Jump to content

Nikola2012

Members
  • Мнения

    129
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    А6 3.0TDI 2011

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Nikola2012's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. А за 225/50/17 от 4F? Имам един комплект от предната кола и мисля да пробвам тази зима с тях
  2. ок, ще поровя.. тези стойности в calib point 1,2 и 3 са всъщност стойностите в канал 72-77 в Meas. Blocks - 08 ?
  3. Колеги, Как да си проверя дюзите с VSDC. Като вляза в Engine, Meas. Blocks - 08 не е активно. Влизам в Adv. meas. values, и избирам тези с injector Това ли са стойностите, които не трябва да са повече от +- 40? Прави впечатление, че в Loc. почват от 74 и стигат до 84 друго, което виждам е, че за Injector 1 има само 1 стойност за 2 -2 за 3 - 1 за 4 - 2 за 5 - 2 за 6 - 3 Въпросът е това ли са стойностите, които не трябва да са повече от +- 40 и има ли начин да видя всички 6х3=18стойност на дюзите
  4. Nikola2012

    S-tronic,друса

    510 лв. с труда информация от вчера
  5. Nikola2012

    S-tronic,друса

    Лагерът ли смени? Спря ли шума?
  6. Nikola2012

    S-tronic,друса

    След диагностика в Порше, заключението е лагер на главина на предно колело. Начален етап. Мисля да покарам още месец два да видя накъде ще се развие :-)
  7. Nikola2012

    S-tronic,друса

    Колеги, Имам необичаен шум при движение на колата с около 130 км/ч. Шумът наподобява стъпване върху релефна маркировка, но е наполовина по-слаб. Интересното е, че се появява винаги при около 130 км/ч и изчезва при 125 и при 145, т.е. при намаляне или ускоряване. Не се влияе от положението на волана, пробвах с лек волан да го намаля, но си стои. Няма отношение и към работата на двигателя - и при изкачване и при слизане се държи относително еднакво. Рядко карам точно с такава скорост и затова досега не съм обръщал внимание, но ми е интересно какво може да е и как може да се диагностицира и отстрани. Моля за мнения
  8. Sky, колегата е краен, но като цяло е прав. Моделът е по-съвременен и нови повече удоволствие.
  9. Колеги, Малко по-различен въпрос: Имам 2 ключа, колата е с безключово палене, А6 2011 На информация излиза, че има 3 обучени ключа, искам единия да го разкарам. Имам кабел. Някой има ли идея как да оставя активни само двата ключа, с които разполагам?
  10. да, знам за това, но нямам конект нито босе на предната а6 с 3G High пгрейдвах без проблем, затова питам за тази дали някой има файловете или линкове към тях, за да се справя сам. така, както ако някой му трябва за High, бих му предоставил
  11. имам кабел, но не знам какво да гледам досега кутии не съм гледал инак в порше ако нямам драми ще ходя чак лятото за масло, само за това едва ли ще се разхождам ако ми кажете с кабела къде и какво да търся, мога да проверя за грешки вече гледах, няма записани
  12. еми точно за това говоря ще се ходи в порше значи..
  13. Онлайн услугите няма да ползвам, но това на братушките го четох и линковете не работят. Може натам по страниците да има нещо, но 106 страници на руски ... Някой не го ли е правил?
  14. Имам чувството, че реагира бавно, мести предавките мудно. Не става въпрос за технически проблем, по-скоро за поведение. Карам на комфорт. От изключен двигател старт-стоп, понякога потегля твърде рязко. Ей такива неща Не е нещо фатално, просто ми се иска да проверя дали е с актуален софтуер Колата е на 178к км
×
×
  • Create New...