Jump to content

nikrga

Members
  • Posts

    491
  • Joined

  • Last visited

Друго

  • Kaра
    Mercedes S 63 AMG

Персонална информация

  • Location
    Стара Загора

Recent Profile Visitors

1,439 profile views

nikrga's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Щом "препоръките" са за 5w30, значи това е правилният вискозитет. Няма най-качествена марка масло, има най-качествени. Много са, да не пропусна някоя.
  2. Това за лампата ми се струва най-убедително, дано наистина да е така.
  3. Възможно е този проблем да се дължи на замърсени или много окислени краища на кабелите, които излизат от акумулатора, както и на двете му клеми.
  4. Това е вярно, но важи само при навлизане на масло в охладителната течност и обикновено резултата е смяна на гарнитурата между главата и блока. Само че не е задължително този процес да е двупосочен.
  5. Откъде точно да погледна, за да видя състоянието на маслото вътре в двигателя? Или според теб на щеката може да се види. Маслото на щеката обаче е в миниатюрно количество и от него не могат да се правят изводи дали то е с нежелани примеси или не. Отделно, повечето автомобили вече са без щека.
  6. Ако не си проверяваш редовно нивото на охладителната течност в казанчето (какъвто е случая с повечето шофьори), как ще разбереш? А един специалист как го познава, тъй като моторното масло променя цвета си по много причини, някои от които са свързани с нормалната му работа - окисляване, замърсяване и други.
  7. Високо ниво на маслото може да се дължи и на други фактори, например навлизане на охладителна течност в маслото. Да се хвърля ези/тура в случая не е добре, препоръчително е проблема да се види от специалист.
  8. Да, чичо NIKO. По принцип съм подозрителен към прехвалените стоки, но в случая телефона оправда напълно очакванията ми. Има само един недостатък - цената му не е за средностатистическия български пенсионер, а още по-малко за този, който се е пенсионирал още по соц време...😃
  9. Горният пост не е актуален, вече съм с айфон.
  10. Няма автомобил с ДВГ, който да загрява само до 70 градуса. Всеки такъв рано или късно загрява до поне 90 градуса. Някои от заглавията на теми в този форум ми напомнят на някои от заглавията в българските спортни медии относно изригванията (според мен по-скоро оригванията) на Везенков в NBA...😃
  11. Твърде вероятно е да няма проблем, такива незначителни флуктуации с температурата на охлаждащата течност се случват понякога. Както е отбелязано в горния пост, има вероятност обаче да се касае и за запецнал в отворено положение термостат. За проверка може да използваш един елементарен, но сигурен начин - палиш колата и следиш температурата на охлаждащата течност да стигне 50-55 градуса. Тогава отваряш капака на двигателя и пипаш маркуча, който свързва термостата с охлаждащия радиатор. Ако е студен - проблем няма. Ако е започнал да се затопля, термостата е в постоянно отворено положение и е за смяна.
  12. Километрите нямат значение, нито какво е горивото - като почне да трака. Това им е едно от най-хубавите неща на веригите - че си "казват", когато са за смяна, за разлика от ремъците.
  13. nikrga

    OBDeleven

    Действително често при използване на старт/стоп системата се появяват временни грешки (това е и точния превод на intermittent faults, а не "неактивни неизправности", най-малкото защото за никакви неизправности не става въпрос), но има и много други причини за тях - например прегряване на колата, някои неизправности по електрическата й система и други.
  14. P.S. По невнимание и в бързината съм допуснал много груба грешка по-горе - под "датчик високо налягане" да се разбира "регулатор високо налягане".
  15. Почти сигурно има записана грешка, по която ще се ориентираш къде е проблема. На първо четене бих предположил датчик високо налягане или дебитомер, но може и нещо друго да е - диагностиката ще покаже. Ако няма грешка - теч на въздух или гориво, както и задръстен горивен филтър.
×
×
  • Create New...