nikrga

Members
  • Content Count

    478
  • Joined

  • Last visited

About nikrga

Друго

  • Kaра
    Mercedes S 63 AMG

Персонална информация

  • Location
    Стара Загора

Recent Profile Visitors

1,059 profile views
  1. Интересното е, че dury cycle реално е синоним на duty cycle. Добро попадение, макар и на две бири...😀
  2. Макар че dury cycle също е коректно от граматическа гледна точка, все пак в техниката е прието да се използва израза duty cycle.
  3. nikrga

    OBDeleven

    Действително често при използване на старт/стоп системата се появяват временни грешки (това е и точния превод на intermittent faults, а не "неактивни неизправности", най-малкото защото за никакви неизправности не става въпрос), но има и много други причини за тях - например прегряване на колата, някои неизправности по електрическата й система и други.
  4. P.S. По невнимание и в бързината съм допуснал много груба грешка по-горе - под "датчик високо налягане" да се разбира "регулатор високо налягане".
  5. Почти сигурно има записана грешка, по която ще се ориентираш къде е проблема. На първо четене бих предположил датчик високо налягане или дебитомер, но може и нещо друго да е - диагностиката ще покаже. Ако няма грешка - теч на въздух или гориво, както и задръстен горивен филтър.
  6. На първо време затегни добре де що има скоби за водни съединения по маркучите на радиатора на парното. Току виж след това вече парното да работи.
  7. Моля за мнения относно Motorola Edge 40 Neo от хора, реално ползвали телефона. Интересувам се преди всичко от слабите му страни.
  8. За патерицата наистина не е проблем. А за зимни гуми между Continental и Наnkоок избери...Nokian, независимо от модела.
  9. He. Но първо отиди при някой, който разбира от този мотор, да види дали наистина е от тях.
  10. Няма такива изчисления при проектирането на редукторите, независимо какви са те - червячни, съосни, планетарни, конусни и т..н. А и единственото място, откъдето може да има теч от един редуктор са семерингите му, които се износват най-бързо именно от чужди частици в маслото.
  11. Ако някой се интересува за разхода на гориво на колата си, правилното е да го види в техническите характеристики на съответния автомобил, а не да пита по форумите, където всеки си пише каквото му хрумне (или в най-добрия случай да напише конкретния разход на собствения му автомобил, което е частен случай и не е меродавно).
  12. И друго - напълно съгласен съм с думите за малките сервизи (и аз ходя в такъв, тъй като съм се убедил, че е най-добрия наоколо), но майсторите там са винаги спретнати, усмихнати и с чисти гащеризони. Не съм съгласен, че ако един майстор е мръсен и с омазнен гащеризон, то би следвало да вдъхва доверие.
  13. Ще се опитам да го обясня колкото се може по-простичко. Действително колата е конструирана при (нека да ги наречем) нормални условия да работи на около 90 градуса. Само дето не винаги работните условия на двигателя съвпадат с нормалните. Често се срещат задръствания ( в големите градове е ежедневие), по-стръмни наклони и други, при които двигателя е по-натоварен от обикновено, което пък води до повишаване на температурата му.