Jump to content

lampamp

Members
  • Мнения

    37
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi B4 2.0E

Последни посетители

553 профилни разглеждания

lampamp's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Днеска измерих коляновия вал който намерих. Та положението е следното: Шийките на основните лагери са 53.98 на 3тия лагер е с2.5стотни в минус На биелните шийки е: 47.76 . Елипси няма, меря ги на 90 градуса. В какви граници е нормално отклонение от номинала. Някой има ли или знае от къде мога да взема от оня конец с който се проверява хлабината на лагерите. И каква трябва да е хлабината на лагерите.
  2. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11473927854321381&slink=gj1i5e има ли колеги от тоя ктай които могат да го проверят и тестват това ауди, защото съм се напарил да ходя далече и да видя нещо плачевно а продавача да обеснява колко хубаво било. Ще съм благодарен на ващата помощ Също и тая ако може да я погледне някой от пловдив http://www.cars.bg/c1827493 била пострадала от градушка и боядисвана на вратите заради ръжда..
  3. От Стражица, Великотърновско. Разходката не е проблем. Просто тея които те грабнат са или автомати или нямат куатро или с други мотори много има и дизели а аз неща такова. В краен случей може и да не е комби ако излезе такава по добра от комбитата като състояние.
  4. А един въпрос ? Буталните болтове нали не трябва да се мърдат в буталото , при положение че лагеруват в биелите, луфт нямат а самия болт се мести по оста на набиване на болта. Несъм виждал на тея мотори как е според мен не трябва да мърда в буталото ?
  5. Това ми привлече вниманието : http://www.cars.bg/c1832855 някой да го знае да каже нещо за него Над бюджета е ама ако е добро си струва
  6. А ако смяната на тея неща не се смята труд а само части, закупени от колеги с намаление. Не са ми проблем смяната на консумативите, като труд има условия има инструменти.
  7. А какво ви е мнението за автоматите. поадам на автомати които са по запазени от ръчките. Но някои хора не говорят добре за автоматите им
  8. Търся здрав колянов вал, комплект с биелите(с непревъртали лагери) и буталата и здрава маслена помпа.Вала да е в допуск нешлайфан.
  9. За подръжката е ясно , за огледите определено не знам всички слаби места на които трябва да се наблегне. когато дойде момента за оглед на някоя кола ако се намери колега който е имал досег с тоя модел да хвърли едно рамо
  10. Благодаря. Ами ремонт прехлопаха биелните лагери. и си търся друг вал и да има основа като отида да си го измеря дали е в норми също и за елипса да се провери блока. А самите биели тяхните размери ?
  11. Вече моторите преглед каране, има ли начин по който се разбира за добавка в маслото, освен смяната му?
  12. Интересувам се от следните размери за тоя мотор, става дума за не шлайфани вал и блок.
  13. А то ми се вижда добро и на мен , само ме озадачи цвета на антифриза, не се вижда да е червен иначе казанчето изглежда чисто. Как стои въпроса с тея аудита от Австрия Германия и ръждата по купето и окачването, защото масово колите от там са понатръпнали ако не купето то металните части по окачването.
  14. Бюджета е ограничен до 4500 лв. Търси се комби, бензин, ръчни скорости. Гледах следните обяви: http://www.cars.bg/c1879943 Това изглежда добре( прекалено лъснато, пастирано, боядисвано) http://www.cars.bg/c1846673 Това е малко над бюджета http://www.cars.bg/c1880967 Това е с газова уредба, гледам малко разхвърляно монтирана без пласмасите по мотора. http://www.cars.bg/c1872290 http://www.cars.bg/c1827493 Това са ми наблюденията в тоя ценови диапазон. Ако някой знае нещо за въпросните коли или е от същото място да хвърли по един поглед. Ако някой знае някоя друга да пише. Приемам всяакакви съвети относно колите.
×
×
  • Create New...