Jump to content

nCuX0

Members
  • Мнения

    31
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A6C5 1.8T & Corsa B

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

nCuX0's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Привет, искам да попитам дали имате пластмасова лайсна за под чистачките за Audi A6 C5 фейслифт Седан 1.8т? Изпратено от моят SM-G970F с помощта на Tapatalk
  2. Привет. Интересуваме тази пластмасова лайсна под чистачките за Ауди А6 C5 Седан 2003 1.8т, дали имате и какви пари Изпратено от моят SM-G970F с помощта на Tapatalk
  3. Само да спомена, че колата се върти от март месец още, когато аз търсих. Не ходих да я гледам, защото исках без газова да бъде. Отделно и номерата ме притесняваха. Но това е от мен, ако не ти пречи газта, отиваш, гледаш, закачаш я на ваг и ако няма проблеми, пробваш цената да я бутнеш с някой лев и така Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
  4. Само не разбрах как двигателя те умаря при минаването на 1000км... Някак си се губи идеята автомобил, да не би да си се возил в двигателния отсег?! Пак ще ти кажа, че двигателя не го прехвалвам и ти казах, че и аз бих взел голям мотор, но както каза сам, не ми е по джоба или по-скоро в България предимно 2.4 и 2.8 има и ако ще давам пари за гориво (течно), няма да го дам за тези два мотора, защото с квадрата и двата пак са спънати, на предно ти го казаха какво се случва. Иначе ми интересно какво сте карали, А6 или Трабант с 180, че си чувал симсомка... човека просто трябва да си оправи надубчената генерация или да си върне корите... Може да ти звучи смешно, но са ме питали за 1.2 Екотек на Корса какъв двигател е и защо така ръмжи и мърка... и наистина има приятен звука за кубиците си Така, че не знам какво искаш да чуваш в А6, като самата идея за този втомобил е приятно и удобно да се отпуснеш на седалката и да си пътуваш. На мен това 1.8т ми го предлага и нямам проблемите, които ти споменаваш (а да, може би защото в крайна сметка е докарана от Германия) Така, че колега S8_D2, ако искам шестак няма да е точно 2.8 и 2.4. 3.0 казах, защо?! 4.2 е двигател наистина, но все пак освен горивото, което трябва да имаш златна карта към Лукой, трябва да и да го гледаш, защото в България има много оставени на произвола на съдбата, дори като гледах и германките вече не ги гледат както трябва
  5. Значи пак се увличаш! Първо прекаляваш с това сравнение м/у тръца и 4.2, това е друг двигател, дори не влиза в графата още от начало... Колегата robobug ти ги обясни нещата и ти продължаваш да твърдиш глупости. 2.8 е една идея по-добър, но разхода и дори казаното от теб велико развъртане на шестака, пак не оправдават по-високата поддръжка от гледна точка на разход и задължения към държавата. Второ 2.8 е заменен с 3.0 и явно има защо А това, че не си четеш постовете за да видиш сравнението ти с дизела и шестака на пета... вече е друга бира А аз защо съм се спрял на този двигате и защо не карам 4.2 си го казах, а аз не слагам газ и предпочитам течното гориво. Колата съм я взел предимно за извънградско за приятно и удобно пътуване. И навъртях към 4к смесено и дори с постоянно пуснат климатротик не виждам замисъл в колата. Ако ти си имал проблеми с климатроника, явно е трябволо да си погледнеш нещата под капака. Сам каза, че бензина не е като дизела, за да има сила в ниските. И все пак доста четох, гледах и приемах от познати кое най-доброто, бях си харесал 3.0 с всички екстри за модела, но шваба я даваше за 5000 евра, а това не са малко. Сега просто гледам и чакам да видя все пак дали има проблем двигателя, ако е ок ще сложа един чип и ще си имам 2800 минус 1000 под капака Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
  6. S8_D2 - Ти пак изкривяваш нещата с това 6 и 20 цилиндъра. Човека ти каза, че търси сравнително евтина поддръжка (колкото е възможно в ауди). Реално погледнато предимството на 2.4 и 2.8 е само некакво леко ускорение и плавно... Аз казах, че бих предпочел 3.0 не за друго, защото са изчистени до някъде проблемите при 2.4 и 2.8, които освен харченето от горе, не ти предлагат нищо по-различно от 1.8т - да не говорим, че си противоречиш с това, че шестака доволно поема в ниските и не се мъчи. Малко се изказвай по-точно както ти каза колегата. И в момента бих предпочел 1.8т пред двата двигателя. За 4.2 човек трябва да има парите да го храни, както каза колегата над тебе. 3.0 е приемлива поддръжката, но трудно се намира дори в Германия, а ако го намериш цената е на цената на 4Ф 2.4 . А иначе и аз искам да карам Ламбо или Порше за всекидневка или както ти викаш W12 двигателче, но това вече е голяма хапка за повечето от нас И е смешно да го сравняваш с двигатели от ранга на 1.8Т - (напомпано такова все пак се ползва с други цели). Тука колегата robobug е споменал как точно стои един 1.8т в А6 C5 Отделно този двигател не е пуснат в това купе за спортта, все пак и в Германия се плащат данъци и граждански - затова е заложен в това купе, с цел печалба на цената на равностойност на вървежа на шестцилиндровите
  7. Малко са, защото са като 124 и 190 на мерцедес, ако е поддържаш драми с колата няма да имаш. Двигателчето държи цена и немеца продава, колкото да вземе парата, а и там колкото по-нова кола, толкова по-малко даваш на държавата, не ка тука. Масово махат големите бензини, особено 2.4 Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
  8. Да дам и моето мнение, тъй като от май месец карам модела с миксера (както го определя един от колегите) с код на мотора AWT от 2003 година, вкарана от Германия с първоначално вложени 10 000 без ремонти, на км е 130, а дали е така не знам. Поне по вид и състояние на интериора може да се каже, че има капка истина и това, че имам за смяна задни дискове Минал съм към 4000 км и мога да кажа, че колата не усеща скоростта, спокойно 160 км/ч си ги държи на магистралата и шума е предимно от асфалта и въздуха, двигателя си има приятен звук, не е като шестак и осмак, но все пак не е малък двигател. Карам го сток за сега и за пътуване е приятен, има сила на 5 постоянно над 90. Разхода при мен е относително, на борда смесено за 400 км минати ми дава 10 на сто. Извън градско моментен съм поддържал 8-9л Данък за тази година 175 лева, гражданска пак толкова, автокаско 650 лева. Вече друго за обслужването сменено почти всичко 2к лева с части от високия клас уж качествени Така, че колегата дето сравнява семейна лимузина с голф... Просто няма как да ги сравняваш и купето не е толкова тежко, не караш волга... Едит: Между другото бих взел 3.0 от колкото 2.4 и 2.8. Гледах такава, но германеца не искаше да смъкне цена и в крайна сметка взех миксера. Гледах и 4.2, но там идваш дебело, ако караш всеки ден. Аз градско не я карам чак толкова, тука просто имах малко движение с последните км. Градско карам едно корсе 1.2 Която както А3 има къси скорости и яде на светофарите, ама това е, само старта Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
  9. nCuX0

