nikrga

Members
  • Content Count

    356
  • Joined

  • Last visited

About nikrga

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Mercedes S 63 AMG

Персонална информация

  • Location
    Стара Загора

Recent Profile Visitors

512 profile views
  1. Даниел е съвсем прав, маркуч от EPDM като този от снимката няма от какво друго да се надуе и пръсне освен от наличие на двигателно масло в охладителната течност. А и това е най-малкото, с което можем да се разминем в този случай, ако не се посети своевременно сервиз.
  2. Бих пробвал ресет на ЕКУ-то с откачане на минусовата клема на акумулатора и закачането й след десетина минути. Дори да не помогне, няма и да навреди.
  3. Възможно е и при монтажа на тонколоните близо до мембраните им да има метални или пластмасови планки, което ще доведе до гореупоменатото пращене при преминаване през по-дълбоки дупки.
  4. Първо кората: А след това и самата дръжка:
  5. Някой си е играл да вгражда нещо, може би bluetooth.
  6. Откога пък и колекционер стана, чичо NIKO...😁 Abholung значи вземане/получаване, никаква колекция не е.
  7. Никога не ми е минавало на ум да шофирам по подобен начин. Нищо чудно, че оборотите играят необичайно, а няма записана грешка. Не е от PCV-клапана.
  8. Бушончо е прав в случая, още повече че едва ли нещо по един кабел може да се развали, та да му се ползва гаранцията.
  9. По принцип това е вярно, но това "свиване" не е чак толкова голямо, че нивото на охлаждащата течност да падне на минимума.
  10. Най-вероятно - скоба или маркуч.
  11. Ако не си прегрявал колата, има теч. Конденз е съвсем друга бира.
  12. Най-вероятно е това, на диагностика ще си покаже веднага.
  13. 6,6 кг, куриерските фирми ще я таксуват 7 кг.
  14. А какво си срещал? Това, което аз съм срещал е: труд по монтаж/демонтаж: 220-250 лева труд по смяна на уплътненията: 80-100 лева Да не би пък ти да си ги обърнал обратно и при теб труда за монтаж/демонтаж да е 80-100 лева?😁
  15. Ами толкова е навсякъде, разбира се частите отделно.