Jump to content

nikrga

Members
  • Posts

    525
  • Joined

  • Last visited

Друго

  • Kaра
    Mercedes S 63 AMG

Персонална информация

  • Location
    София

Recent Profile Visitors

5,251 profile views

nikrga's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Паролата е 1234.
  2. Полезна джаджа, която играе ролята на турбокомпресор - увеличава мощността на двигателя и намаля разхода на гориво. Това, че се нарича Cold Air Intake не означава, че за работата си се нуждае от леденостуден въздух, а за да се направи разграничение с функцията именно на турбокомпресора, от който излиза много горещ въздух и е необходим интеркулер, който да го охлади, преди да постъпи в двигателя. Така че освен високата си цена джаджата няма други недостатъци. Разбира се, конкретната реклама е малко пресилена, особено с твърдението, че джаджата придава "атрактивен външен вид на двигателния отсек" (най-малкото защото човек вижда двигателния отсек само при ремонти или обслужване).
  3. Щом мотора не харчи масло и охладителна течност и работи "страхотно", значи наистина е в добро състояние, въпреки годините си. Само дето по-голямото турбо винаги върви и с някои допълнителни неща, на първо време друг съединител или по-здрави (например карбонови) накладки на сегашния, основно почистване на турбопътищата и т.н.
  4. Ако наистина решиш да си купиш bluetooth (във Франция не би следвало да струва повече от пет, максимум шест евро) е важно да се има предвид следното - версията му (пише я на опаковката) не трябва да е по-нова от тази на телефона ти. В противен случай рискуваш двата bluetooth-а да са несъвместими.
  5. Голяма драма се оказа този bluetooth...😀 Ако чак толкова не можеш да го намериш, или пък се окаже, че нямаш, ами купи си един, съвсем евтин е.
  6. При мен горната ситуация се е получавала при неизправен температурен датчик. Разбира се, причината в случая може да е друга.
  7. Да, това е начина, с уточнението, че bluetooth-а на телефона трябва да е включен преди запалването на колата. И още - вече се навъдиха толкова много версии на bluetooth, че няма гаранция дали двете в случая ще са съвместими.
  8. Ще го обясня съвсем простичко. Охлаждащият радиатор е основният и най-важен елемент в автомобила, който отговаря за поддържането на оптималната работна температура на мотора. С времето по него полепват мушици, кал и други замърсявания, които намалят работната му повърхност и затрудняват работата му, в резултат на което температурата на мотора започва да се покачва. Почистването на радиатора го връща към правилното му функциониране.
  9. Работата на термостата не зависи от околната температура, тъй като критичната за работата му точка - температурата на отваряне/затваряне, винаги е по-висока от околната, дори в пустинята Сахара. Колкото до охлаждащия радиатор, убеден съм, че с почистването му работната температура на мотора ще се нормализира. А и в края на краищата е (почти) безплатно.
  10. В случая е необходимо да се направят две неща - смяна на охлаждащата течност ( прави се на две, максимум три години), както и почистване на охлаждащия радиатор (от мушици, кал и други замърсявания - много внимателно, за да не се повредят/изкривят ламелите му).
  11. За каква консултация става въпрос? Почне ли да трака веригата, тя се сменя.
  12. Под рециклиране на дебитомер няма какво друго да се разбира освен почистването на сензорния му елемент, то друго няма какво да му се развали/износи. Елементарно е, но ако не знаеш как, във всеки сервиз ще го "рециклират".
  13. Според мен оптималното решение е почистване на фабричния дебитомер. При правилно почистване (само и единствено със специален спрей за дебитомери) един качествен дебитомер може да изкара дълги години, включително търпейки няколко почиствания, ако се наложи.
  14. По принцип да, но за SD картата си има фабричен слот.
×
×
  • Create New...