-ти пин на FSI бобината на 1-ви цилиндър , 4-ти пин е 2-ри цилиндър и отива на 3-ти пин на FSI конектора на втори цилиндър , 2-ри пин е 3-ти цилиндър и отива на 3-ти пин на FSI конектора на 3-ти цилиндър , и 1-ви пин от буксата е 4-ти цилиндър и отива на 3-ти пин на FSI буксата на 4-ти цилиндър. така сигналите са наредени. 3-ти пин от 5 пиновата букса при комутатора е маса за бобините. и трябва да се разчетвори и да се закара по един кабел на всеки FSI конектор на бобините на 2-ри пин. остана 1-ви пин който е + за бобините. от оригиналната инсталация от всеки конектор за бобината се оголва окабеляването и кабела с разцветка черен със синя нишка се закача на 1-ви пин на FSI конектора за бобините. до всяка една от старите букси отива такъв сигнал + , и остана маса към блока 4-ти пин . 4-ти пин на всеки от FSI конекторите се обединява в един кабел и се закача на маса на капака на клапаните някъде. и това е всичко. останалото се изолира и се маха. Въртите ключа и палите. И ако всичко сте направили по описанието ще имате FSI бобини на 1,8Т АЕВ
  7. Хубава тема , но всичко вероятно идва от това че километража ти е Джагер. Те са си километражи които си дават проблеми. За парите които си дал щеше да си купиш километраж VDO който проблеми няма. Премигването на цялата подвсетка идва от това , че тя идва от километража , който е проблемен. Скоро го разбрах това . Ако нямаш километраж закачен , няма да имаш подсветка в цялата кола.
  8. ми не . не ми излезе по скъпо.
  9. при мен 1.8 ADR откачихме предния тампон на ДВГ , и двата над носачите . повдигнахме двигателя и картера излезе без проблем. другото е ясно . при мен сменихме картера защото направихме ADR-а 1,8Т и се сменя картера с картер от АЕВ. нищо друго не е отвивано и пипано.
  10. Явно много колеги не знаят , но голяма част от а3-ките имат заводско трисекционни фарове с халоген вътре. аз съм с А4-ка и също бях с трисекционни фарове с халоген вътре преди фейса. @Dakata91 колега коли за части А3-ки дал господ. вземи си халогените с буксите към инсталацията . другото ще ти го навържа за не повече от 30 минути. щом си имал фабрично. само ще удължим инсталацията и ще закачим добавката с халогените. ти до копчето си имаш инсталация
  11. имам такъв обтегач с датчик излишен от ADR - 2 броя . И двата работещи , единия купуван от ebay - китайски , другия оригиналния ми . просто направих колата 1,8Т , а ги смених заради грешна диагностика . продавам ги и двата.
  12. ако си намериш добавка с халогени за предната броня , още около 2 часа и ще имаш и работещи халогени в предната броня. правил съм го на доста 3-ки. и конверсията с фаровете и слагането на халогените и смяната на липа. слагал съм и модул за американски мигачи и разни други глезотийки. от сорта.
  13. аз се бъркам с инсталацията на ADR , защото аудито ми е ADR , но го турбинирахме и сложих компютър с инсталация от АЕВ . иначе това вече го бях направил на ADR-а . и бях сложил на него 4-те FSI бобини, че фабричната сдаде багажа и е адски тъпо замислена при ADR-a значи 3-ти кабел от комутатора е маса и отива на 2-ри пин на 4-те бобини . масата за блока си я има на инсталацията на АЕБ тя е на 4-ти пин , на 3-ти пин е сигнала за бобините по спомен и на 1-ви пин остана + нали така ?
×
×
  • Create New...