Jump to content

Krasi F

Members
  • Мнения

    269
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3 1.8T Q AQA

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Sliven

Последни посетители

1613 профилни разглеждания

Krasi F's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колега темата е стара, но има една електроника за управление на вентилаторите, която е под надлъжната греда под акумолатора, трудно се вижда .
  2. AQA- Колега оправих проблема, отдавна. Тапа на главата на двигателя, която е 1 лв. - смених всичко, притискателна ролка, паразитна ролка и ангренажен ремък, а бяха на 20 К. Всичко беше мокро от антифриза влизал вътре.
  3. Как няма и един от форума на който да трябва.
  4. Колега нямаш връзка с Електрония блок на ABS. На много кофти място е под многото тръбички които идват от спирачните цилиндри. Там е компа и проблема е че е неразглобяемо и трабва да се реже пластмасата на външния корпус. И се оказва че 6или 6 или 8 презапоявания за които преди 10 години имаше фирми взимащи 120 лв. Аз си го направих сам след като спирачките ми отказаха на сфетофар.
  5. Колега търси предпазител F38-10A, F6-5A,F37-10A, F14-10A. Отваряш капака отляво на волана почти срещу огледалото но отвътре и ако свети интериорното осветление търсиш само първите два които съм писал. Има табела с предпазителите но е на немски. Брои се от най горните отляво надясно но при малките, след това имаше уловка че се именуват вертикално. Успех мисля че е предпазител, който е паднал заради натоварване от двиг. за прозорците.
  6. Подарявам го, защото поради изгнила тапа на охлаждането ми губеше антифриз и се наложи да сваля стария ремък. Първо реших да сменя само ремъка на 36К. В последствие видях, че и притискателна ролка и демпфера към нея са прецакани и купих цял комплект. Няма смисъл този ремък да стои и да старее от времето. Може да свърши работа на някой колега отколкото да стои в гаража ми. LT 150 23 8 така пише на ремъка.
  7. Здравейте колеги, днес открих ръждясала тапа за охладителната течност. От доста време губя охл. течност. Оказа се че има тапа като при руските коли и е зад ангренажния ремък. Ако на някой му се губи да знае че е от там.
  8. Явно е типичен проблем. Колега провери си реактивната стабилизиращата щанга и биалетки. При мен се оказа това че тропа гадно. Преди 8 години сменях тампони реактивна щанга преди 3 години биалетки и двете са на Лемфьордер най скъпите.
  9. Колега, кормилната колона в крайно затворено положение и при мен хлопа, оказа се биалетки и тампони на реактивната щанга. Аз свалих кормилна рейка мислейки че вече е скапана и като незнаещ свалих и кормилната колона, Каретата са перфектни при мен, само луфта . Мислих и за пълнене с лепило, но това се движи. И там не става.
  10. Колега сложил съм точно COB (Chip on Board) диод и не е боклук от 10 лв., а това е предпочитана технология за автомобилни крушки. За запознатите е ясно че там не може да се приложи SMD диоди, но ти явно не си от запознатите.
  11. А дали е само каре? А за рейка хидравлична мислил ли си? Аз утре ще се нагъзвам да свалям рейка, защото почна да тропа.
  12. Krasi F

    Проблем с ангренаж

    Взел си менте явно.
  13. Колега търси кофти НУЛА, Странно че е лявата, замери какво напрежение идва, дали няма проблем в самия стоп.
  14. Колеги оправям този проблем, сваляте ЕKU на ABS - намира се под хидравликата на спирачките, свалянето е доста трудно. 60 лв е цената срещу 140 на Варненска фирма. Типичен проблем за А3.
×
×
  • Create New...