Jump to content

Jamo

Members
  • Мнения

    322
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Jamo

  • Рожден ден 8.08.1985

Друго

  • Kaра
    Audi A6 2.5 TDI Q

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Последни посетители

2354 профилни разглеждания

Jamo's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Jamo

    Подарявам CD changer за А6 c5 c6

    Изпратен на gogobg2005 Моля модераторите да закрият темата.
  2. Jamo

    Подарявам CD changer за А6 c5 c6

    Оставил съм ти ЛС с координати за връзка. По принцип става за всички модели с Audi Concert на Matsushita/Panasonic
  3. Колеги, ЧНГ и по този повод дарявам един излишен оригинален чейнджър за А6 ц5 и ц6.
  4. Jamo

    ауди а3 скорости

    Колега, това е точната тема, няма смисъл да стартираш нова. До момента съм направил следното без успех с хъркащата първа: - реглаж жила (нееднократно) - смяна масло скорости - обезвъздушаване от главен цилиндър на скоростите Симптомите са същите - вкарваш предавката рязко и бързо с натискането на съединителя, прехърква с лека вибрация на колата. Задържаш съединителя 1-2 секунди и тогава вкарваш предавката без излишни звуци. Всички чакаме някой ентусиаст да отвори кутия и да пише с евентуална подмяна на синхронизатор, дали е решил проблема. Не изключвам и проблем в съединителя, но все си мисля, че ако е той щеше да се прояви и на други предавки.
  5. Провери за нагар бушоните на клемореда в/у акумулатора.
  6. Jamo

    Проблем ABS A3 1.9 TDI

    Колега, според мен не е стоп машинката. Правилно са те насочили - отгоре в/у акумулатора има 3 броя 30 амперови бушони, провери ги дали не са изгорели или здрави, но с нагар по крачетата, за целта трябва да ги извадиш. След това се насочи към стоп машинката, намира се точно над спирачния педал, провери кабелите, буксата и самата машинка може да се отвори. Ако откриеш и евентуално отремонтираш някое от тези две неща, откачи плюсовия кабел от акумулатора за 2 минути и ако след това лампата не загасне, отново си за диагностика - пиши ми лично с модела на колата, може да я закачим на VagCom, ако нямаш при кого.
  7. Колега, имам цял абс за продаване, дай номера който е на помпата, да видим дали мога да помогна.
  8. Колега, кажи каква е колата и какви симптоми има. Повечето проблеми се хващат и без тест в движение, непраивлната работа на някой от описаните от теб елементи, обикновено води до влизане в авариен режим, след което грешките могат да се изчетат. Закачал ли си я на Ваг-ком до момента, ако да имаше ли някакви грешки в двигателния модул? Иначе за сервиз може да потърсиш за Мишо от Горубляне из форума. На мен ми е правил тест в движение.
  9. Баш перфектно не е отговорил. Вентилираният диск спира по-добре по друга причина : Когато вентилираният диск се нагрее между двете му половини се загрява въздух, който разширява метала отвътре навън и притиска диска към накладките допълнително.
  10. Jamo

    ауди а3 скорости

    Цитиране на предходен пост! Колега, относно заяждащата пета, при мен 5-та започна да заяжда след нескопосан реглаж на селектора, после се оправи. Поиграй си с жилата още малко, предполагам поне това ще се оправи....
  11. Jamo

    ауди а3 скорости

    Колега, имам абсолютно същия проблем (колата я имам от 4 години AHF), няма ефект от регулиране на жилата на лоста. Остава да пробваме с обезвъздушаване. Който е първи предлагам да пише своевременно. Ако и това не помогне - остава синхорнизатора според мен.
  12. Казах, че не може да се усети разлика в ускорение - само в работата на ниски и потегляне с вкл. климатик (както казаха по-рано вдига се малко въртящият момент). Не се имам и за шофьор де, някой който кара повече може и да усети по-голяма разлика (по скоро скоро не ми се вярва).
  13. Моето АЦЕ е с чип. Сменен е оригиналният от Сумиста преди доста години. Ядове не съм видял никога, а разлика в разхода изобщо нямаше. Човека си каза, че ще вдигне мощността до макс 10к.с. Най-положително се усеща при тръгване с пуснат компресор, защото преди чипа глъхнеше повече.
  14. Jamo

    Части "технород"

    Сложих носачи (същите от снимката) на технород (туркия ке падне) септември месец. Малко по-кораво хлопат по дупките от оригиналните. За цената от 74лв. на брой ги взех с мисълта, че ако се разтропат ще си рециклирам оригиналните. За сега турчетата одържат на карането (ако 3000км. са ориентир де), като аз си ходя и на риба и на лов с тая кола (вижда по някой черен път чат пат).
×
×
  • Create New...