ppenchev

Members
  • Content Count

    1,065
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About ppenchev

  • Rank
    Ауди фен
  • Birthday June 3

Друго

  • Kaра
    A6 C5 1.8t

Персонална информация

  • Location
    София

Recent Profile Visitors

3,159 profile views
  1. Карам второ 1.8т (общо около 150 000 км). За мен цените на частите са евтини, особено с отстъпки. Но без значение 1.8т или 2.8 след покупка трябва ново окачване (комплект носачи + амортисьори, най-вероятно дискове и наклади, да се почисти картер, маслена помпа, всичко ролко ремъци, обтегачи, евентуално верига и обтегач на валовете, тампони на мотор, скорости и тя стана дебела работата. По-скоро си вземи нещо, което ще го стегнеш и караш 5 години (100-150 000 км) и тогава всички разходи, пръснати на пробега са напълно нормални. Ако вземеш 1.8т по-лесно ще го продадеш, въпреки че след 5 години едва ли ще има пазар за тея гробници. В тази категория аз бих погледнал шкода сюпърб. Има екземпляри 2007-2008 година с 1.8т и са морално остаряли, но технически доказали се. Успех.
  2. Според мен отивай за ремап директно. Повечето кс и нм ще ги ползваш основно при изпреварвания и когато ти е по-весело. В останалото време, ако я караш кротко няма разлика с и без чип. Ако избереш проверен мапер ще има само позитиви. Успех!
  3. Вървят мазно, защото еднакво не вървят във всички обороти, освен 2.7тт
  4. Към автора: карал съм 2.8 на А6 Ц5, 2.4 на А6 4ф и спрямо моето 1.8т с чип с двете ръце съм за 1.8т. Ето какво направих по моето: Сваляне на мотор и миене Смяна тампони на мотор и скорости Смяна на всички ролки, ремъци, обтегачи, семеринги, гарнитури и т.н. Сваляне и ревизия на глава Смяна обтегач и верига на главата Сваляне и чистене на картер + оправяне на картерната вентилация Чистене кулер Смяна съединител Масла, филтри, свещи Още много дребни и не толкова дребни неща Резултата е много плавна работа на мотора, определено върви повече, стана по тих и цялостно усещането е за по-стегната кола. Преди година сменихме 4те амортисьора със закс + цялото предно окачване. Месец Май тази година минах на 312мм предни дискове (4 диска АТЕ + накладки АТЕ + спирачна течност и ревизия на апаратите). Много хубаво, когато 20+ годишния кошник е сравнително стегнат и надежден! За мен има много добре поведение като за 1800 куб. см мотор с турбо и близо 200 кс. В семейството имам акорд 2.4 201кс и ми харесва как върви. Ако е 6так поне да има турбини, иначе е безсмислена поддръжката му. При теб задачата е да намериш жива кола или да я стягаш. Поздрави
  5. На предната ми А6 1.8т около 50 000 км не съм имал драми с турбо. На текущата имам 90 000 за 2 г. и половина и пак нямам драми. Втора употреба има по 200 лв., китайски по 3-400 лв. Не са толкова кекави, колкото ги изкарват.
  6. А6 с 1.8т + чип и в перфектна кондиция си върви супер приятно. И аз не бих се качил на А4 заради пространството. Но атмосферен 6так освен звук и масраф друг + няма. Може би, ако е в много запазен и на добра цена си струва.
  7. Колега, ти карал ли си въпросния двигател? Според мен от 1.9тди (особено, ако е бил с чип), ще имаш чувството, че не върви грам.
  8. Имахме пасат 1.9тди 131 кс, но 1.8т + чип + газ е по-добрата комбинация. Изкачат от време на време читави А6 1.8т комби. Ако не държиш на 4х4 изборът е по-голям.
  9. Здравейте, Продавам следните части за А6 преди фейс 99 година: Фарове в добро състояние на лупите (може само полиране) - 100 лв. Буфери преди фейс - 2бр. по 25 лв./бр Решетки за броня 2 бр по 25 лв./бр Халогени за бронята 1 бр по 25 лв./бр Огледала (сребристи) преди фейс (малко + голямо) - имат само прибиране, което на едното огледало не работи - 70 лв. за двете Стопове (единия е с лека пукнатина) - 50 лв.
  10. Здравейте Колеги, Продавам си оригиналните 16ки. Джантите са 5 бр. Състоянието е добро. Към джантите давам и 4 гуми westlake зимни, които са много меки и имат живот поне още една зима (гумите са на два сезона). Цената е 300 лв. за джантите + зимните гуми (без зимните пак е 300 лв.). В момента на джантите има летни гуми Nexen SU1 на 2 сезона и имат "хляб" за още едно лято. Летните ги продавам отделно 120 лв. / 4бр. Черен петък /Промо/: Комплект Джанти + Летни гуми + Зимни гуми = 350 лв. Лично предаване е възможно за София или Стара Загора.
  11. Да, аз го казах в смисъл на поддържан автомобил. Масово са дроб сърма. А защо сменяш твоя? 1.8 т ли караш?
  12. Колега, виждам подписа ти, че пише А6 C5 - в момента караш ли такава? Имай предвид, за да е изправна колата освен първоначалното обслужване следва подмяна предно окачване, нови амове, тампони, диско, накладки и т.н. На пазара няма такива "качваш се и караш". Т.е. ако искаш да се радваш на 20+ стегната кола ще трябва да заложиш по-сериозен бюджет. Успех
  13. Много вяла динамика, придружена с средно голям разход. Основния минус са веригите. Атмосферен V6 мотор има големи разходи на фона на това, което предлага. Поздрави и успех с покупката.
  14. 3.0 няма лаг просто, защото върви еднакво слабо във всички обороти.
  15. За какъв здрав заводски носач говорим на 20+ год кола на 500 к км. Всеки говори за него, но никой не го е виждал.