Jump to content

nikrga

Members
  • Мнения

    507
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Mercedes S 63 AMG

Персонална информация

  • Локация
    Стара Загора

Последни посетители

1770 профилни разглеждания

nikrga's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Инсталирах си iOS 18 Beta. Вече мога да си размествам иконките, което на предишната ми Motorola правех още преди 3-4 години. Ура! 😀
  2. Някъде има теч на охладителна течност или водната помпа е сдала багажа, по-вероятно теч. Отделно температурният датчик е сдал багажа или има проблем по окабеляването му до уреда на таблото, както и в самия уред, най-вероятно датчика.
  3. nikrga

    Крива резба картер

    От М17 не става М18, трябва да се гони М20. Стига да има "месо", разбира се... Прави се ситна конусна резба, може и цилиндрична, но тогава трябва да се уплътни с тефлонова лента или заместител.
  4. Добре, но това все още не обяснява защо този датчик не е на резба. Дори да е сполучливо решение, от конструктивна гледна точка едва ли е оптималното. Датчика на резба просто го завиваш и толкова. А тук, нека повторя, освен самия датчик имаме "пластмасова уйня", О-пръстен, скоба за закрепване, понякога силикон и т.н.
  5. Някой има ли предположение защо този датчик не е на резба? Когато съм виждал датчици по охладителната уредба, винаги са били на резба, включително на модели преди повече от половин век и ми се струва оптималното решение от конструктивна гледна точка. А в случая "пластмасова уйня", О-пръстен, силикон, скоба за закрепване на датчика и пак проблем.
  6. Чичо NIKO е прав в случая. Всъщност играе ролята на предложената по-горе резбова втулка с гладък вътрешен отвор. Действително при нова такава "пластмасова уйня", нов датчик и нов О-пръстен проблем не би следвало да има.
  7. Такива датчици вървят задължително с О-пръстен, без него охладителната течност би шурнала като гейзер. Така че навярно е сложен новия О-пръстен. Съвсем отделен въпрос е, ако комплекта с новия датчик не е бил съхраняван правилно - в специална опаковка с ултравиолетова защита или на тъмно.
  8. Значи априори си е била малко афиф работата. В такъв случай, мисля си, би могъл да се ползва принципа на резбовата втулка, като вътрешния й отвор е гладък, а не резбови. Естествено, диаметъра му трябва да е същия като фабричния. За разлика от резбовите втулки обаче такава втулка ми идва на ум в момента и едва ли се продава някъде, но пък е лесна за изработка от всеки стругар.
  9. Очевидно вътрешната резба, в която се завива датчика, е почнала да сдава багажа. Ако положението не е много зле, с навита 7-8 пъти около резбата на датчика тефлонова лента би следвало да стане. Ако и тогава тече, също има решение, при това кардинално - монтира се неръждаема резбова втулка (по скромното ми мнение най-подходяща е тази от типа 302) и всичко е като ново.
  10. В "горната дупка на радиатора" може да се налее само охладителна течност, т.е. антифриз и дестилирана вода, макар че това не е правилното място. Колкото до "трансмисионното масло", на първо време виж дали не става въпрост за теч от хидравличната система на автомобила.
  11. Оказва се, че досегашният ремък въобще не е афтърмаркет на оригиналния. Недопустимо е, а и подсъдно, да има разлика в размерите на оригинален и афтърмаркет ремък, хеле пък два пъти.
  12. Подобна аномалия при сменени всички ремъци, шайби и ролки съм наблюдавал само при силно износени лагери на компресора на климатика. Не е безопасно, особено зимата, когато ремъците се втвърдяват при много ниски температури.
  13. Колегата, пуснал темата, го е написал още в първия си пост, чичо NIKO - колата му няма резервна гума, а той иска такава, както и да й намери оптималното място, тъй като често пътува в различни държави и предпочита при евентуално спукване на някоя гума да си я смени с резервната, вместо да вика пътна помощ. В края на краищата не всеки е милионер като теб, за да си позволи репатрак от Англия до Румъния например, без да го усети по джоба си, а и което е по-важно - ако човек сам си смени гумата, печели ценно време, а не да ползва услугите на пътна помощ - за самото й намиране и повикване, самият репатрак се движи по-бавно, допълнителни формалности по границите и т.н., което при евентуални бизнес срещи или други фиксирани събития е важно и може да бъде фатално.
  14. Твърде вероятно е майсторите да са прави, но има вероятност и да не са. Първо да уточним, че ако от ауспуха излиза бял пушек само няколко минути след запалването на колата, това не е никакъв проблем. Ако обаче пуши (почти) непрекъснато, то наистина трябва да се ориентираш към гарнитурата и главата. Лично аз в случая бих започнал с най-прозаичното, а и най-често срещаното - да проверя дали има теч, като си струва да се отбележи, че теча може и да не се прояви при спрял автомобил, а само в движение, когато охладителната система работи под налягане. Ако няма теч, освен в гарнитурата и главата, проблема може да е във водната помпа.
  15. Battery maintainer му е името. Наистина полезна джаджа, сравнително евтина при това.
×
×
  • Create New...