Jump to content

Warn

Members
  • Мнения

    105
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Warn

  • Рожден ден 10.05.1979

Друго

  • Kaра
    Allroad B8 и 4G

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Охрид/Варна
  • Интереси
    3.0BiTDI(CGQB) и 3.0TDI(CCWA)

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Warn's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Да питам и аз имащите опит: Тези кутийки къде се поставят? Има ли някакви интервенции и преправяне на оригинални части? Как става изключването на въпросните устройства - бърника се нещо под капака или чрез копчета, дистанционно и т.н.? 313к.с. са ми предостатъчни, но мисълта да имам, ей така, едни 50-60к.с. в допълнение може и да ме накара да си бръкна в джоба.
  2. В първата няма нищо уникално, може би само мултитроника, а втората е прекалено скъпа. За парите на първата може да си намериш от Германия или Италия по-мощната версия на 2.0тди със Quattro и кожен салон. Иначе ако избора ти е само между тези 2-те, пазари се за 2-рото и ако ти го смъкнат до към 30к може и да си струва.
  3. Warn

    А6 3.2 FSI Avant quattro разход

    Цените, които са обявени по обявите в европейските сайтове са над реалното - при дилъри на Ауди по немско има много изгодни оферти И аз съм навит да споделя каквото знам или да помогна на някой мераклия
  4. Моята А6-ца има един куп такива асистенти и има нещо като камера зад огледалото за задно виждане. Като съм с темпомата и колата отпред намали, моята набива спирачки, извежда някакви съобщения на дисплея при километража и пищи доста силно.
  5. Проблема не се елиминира изведнъж след 2006. Има коли дори от 2008 с такъв напречно-разположен двигател с дефекти. Ако колата не дава никакви признаци на проблема, то покупката не би била рискова.
  6. Warn

    А6 3.2 FSI Avant quattro разход

    Shpeksi, никога не съм твърдял че съм вещ, по който и да е въпрос, просто споделих какво знам. Това, което написах че гори и бензин и газ е по думи на собственика. Наистина парите са много, но всичко бе направено професионално и преди 3 години, така че може сега дори да са паднали доста цените. Доскоро нямаше кой да направи това в България или поне никой не се наемаше.
  7. Warn

    А6 3.2 FSI Avant quattro разход

    Поставянето на газова уредба не си струва според мен. Цената ще е много на 2000лв., пак ще си гори много, а и няма да гори само газ, а и определено количество бензин. Пасат 3.6фси се газифицира за над 4000лв, повече от месец работа по донастройване на работата на газ. Мисля че и вие ще се около тази цена. В България няма кой да го направи това.
  8. Този 2.0тди няма нищо общо със старите 2-ки и с тези напречно-монтираните. На мен ми харесва как върви, но аз карах ръчка. От друга страна мултитроника в този модел ми харесва много - върви много мазно и спокойно, но при спортно каране и доста настъпване не знам как ще е. Като ходих в сервиз на Ауди във Виена имаше няколко такива с 2.0тди, които бяха за някакъв ремонт. Колкото успях да разбера излиза че има някаква аномалия с този двигател, състояща се в падане на температурата на охладителната течност при определени обстоятелства. Карам такава А6-ца 2012, само че 3.0тди 313к.с., ако имаш някакви по-конкретни въпроси, с радост бих отговорил. Като цяло колата е супер, смятам че е по-добра от конкурентните 5-серия и Е-клас, препоръчвам да се кара с по-малък размер гуми(17"-18"), понеже с 19" и 20" резките неравности се усещат леко нервно, иначе въздушното окачване е превъзходно. От този модел А6 може да очакваш много и не мисля че ще те разочарова, просто разликата между Пасата и такъв премиум автомобил ще я усетиш - по-меки пластмаси, по-приятна тапицерия, по-добра шумоизолация, по-добра возия. Не казвам че Пасат не е хубава кола, дори напротив, но определено ще усетиш разликата. П.П. Предлагам хората, които смятат че кола с 2.0тди не е премиум, да замълчат.
  9. Мен си ме минават и сега такива, а като ги погледна кошовете им почти се разпадат, удрящи прекъсвача на миксера и вадещи физиономия като след гимнастика с жена си. Карам си с 1000об/мин на 8-ма и само им се надсмивам от по-висшето си местоположение На V12тди не е ли пак 6-степенен автоматик на ZF?
  10. Благодаря за бързите отговори, Не мисля че тук визията е приоритет, но и аз ще му препоръчам 19", а че той ще сложи по-високи гуми, то е ясно. Виждал съм Q7-ци с големи джанти и гуми с борд 2 пръста като на моята А6-ца, но на SUV такива гуми стоят меко казано смешно.
  11. Мой близък познат ме помоли да попитам тук. Идеята е да се сложат гуми с по-висок профил. Също искам да питам дали на 4.2тди след фейслифта могат да се сложат 18" джанти. Заводски колата пристигна с 20" джанти и с гуми с размер 255/55 R20, но ако е възможно ще се минава на 19" или на дори 18" с по-високи гуми. Нека някой по-запознат да сподели. Отклонението на километража не е толкова важно. Той и без това на старото си Q7 3.0тди караше All-Terrain гуми с размер 265/65R18, но май няма да влезнат 18" на 4.2тди-то.
  12. Някой да има представа какъв е максималният размер гуми, които могат да се сложат на 19" или 20" джанти без да опират никъде или по-големи от заводските не стават?
  13. От собственик на А8 с 4.0тди чувам само хубави отзиви, за лоши съм чел малко, но ми се струват неоснователни. Субективните ми впечатления от вървежа са, че набира при доускорение почти като 4.2тди, 4.0тди гори по-малко, не знам защо като уж 4,2 е еволюция на 4,0 се получава така. 4.0тди го има и с разделена решетка, което за мен е +, понеже цялата на това поколение А8 не ми се нрави много-много.
  14. Warn

    Audi A6 2.8 FSI quattro 2010 г.

    И аз имах мерак за 2.8, но на по-новия модел с 204к.с. и с Мултитроник, само на предно предаване. Много мазно и приятно работеше този мотор в комбинация с мултитроник, но в крайна сметка взех дизел - излезе ми изгодна бройка. Пожелавам ти стотици хиляди безаварийни и да успееш да си регистрираш колицата.
  15. Warn

    Audi A6 2.8 FSI quattro 2010 г.

    Регистрирал съм кола с десен волан от Англия, но беше от човек и нямах проблем с документацията. В КАТ не са ми правили проблем нито за фарове, нито за каквото и друго да било, но може би беше така, защото си платих за по-Убав номер Не виждам нищо лошо в колите с десен волан, само изпреварването когато нямаш пасажер да следи за насрещния трафик е доста кофти.
×
×
  • Create New...