Jump to content

nikrga

Members
  • Posts

    514
  • Joined

  • Last visited

Друго

  • Kaра
    Mercedes S 63 AMG

Персонална информация

  • Location
    Стара Загора

Recent Profile Visitors

1,957 profile views

nikrga's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Под рециклиране на дебитомер няма какво друго да се разбира освен почистването на сензорния му елемент, то друго няма какво да му се развали/износи. Елементарно е, но ако не знаеш как, във всеки сервиз ще го "рециклират".
  2. Според мен оптималното решение е почистване на фабричния дебитомер. При правилно почистване (само и единствено със специален спрей за дебитомери) един качествен дебитомер може да изкара дълги години, включително търпейки няколко почиствания, ако се наложи.
  3. По принцип да, но за SD картата си има фабричен слот.
  4. https://www.cool-mania.bg/spionsko/karti-pamet/sd-karta-4gb.
  5. Директно не, защото цилиндрово-буталната група не е в непосредствен контакт с охладителната система. Индиректно да.
  6. Пукнатините са на челото на буталото, а не на цилиндъра. Макар че и той е много зле.
  7. Инсталирах си iOS 18 Beta. Вече мога да си размествам иконките, което на предишната ми Motorola правех още преди 3-4 години. Ура! 😀
  8. Някъде има теч на охладителна течност или водната помпа е сдала багажа, по-вероятно теч. Отделно температурният датчик е сдал багажа или има проблем по окабеляването му до уреда на таблото, както и в самия уред, най-вероятно датчика.
  9. От М17 не става М18, трябва да се гони М20. Стига да има "месо", разбира се... Прави се ситна конусна резба, може и цилиндрична, но тогава трябва да се уплътни с тефлонова лента или заместител.
  10. Добре, но това все още не обяснява защо този датчик не е на резба. Дори да е сполучливо решение, от конструктивна гледна точка едва ли е оптималното. Датчика на резба просто го завиваш и толкова. А тук, нека повторя, освен самия датчик имаме "пластмасова уйня", О-пръстен, скоба за закрепване, понякога силикон и т.н.
  11. Някой има ли предположение защо този датчик не е на резба? Когато съм виждал датчици по охладителната уредба, винаги са били на резба, включително на модели преди повече от половин век и ми се струва оптималното решение от конструктивна гледна точка. А в случая "пластмасова уйня", О-пръстен, силикон, скоба за закрепване на датчика и пак проблем.
  12. Чичо NIKO е прав в случая. Всъщност играе ролята на предложената по-горе резбова втулка с гладък вътрешен отвор. Действително при нова такава "пластмасова уйня", нов датчик и нов О-пръстен проблем не би следвало да има.
  13. Такива датчици вървят задължително с О-пръстен, без него охладителната течност би шурнала като гейзер. Така че навярно е сложен новия О-пръстен. Съвсем отделен въпрос е, ако комплекта с новия датчик не е бил съхраняван правилно - в специална опаковка с ултравиолетова защита или на тъмно.
  14. Значи априори си е била малко афиф работата. В такъв случай, мисля си, би могъл да се ползва принципа на резбовата втулка, като вътрешния й отвор е гладък, а не резбови. Естествено, диаметъра му трябва да е същия като фабричния. За разлика от резбовите втулки обаче такава втулка ми идва на ум в момента и едва ли се продава някъде, но пък е лесна за изработка от всеки стругар.
×
×
  • Create New...