
akouzi
Members-
Content Count
77 -
Joined
-
Last visited
-
За любителите на извънградско шофиране, вече в 13000лв, влиза и подарък винетка за 1 година!
-
Колата е вече с нови филтри МАН, ново масло 5W30, общо около 300лв. Предвид новата година - новата цена е 13К лв. Каско и ГО са до юни! Преглед до септ! Поради драскане с ключ, от двете страни елементите са като нови по Каско!!! Чакам тест драйв фенове!
-
Боровец - София, изминато за около час, разход 5.8-5.9л/100км този двигател пак доказа, че може да бъде много гъвкав!
-
Колега ме подсети, че липсват някои от наличните екстри: - биксенон с датчик за автоматични светлини - амбиентно червено осветление в купето (на снимка) - осветление в краката на преден и заден ред - осветление под вратите при отворена врата ( предни и задни) - автоматична бленда на огледало за задно - воланът има модул за автопилот, ако някой иска да закача! - 6бр еърбег - цветния ФИС с борд комп - GSM подготовка в подлакътник без тел - тонирани всички стъкла фабрично - 3бр ключ с инфрачервен - ски сак Купена с договор от Ауди Хеделберг (прилагам всички вносни документи)
-
Здравейте Колеги за много години, бъдете здрави и се наслаждавайте на пръстените! Продавам втората кола. Оригинално бе докарана по поръчка от Австрия. Продава се за да мина на по-ново комби, пак Ауди и пак Q :-) Първа рег. 12.2004 год 139000 км (не реални, а ИСТИНСКИ!) 6-степенна ръчна ск. кутия Давам я с 2 Комплекта гуми 16" и джантите от снимката: зимни и летни, едните са на 2 сезона, др. сега им е втори! Пълно Каско и ГО до към средата на 2018! В цена също давам и багажник - ал. напречни греди (около 240лв беше като нов, слагано е два пъти в годината Туле на него!) Фабрична аларма на ключа. Заден парктроник Подгрев предни седалки / които са спортни с електрическо ломбално регулиране и реглаж на дължината на седалищната част Спортен Кожен волан и ск. лост, в отлично състояние без да са виждали боя и др. маскировки! Амартисьорите са средната опция между спортното и обикновено окачване. Колата е гаражна през целия и живот в БГ / непушач Запазен салон, няма скъсано или протрито, пран преди 4 год, няколко петна от вода по него излизат с препарат на новия собственик подарявам пране, което поради сезона няма как да направя аз! Всичко в отлично поддържано състояние, работещо, без грешки по КОМП. Масло само високия клас на Yacco, филтри Маn! Следващата смяна за новия собственик, ще е след 5К км. Интервалът е настроен на 10К км, въпреки че слагам long life! Има още около 20К км до следваща смяна на ремък и ролки. Смених преди 2 месеца вакуумния клапак. Преди година и половина смених оригиналните ксенонови крушки с нов Осрам (около 220лв бяха) Също от преди толкова смених оригиналните чистачки с Бош перо, в момента чистят отлично! По предна и задна ходова част, съм сменял малки елементи като носач, тампони, нормално за километрите, за точна информация, в БГ съм я сервизирал само в един сервиз и който желае, може да ходи на справка там! Смених това лято оригиналната халга с цанга - връзката между колектори и средно гърне - 50лв в Крафт-а. В момента са новобоядисани по каско: капак, предна броня, някои от страничните врати и един от задните калници. Боята е при един от добрите в Горубляне и е неразличима от нова. Има лека щета по боята в задната част, както и малки следи от нормално ползване, някой от защитните кори отдолу са също за ревизиране. По колата няма китове, няма ръжда, НЯМА УДАРИ, НЕ Е КАТАСТРОФИРАЛА! От колега Райно съм купил за 250лв чисто нова, оригинална кора ПОД двигателя, която се подарява също с щипките. За да си спестиме въпроси как аджеба е на толкова малко км и защо не съм я карал повече :-) ето и отговора: Колата има за главна функция в студените месеци да вози детето на у-ще надолу от Драгалевци до НДК, паркира се и вечера обратно. Също ходи два пъти в годината до Алпите, през останалото време имам основна градска кола и топлите месеци мотор. Цената с всички описани по-горе неща е 14500 лв. без бартери освен ако някой Колега с комби B8ца не реши да даунгрейдва. За повече инфо и оглед на ЛС, моля без коментари по цена, освен ако не сме заедно в колата на тест драйва!
