
nikrga
Members-
Content Count
478 -
Joined
-
Last visited
-
Интересното е, че dury cycle реално е синоним на duty cycle. Добро попадение, макар и на две бири...😀
-
Макар че dury cycle също е коректно от граматическа гледна точка, все пак в техниката е прието да се използва израза duty cycle.
-
Действително често при използване на старт/стоп системата се появяват временни грешки (това е и точния превод на intermittent faults, а не "неактивни неизправности", най-малкото защото за никакви неизправности не става въпрос), но има и много други причини за тях - например прегряване на колата, някои неизправности по електрическата й система и други.
-
P.S. По невнимание и в бързината съм допуснал много груба грешка по-горе - под "датчик високо налягане" да се разбира "регулатор високо налягане".
-
Почти сигурно има записана грешка, по която ще се ориентираш къде е проблема. На първо четене бих предположил датчик високо налягане или дебитомер, но може и нещо друго да е - диагностиката ще покаже. Ако няма грешка - теч на въздух или гориво, както и задръстен горивен филтър.
-
На първо време затегни добре де що има скоби за водни съединения по маркучите на радиатора на парното. Току виж след това вече парното да работи.
-
Моля за мнения относно Motorola Edge 40 Neo от хора, реално ползвали телефона. Интересувам се преди всичко от слабите му страни.
-
Избор на зимни гуми
nikrga replied to OliverQueen's topic in Консумативи, Гуми, Масла, Горива и Сервизи
За патерицата наистина не е проблем. А за зимни гуми между Continental и Наnkоок избери...Nokian, независимо от модела. -
He. Но първо отиди при някой, който разбира от този мотор, да види дали наистина е от тях.
-
Така е, при запушването им.
-
Няма такива изчисления при проектирането на редукторите, независимо какви са те - червячни, съосни, планетарни, конусни и т..н. А и единственото място, откъдето може да има теч от един редуктор са семерингите му, които се износват най-бързо именно от чужди частици в маслото.
-
Ако някой се интересува за разхода на гориво на колата си, правилното е да го види в техническите характеристики на съответния автомобил, а не да пита по форумите, където всеки си пише каквото му хрумне (или в най-добрия случай да напише конкретния разход на собствения му автомобил, което е частен случай и не е меродавно).
-
НЕ ХОДЕТЕ В DAS AUTO SERVICE
nikrga replied to Vérité's topic in Консумативи, Гуми, Масла, Горива и Сервизи
И друго - напълно съгласен съм с думите за малките сервизи (и аз ходя в такъв, тъй като съм се убедил, че е най-добрия наоколо), но майсторите там са винаги спретнати, усмихнати и с чисти гащеризони. Не съм съгласен, че ако един майстор е мръсен и с омазнен гащеризон, то би следвало да вдъхва доверие. -
НЕ ХОДЕТЕ В DAS AUTO SERVICE
nikrga replied to Vérité's topic in Консумативи, Гуми, Масла, Горива и Сервизи
Кои са те? -
Ще се опитам да го обясня колкото се може по-простичко. Действително колата е конструирана при (нека да ги наречем) нормални условия да работи на около 90 градуса. Само дето не винаги работните условия на двигателя съвпадат с нормалните. Често се срещат задръствания ( в големите градове е ежедневие), по-стръмни наклони и други, при които двигателя е по-натоварен от обикновено, което пък води до повишаване на температурата му.