Jump to content

pleyboy

Members
  • Мнения

    158
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно pleyboy

  • Рожден ден 22.10.1987

Друго

  • Kaра
    Ауди купе 2.3 NG

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

1793 профилни разглеждания

pleyboy's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. pleyboy

    Не работи парното!

    Днеска сутринта почнах да разглабям.Над самия вентилатор,има нещо като предпазител,свалих го и видях че си е здраво,няма прекъснато.Дойде ред и на вентилатора,поузорих се докато намеря начин за лесно сваляне.Свалих го после вътре където са намотките имаше боклук и пера.Изчистих ги сложих го всичко в обратния ред и заработи.Дано да съм решил проблема,че сутрин нямаш ли парно си за никаде.
  2. pleyboy

    Не работи парното!

    Утре ще го видя,мен повече ме съмнява да няма нагорели или хлабави връзки.Незнам като го оправя ще се разбере.
  3. pleyboy

    Не работи парното!

    Вентилатора,на парното изобщо не върти на която и да е степен.Преди от време на време спираше но сега изобщо не работи.Иначе работи ли си духа топло.
  4. Проблема изисква ли,сваляне на цялото табло,или не?
  5. pleyboy

    Спешно,помагайте!

    След множество,разменяния на кабелите равномерно и без прекъсвания на двигателя.Остана така.По друг начини,не е възможно да работи добре.Темата е за махане! Реда е който съм писал е по означенията на двигателя 1,2,5,4,3.А ако ги броим от 1,2,3,4,5 найстина ,че реда ще е 1,2,4,5,3 Благодаря ви !
  6. pleyboy

    Спешно,помагайте!

    Сигурен ли си ,защото наредени така както са на снимката,си работи колата без проблем.Ако съм сгрешил,няма да работи равномерно нали ?Сега по усет е добре за това питам де. 1ви е цилиндара най отпред нали ,после 2,4,5,3цилиндар е най-накрая! Видеото показва,че 4 цилиндър не е след 2ри ако правилно съм го разбрал.Първ е 1,2,5,3,4!!!!Може и да греша.
  7. Смених дистрибуторна капачка и палец.Но забравих да запомня кой кабел къде да сложа на дистрибутора.В момента така ги наредих както е на снимката.Това ли е правилния ред?
  8. За твоя,безопасност и на другите я смени!Гумите са най-важни за сцеплението,стабилността на автомобила!
  9. Горенето е само на високи обороти,и когато е много горещо времето.За 1000км понякога и 200 грама изгаря.10W40 съм дали да не мина на 15w40 тия хидравлични клапани дали,ще има проблем!?
  10. Мая двигател,нямам идея ама е над 500 000км.И каквото и да и сипя все си го гори по-малко.На газ само се кара!Всичко е до късмет както от кола,така и от към масло!
  11. Не казвам,кой е прав и кой не !?И аз не знам,на кой да вярвям!
  12. http://pkw.ovo.bg/news/dvigatelno_maslo_v_savremennite_avtomobili/2014-11-14-271 Аз съм съгласен!Според мен е правилно!
  13. Който си го позволи,ще си смени маслата в Ауди сервиз или лицинзираните.Но познай работят пак са българи,не изкам да обиждам никай,ако работят!Но факт е,че мн.ментета се продават!Освен да ти земат доста,от колкото струва но нали те ти сменят!Това си остава и гаранцията де!Тука освен,грабене на гражданите,и заблудата,нищо няма,по префесионално!
  14. Е да ама,кой се допитва до сервиз на Ауди!След като са си минали гаранцията,или 150000км?Коментират се коли,след този пробег,поне аз така подразбрах?И после нито маслата са с истински произход!Ама в БГ е така!Поне аз,не съм срещал такива.А само ментета,и майстори ментета както маслото!
  15. Нали пишем за визкозитета след ..W30,40,50,60.Това са горни ,а не долни граници!!!При градуси над 100 на маслото!По доброто е с по-голям визкозитет?Каквото е на таблицата,кое не разбра,си е твое мнение!Има ли,значение от кой форум е !Поне са истина !
×
×
  • Create New...