    Охлаждане на турбо

    Аз изчаквам винаги, прост защото ви е спокойно и все пак успокояваш налягането в турбото. Иначе отдавна не следя нещата от близо, тъй като се насочих в друга сфера, но нали минава маслото през охладител поставен пред радиаторите на климатика и водния, това не спомага ли процеса
  10. Колега, извинявай че ти пиша в темата, но имам въпросче. От къде си взел нови чистачки, тъй като при мен още от градушката едната е поела удар и не чисти като при теб До сега не я ползвах много, а и времето беше приемливо, но с тия дъждове последните дни (И лятото така), но сега използвам повече колата и не ми е комфортно, а като цяло от 6 месеца и малко я имам колата и нямам представа как се свалят сами чистачки (тия дни се разрових и общо взето видях как става номера). Благодаря предварително
  11. Лошото е, че в Германия също държат високи цени. А хубавите докато се усетиш и са я взели. Така ми измъкнаха една под носа синичка... И после в авнокъща се появи на 1000 евро отгоре... Но аз и не съжалявам, А6-та ми е по-удобна, поне като карах тука А4-ки ми се видяха теснички и возията има разлика Общо взето каквото ти трябва взимаш, аз я ползвам за пътувания, а за ежедневка ползвам корсичка Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
  12. Колега, тая я гледах като търсих и аз (преди три месеца) и не ми хареса. Вътре е кофти, постна и нямаше душица! Отделно има забележки по боята. Има едно форумно б6 като гледах обявите ония ден и не изглежда зле. Тази от СТ също по снимки е ок. Иначе аз от б5 минах на б6 и в крайна сметка взех А6 С5 2003. Общо взето ти препоръчвам да не бързаш, аз стъпих валко над бюджета с 6-та, но я вкарах от германито Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
  13. nCuX0

    1,8T - разход на бензин

    Еми 1.8т мотор, нали темата е за него. Иначе 180 км на магистралата са направени със скорост 140-150 км/ч. Демек не съм я галил педалчето - дори на няколко места и с 180 съм карал, ама за малко - все пак Хемус е с доста завойчета
  14. nCuX0

    1,8T - разход на бензин

    Е ти пък изкара, че на газ имаш по нисък моментен разход А6 330 километра смесено на различни пътища от които магистрала (Хемус) 180 км със скорости над 140 е изгорила 8,5-9. Мисля, че е нормално и реално, като климатика работи на около 200 км от посочените Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2
×
×
  • Create New...