
mitko7121
Members-
Content Count
169 -
Joined
-
Last visited
About mitko7121
-
Rank
User
- Birthday April 30
Друго
-
Kaра
Аudi 100 АСЕ
Персонална информация
-
Gender
Мъж
-
Location
Варна
Recent Profile Visitors
1,402 profile views
-
Здравейте колеги, виждам че темата е старичка, но все пак ще съм благодарен ако ми помогнете. Карам Ауди 100 C4 с мотор АЦЕ, наскоро си взех табло с борд компютър и ауточек от а6 ц4 със същия мотор. Взех и лостчето за управление, свързах всичко и работи както трябва, мога да местя различните функции на бордовия компютър и да ги занулявам, не мога Обаче да намеря къде да вържа кабела който е за моментния разход. Буквално преминах през всичките пинове на компютъра на колата, но нищо. От време на време получавах разход 50/100. Ззатова Моля ви, ако някой знае къде се свързва бордовия компютър на Ауди 100 ц4 да ми каже.
-
Колега щом не иска да се форсира над 2000об. първо виж дали се чува едно ,,цък" като подаваш газ с ръка на дросела. Трябва да цъка когато се затваря дросела, това е ТПС-а и ако не сработва, колата работи точно като на 3 цилиндъра, а някой и не се форсират повече от 2000об. (Това важи на бензин), но и на газ ще работи кофти (няма да има ,,хала" трудно ще потегля и ще работи неравномерно).
-
Здравейте колеги доста четох, но не намерих конкретен отговор на моя въпрос. Взех си табло от А6 Ц4 с бордови компютър и чек, но не знам на кой пин на компютъра на колата да свържа бордовия компютър за да тръгне. Колата ме е Ауди 100 2.0 16V (ACE) Ако някой го е правил ще съм благодарен да ми каже на кой пин се сесвързва бордовея компютър. Прилагам и снимка на компютъра на колата.
-
И аз не знам вече, намерих една схема тук във форума и по нея са на един и същи пин. Реших че е от таблото и го смених с друго пак от А6, но вече с борд и ауточек. Но за съжаление пак е същото на ауточека мига лейка и пак когато си реши, без значение дали е закачен датчика или не. Най-интерестното е че със оригиналното табло си работи. Когато е закачен датчика не мига, а като го откача и допра кабелчето на маса започва да мига, но на таблата от А6 нищо.
-
Така и направих, презапоих тук-там и сега вече осветлението си тръгва както трябва на оригиналния ПИН и потенциометър си работи, поради което съм много щастлив. Още веднъж благодаря за насоките ! За да не отварям нова тема искам да попитам, ако някой знае къде да търся проблема за лампата за маслото, защото тя въобще не се влияе от датчика, а си светва и угасва когато тя реши. Дори в момента съм разкачил датчика и от време на време светва и пак угасва. Смених датчика с такъв за а6 защото моя беше от тези, които имат и за налягане на маслото, но вече не ми е нужен такъв.
-
П.п. Най-интерестното е, че сега гледах схемите на буксите на А6 и 100 и на двете плюса на осветлението е на 17-ти пин, а изхода на реголатора на 22-ри пин. А за да подкарам осветлението преместих плюса на осветлението от 17-ти на 9-ти пин, който по принцип не се използва и сега свети просто не може да се регулира. Явно има нещо изгоряло по таблото и за това не сработва на 17-ти пин, както си е оригинално, но не знам какво може да е.
-
Точно това се оказа, смених мястото на едно кабелче във червената букса и осветлението тръгна само за съжаление както е сега не работи потенциометъра за силата на осветлението, но това е бял кахър. Благодаря за точната и бърза насока !
-
Има, но за съжеление ги размених с на старото ми табло, и пак същото. Старото свети, новото не.
-
Здравейте колеги Моля ви Помагайте ! Днес си взех табло от А6 C4, а колата ми е Audi 100. Сложих новото табло, но за съжаление не иска да светне, също така ми остава тъмна и цялата конзола около климатроника. На какво може да се дължи това и има ли вариант да се поправи ? Иначе със моето табло нямам проблеми.
-
До колкото знам и това е с датчик на Хол и дори буксата ми казаха, че е същата. Разликата била, че това мести ъгъла на запалване посредством вакум, а оригиналното всъщност не знам какво го кара да се мести.
