Krasi F

Members
  • Content Count

    209
  • Joined

  • Last visited

About Krasi F

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Audi A3 1.8T Q AQA

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    Sliven

Recent Profile Visitors

870 profile views
  1. Май имаш проблем с радиатора на парното мисля.
  2. Колега запалването по колата ти е по Минус 12 волта. Търси къде се е изгубил. По трудно е.
  3. Дано да ти е от там проблема колега. Типичен проблем за нашите А3 са некачествени спойки по платката на компа на ABS иначе БОШ са. При мен започна с повреден преден ляв сензор и го правеше, когато поискаше. След това грешката беше и за изгоряла помпа на ABS. Когато светне чека нямаш ABS вече. Не го отлагай във времето, като мен. Оправих го след като ми се наложи екстремно спиране в пиков час на светофар и направена грешка точно в момента, добре че пред мен нямаше никой като ми отказаха спирачките и само на ръчна и скорости.
  4. Колега по добре си вземи цялата система от автоморга без двигателя. Дори и да уцелиш точната дължина на жилото най трудното е накрая да го закачиш опънато, както трябва да е. В противен случай ще изскочи или ще се застъпи в жлебовете за които колегата говори. Преди година правих това упражнение и повярвай ми не си струва нервите и мъките цял ден, но накрая успях с помощта на странни приспособления които си направих. А ако решиш да взимаш нов стъкло подемник 8l3837461 - ляв и 8l3837462 - десен.Между 40 и 80 лв. са.
  5. Колега а провериха ли за помпа на съединителя, не зная ако имаш такава, ако са правили нещо със съединителя ти преди повредата ти. Там се прави също обезвъждушаване. Ако си правил това значи че майстора ти е с две леви ръце. Съединителя се обезвъздушава по друг начин смени си майстора ако съм прав. Колега ако го прави само на студено си за маховик, но се съмнявам да си с двумасов маховик, също типичен проблем за трудно влизане на скорости.
  6. Провери си тръбните пътища на маслото към турбината, типичен проблем на А3 че се запушват. Само за това се сещам. Става от рядка смяна на масло от предишния собственик предимно от Италия.Маслото което качва помпата при мен е по метална плътна тръбичка и при мен прокапва от там, но макар че знам проблема все още не съм проверил. Възможна очаквана повреда - блокиране на турбото.
  7. Правилно колега моя грешка само сензора е до ринга на ключа.
  8. Колега преди да се пристъпи към сваляне на скоростната кутия накарай майстора си на свалени жила към нея да я превключи ръчно на задна, ако работи значи е или от жилото или от лоста. Не помня имаше ли регулировка на жилата. Моята я свалях 2016г. сам и повярвай ми голям филм е на куатро да свалиш кутията.
  9. Казах ли че ляво и дясно са отделни предпазители.Ако сложиш ЛЕД на Ауди едва ли дава ще дава грешка както при Мерцедес, имам случай от различни марки и един ватаж и пак дават грешка в задни габарити.Не е редно но е факт.
  10. Колега точно обратното на това което съм казал.Явно в Ауто Дата дават схема на предпазители за кола десен волан. F18 и F19 и двата са 10 ампера. На гърба на декоративния капак са описани но без къде са разположени и е на немски. Трябва да са от малките предпазители.
  11. Намират се като отвориш вратата шофьорската под един капак вляво на таблото. втората колона предпазители от ляво на дясно. Броиш третия и четвъртия от горе надолу. 3 - десен фар дълги 4-ляв фар дълги. Тъй като не зная годината и модела двигател, възможно е да греша с предпазителите.Но като погледнах и на моята са така а съм с А3, значи е едно към едно поне за фаровете.
  12. Колега къси и дълги, ляв и десен предпазителите са на различни. Габарит е също на отделен предпазител. Но да прекъсне предпазителя си има причина. Провери цокъла на крушката. Ако няма видима причина може да е при при изгарянето на крушката, което ме съмнява. Ако е дала тотално късо при изгаряне е възможно.
  13. Колега моята Сага започна преди две години и лека полека се влошаваше. Първо отиди да ти проверят налягането на бензиновата помпа, а сменял ли си горивен филтър? Ако е ниско при мен трябва да е 3 бара , а при тебе може 4 зависи от двигателя. Задължителна проверка на тези уплътнения за които съм писал по-горе. Ако са с разпаднати краища, задължително чистиш резервоара, но не в сервиз а сам, за да е сигурно може и помощ от приятел ако не можеш.Чистиш резервоара, аз изхабих два комплекта кърпи за кухня докато не стана чиста последната и тогава пак на замерване на налягане на бензинова помпа. И тогава си сменяй платно на изпарител. Забравих да кажа как хванах платното -затворих крановете на газовата и след 3-4 палене, палеше от раз. Дано съм бил полезен.
  14. Колега не се отваря линка, но ми е ясно че ще търся модул, ако реша. Преди време се опитах да го разглобявам, но видях че по добре да не мъча нещо което е направено да се купи цяло, отколкото да остана известно време без централно заключване. Само да кажа че съм ел. грамотен и преди две години успях да присадя четки на двигател на дясно стъкло и то от купени четки от магазин Домашни потреби за 1 лев. Дори си и работи още. Но това животно не успях.
  15. В това което казваш има логика колега. Благодаря ти.