-
Здравейте Колеги, Търся нова или втора ръка долната кора под двигателя за Ауди А4 Б7 (2005г). Само пластмасова, метални НЕ. Пишете на лично за оферта и евентуален оглед. Колата е в СФ, но приемам и оферти извън, с последваща опция преглед при пращане по куриер. Поздрави
-
За инфо относно разхода: Спортбек 2006г, BKD (2.0 140кс), ръчна, джанти 17" Градско засечено при 3 пълни резервоара: около 7.3-7.4л/100, нямам много светофари до офиса. Извънградско: около 5.0-5 и малко л/100. Така и не успях да тествам на магистрала с около 140км/ч Гумите са на около 2.3бара. Нафта от ЕКО, нормалната. Сега ще тествам и BMN (170кс) с DSG и 18" джанти и ще пиша. Относно спускане не на скорост: Доколкото съм чувал, като колата спуска на скорост без подадена газ, клапаните са затворени и няма консумация на гориво, отделно по-голяма стабилност и сигурност, заради контролираната скорост. Но съм по-убеден, че никой каращ Ауди няма да обеднее или забогатее от спускането на нулева скорост ;-)
-
Аз мисля, че колегата има превид лампата за маслото, която е под формата на масльонка. Това би трябвало да светва при начален контакт и изгасва малко след това. Ако не свети, все едно колата не извървшва този чек!
-
Полезно би било да се разчете темата за Тунинг и Проекти: има няколко A3/S3. Сподели послед впечатления ако сложиш нещо. Успех
-
Здравейте Колеги, Търся да закупя за Ауди А3 2006/8P: 1. Черния (много тъмно сив) плафон. Моделът с отделните светлини за четене, както и амбиентното червено осветление. 2. Модул, поддържащ мултифункционалния волан. Референция завършваща на E или F. 3. Обемен датчик, сирена и модул аларма. Оферти на ЛС Мерси
-
Швейцарките обикновено гъмжат от екстри.... Иначе по сервизната книжка се виждат печати от швайц сервизи, ама кой знае вече как си ги правят и тях :-(
-
благодаря
- 548 replies
-
- Масло
- обслужване
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Привет Колеги, Каква е най-добрата опция за ксенон крушките на нашите 8П? И също цена / качество. Сложих на Б7цата ОСРАМ за около 110лв/крушка, има ли по-изгодни оферти от колеги от форума или др.? Мерси предварително
- 548 replies
-
- Масло
- обслужване
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Привет Колеги, Говоря за ръжда по колекторите като цяло - говоря от личен опит с 4 коли от региона Лузана - Женева. Относно разхода, с моята кола се вози малко дете и явно сме по-малко състезатели от вас ;-) но който иска да заповяда да я тества и гледа данните. Аз лично не открива разлика между борд. комп и засичане по резервоар и се доверявам на първото, а то е колкото съм писал по-горе. Може би има значение, че скоро стана колата ми на 100К км и яде едвам около 250-350гр масло между смените - на около 10К км. Все пак не искам да разводнявам темата, идеята ми беше да споделя на купувача, че това е много добър и гъвкав двигател и може да скача! Поздрави
-
И моето инфо относно разхода на 2.0TFSI, че да не плашим колегата с тази му покупка ;-) този двигател на А4, куатро, ръчни ск ми дава по комп и по резервоар: Градско: мин 8.9л/100 макс 10.5л/100 Второстепенни пътища: мин 6.6л/100, макс 7.2л/100 Магистрала 130-150км/ч: мин 7.4л/100, макс: 7.9л/100 Натовареност 2-3ма човека с багаж извън града. Имай предвид, че в Швейц. колите са гледани като цяло и прегледът е много стриктен и обхваща доста елементи по колата. Можеш само да имаш повече ръжда по колекторите, особено ако е живяла в близост до езеро ;-) Успех в покупката.