-
Здравейте отново колеги, бях спрял ,,проекта" с делкото, защото нямам много време и не мога да намеря каквото ми трябва, но искам да го сменя. Нищо му няма на моето, но тъй като не ми работят детонационните датчици и потенциометъра на дебитомера е заминал, (а и карам на газ) не ми се мести предварението в зависимост от натоварването на мотора, което води до лоша динамика и завишен разход на гориво. За това искам да го заменя с такова, като това на снимката и се надявам да си реша проблема с предварението и динамиката да се подобри, казаха ми че става без да се преправя нищо, но не съм на ясно дали е така.
-
Здравейте колеги, искам да попитам възможно ли е да сменя делкото с вакумно от голф двойка 1.3 ? Казаха ми че е същото и нищо не се преправя, но реших да попитам дали някой от вас е правил тази интервенция и какви трудности да очаквам при извършването и. Интересува ме, ако наистина делкото пасва, трябва ли да сменям и нещо друго или настройвам и карам. Извинявам се, ако някъде има отговор на въпроса ми, във форума, но четох доста и не можах да открия конкретен отговор и затова пуснах нова тема.
-
ХАРИ-88 СПЕЦИАЛИЗИРАН МАГАЗИН ЗА АКУМУЛАТОРИ И МАСЛА АКУМУЛАТОРИ С 25% ОТСТЪПКА BOSCH, VARTA, EXIDE, CARTECHNIC, VEGA, 4MAX И МНОГО ДРУГИ. МАСЛА С 15% ОТСТЪПКА !!! CASTROL, TOTAL, MOBIL, COMMA И МНОГО ДРУГИ. Ето някои от нашите атрактивни предложения. Акумулатори за леки и лекотоварни автомобили Акумулатори 4МАХ (ПОЛСКИ) с 2 години гаранция 44Аh (360A стартов ток) -96лв, ПРОМО (ЕКО) ЦЕНА-72лв 55Аh (470A стартов ток) -119лв, ПРОМО (ЕКО) ЦЕНА-89лв 60Аh (540A стартов ток) -129лв, ПРОМО (ЕКО) ЦЕНА-96лв 75Аh (700A стартов ток) -169лв, ПРОМО (ЕКО) ЦЕНА-126лв 100Аh (800A стартов ток) -203лв, ПРОМО (ЕКО) ЦЕНА-152лв Акумулатори CARTECHNIC (НЕМСКИ) с 3 години гаранция 44Аh (440A стартов ток) -119лв, ПРОМО (ЕКО) ЦЕНА-89лв 60Аh (540A стартов ток) -149лв, ПРОМО (ЕКО) ЦЕНА-111лв 72Аh (680A стартов ток) -179лв, ПРОМО (ЕКО) ЦЕНА-134лв 95Аh (800A стартов ток) -239лв, ПРОМО (ЕКО) ЦЕНА-179лв Акумулатори за камиони и селскостопански машини BOSCH, VARTA 140Аh (800A стартов ток) -346лв, ПРОМО (ЕКО) ЦЕНА-259лв EXIDE 140Аh (800A стартов ток) -308лв, ПРОМО (ЕКО) ЦЕНА-231лв VEGA 140Аh (750A стартов ток) -276лв, ПРОМО (ЕКО) ЦЕНА-207лв BOSCH, VARTA 180Аh (1000A стартов ток) -455лв, ПРОМО (ЕКО) ЦЕНА-341лв CARTECHNIC 180Аh (1000A стартов ток) -414лв, ПРОМО (ЕКО) ЦЕНА-310лв VEGA 180Аh (1100A стартов ток) -356лв, ПРОМО (ЕКО) ЦЕНА-267лв BOSCH, VARTA 225Аh (1150A стартов ток) -579лв, ПРОМО (ЕКО) ЦЕНА-434лв CARTECHNIC 225Аh (1150A стартов ток) -495лв, ПРОМО (ЕКО) ЦЕНА-371лв VEGA 225Аh (1300A стартов ток) -452лв, ПРОМО (ЕКО) ЦЕНА-339лв Условието да получите Промо (ЕКО) цена е: ДА ВЪРНЕТЕ НАСРЕЩА АКУМУЛАТОР СЪС СЪЩИЯТ ИЛИ ПОДОБЕН КАПАЦИТЕТ, ЗА ВСЕКИ ЗАКУПЕН АКУМУЛАТОР Гр.Варна, ул.Капитан Райчо №28 ТЕЛ: 0877175070 Email:hari_88@abv.bg Работно време, понеделник-петък 8:30-17:30ч, събота 9:00-13:00ч. Димитър Харизанов