stasko24

Members
  • Content Count

    77
  • Joined

  • Last visited

About stasko24

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    A6 4f

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Здравейте колеги, От известно време на сам ми се върти идеята за силов тунинг на 6-цата ми 3.0 TDI 233 к.с. Идеята ми е да я направя около 350 к.с, но за това ще имам нужда от хората които са по-запознати тук във форума. Стъпките които мисля да предприема са: 1. Ъпгрейд на спирачките - дискове и апарати * ако някой има на идея от какво може да се вземат дисковете и апаратите ще се радвам да сподели 2 . Турбо пътища * Трябва ли да се скъсят / има ли начин това да се случи или би помогнало само и ако се вземат малко по-големи 3. Кулер * има ли смисъл да се ъпгрейдва - да се сложи един голям по средата или като е със стоковата турбина тези ще са си ок 4. Генерация * за това вече ще ми трябва някой който разбира и е от София 5. И нов софтуер за двигател и скоростите * видях във форума, че се споменават няколко човека, но не можах да намеря техни контакти Ако успее да се получи нещо добро може да се пусна на драг-а на Кондорфей или Сливен, да ми мине мерака. 😁 Колата се кара по-често градско, но се пътува и навън. Ако някой може да помогне относно стъпките описани по-горе ще съм благодарен.
  2. Здравейте, капачки за пръскалките на бронята за A4 b5 facelift имате ли и цена?
  3. Извинявай за бавният отговор, но тук има неща на ок пари, само че идват малко по-бавно защото идват от чужбина https://m.autodoc.bg/van-wezel/13473303
  4. Здравейте колеги, разгледах темата, но по-отгоре, използвах и търсачката, но не успях да намеря това което търся, надявам се тук да може да ми помогнете. Та на кратко: Колата ми е предифейслифтова с обикновенни огледала - без прибиране и без подсветка. Попаднаха ми огледала с прибиране и подсветка + копчето за управление. Въпросът или молбата ми по-точно е дали някой го е правил и дали има някаква схема, понеже все още не съм свалил корите на вратите, за да огледам като цяло за какво иде реч.
  5. Здравей, по-добре вземи нов 80 лв е, аз го играх съшия филм, само където за втора ръка искат от 50 - 80 лв за стоп... Проблема при мен е, че го чакам още, а докато го чакам си направих моя, разглобихго и му сложих вътре лед лента, доста по-силно свети и може да се оправи за 5 лв.
  6. От кой град си и налични ли са все още?
  7. Здравейте колеги, Търся джанти 18 и 19" за A6 C6 3.0 TDI, харесал съм си принципно BBS Sportsline другият варинат за който се сещам са джантите от A8 D3 многото дебели спици, прегледах предварително темите и писах на обявите за горепосочените джанти, но вече бяха продадени, надявам се някой да има комплект в добро здраве с който е готов да се раздели. P.s междуболтово разстояние 5x112, за централният отвор не съм сигурен дали е 66.6 или 57.1
  8. Да не са паднали на долу, може и да не се забелязва с просто око. Може да им трябва лека настройка. На старото ми Audi А4 B5 това ставаше от самата панта и от страни на закопчалката която е на самата колонка.
  9. Здравейте колеи, Някой може ли да сподели колко инча са предните басови оворители на вратите, Bose са ако има значение, че предния ляв са го напълани предните собственици и сега е.... Ако някой може да даде размерите на всички, ще е още по-добре. 😁
  10. Ами честно казано, след като не работеше дросела и турбината също не надуваше, вихровите клапи не могат да се регулират правионо и от това също се натрупват още грешки. А няй-вероятно има и още неща които могат да станат ако не работи правилно. П.с След смяната на дросела всичко си заработи нормално, не съм сменял друго.
  11. Старият го прибрах и ще търся такъв комплект, за да го оправя и не дай си боже да ми потрябва.
  12. Здравейте колеги, Първо искам да благодаря на всички отзовали се. Оказа се, че не е дюза, а моторчето на дроселовата клапа, понеже вътре е с пластмасови зъби които се износват и трябва да се смени, чисто нова клапа на VDO с 2 години гаранция ми излезе 567 лв. От това, че не можеше да се настрои и дроселовата клапа започна да ми сети и чек енджина на таблото, защото вихровите клапи не могат да работят нормално и те. След смяната ще проверя дали ще се оправят вихровите клапи, ако не се оправят имам 2 варианта: - рециклиране на моторчето - премахване на вихровите клапи
  13. Извинявам се, пропуснал съм да добавя за кой град става на въпрос - София, разгледах признаците, за жалост компютъра не е в мен тези дни, за да съм сигурен, но звукът е същият като този тук.
  14. Здравейте, Не бях карал колата за известно време 3-4 дни, като преди това бях заредил колата на една от големите вериги бензиностанции, та след като влязох в колата и я запалих чух странен звук от към двигателя, първо си помислих, че са веригите, но не изчезна и след като позагря колата... Проверих за какво става на въпрос и се оказа, че е от дюза / дюзи, та някой може ли да ми препоръча сервиз където могат да ми ги свалят и рециклират и вярно ли е, че след като се рециклират и се намаля дебита, има ли голяма разлика във вървенето? Ще помоля само за конкретни отговори с хора/ сервизи които могат да ми помогнат с гореописаното. Поздрави