Jump to content

BateIcho

Members
  • Мнения

    112
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 1.9 TDI AJM

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Нова Загора

Последни посетители

1229 профилни разглеждания

BateIcho's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Купувам лятна гума Континентал 205/55/16.Трябва ми една гума.0888446117.
  2. Колега,и при Бош и при Валео регулаторите се намират под пластмасов капак.За да извадиш регулатора трябва да махнеш въпросния капак.На място е много трудно.По-добре извади генератора хем ще видиш колектор,лагери и те така.
  3. Аз като купих моето и то не загряваше нормално.Смених термостат и заспа на 90.
  4. BateIcho

    сваляне на стартер

    Kak три болта разви?Стартера се държи на два и без да свалиш компресора е невъзможно. : Цитиране на предходен пост!
  5. Цитиране на предходен пост! Моч На моята го сменях този лагер.Той е един и е доста дълъг.Избих го на преса купих си нов и по обратния ред.Моята е дизел,но мисля ,че няма разлика.
  6. Колега,първо извади клемореда и ако секрета работи коректно значи е клеморед.Ако проблема остане трябва да се вади секрета,а там филма е малко по-сложен.
  7. Здравейте колеги.От известно време записва следната грешка.01425 Yaw rate senzor G202 signal wire.Какво значи това и къде да го търся.Колата е А4 2000г АJM дизел.Поздрави и весело изкарване на празниците.
  8. Цитиране на предходен пост! Както е казал народа алкохола е враг на пола,чрез плодови соковИ към полови скоковИ.Дано ми прости колегата за спама.Не се сдържах. :bia
  9. Колегата Гризли изработва и продава такива колелца.Праща и по куриер.Точен пич е.:zustimm:/>
  10. Е колеги все пак ток се мери не се гледа.Нищо лично.
  11. Колега и при мен беше същия филм.Когато я палих пискаше в един момент почна да се шашка централното и пазбрах,че оттърване няма и си купих акумулатор.Оттогава насам никакви проблеми.
  12. BateIcho

    Проблем с мигач

    И при теб колега проблема е в ключа.
  13. Сега във връзка с проблемния алтернатор на колегата може и да са прави,че не искат да сменят диодите.Тези които са афтърмаркет не държат.Като натовариш системата с клима вентилатори фарове и др.диодния блок загрява сериозно и диодите се предават.Просто няма как да сложиш такива диоди и да дадеш някаква гаранция на човека. Сега за портокола към здравкича .Алтернатора,който си снимал не е москвичов а е самарен и е с вграден регулатор а не с външен такъв.Хайде със здраве.
  14. Здравкич прав си но не съвсем.В старите коли като Москвич 408 да речем са монтирали динамо,което също е постояннотокова машина но за разлика от алтернатора няма диоден изправител.Алтернатора произвежда променливо напрежение,диодите го изправят и така,докато при динамото няма диоди защото се възбужда статора и в се индуктира напрежение в ротора,което се изправя благодарение на схемата по която е навит после през четките,релето за обратен ток и в батерията.Основен недостатък ниската мощност.При сегашните коли алтернаторите са около 150А какъв ли размер щеше да има такова динамо.Сигурно клкото стартер на Краз.
×
×
  • Create New...