123213

Members
  • Content Count

    129
  • Joined

  • Last visited

About 123213

  • Rank
    User
  • Birthday 09/12/1990

Друго

  • Kaра
    Audi A3

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  1. Здравейте, за да не отварям нова тема аз имам следния проблем сутрин само като тръгна да навивам на дясно, запъва и като я насиля отпуска и така докато тръгна пак да завивам на дясно. На ляво нямам този проблем, а само на дясно като завъртя, като поработи известно време и понамалява сменил съм помпа и маркуч за налягането с чисто нов и пак затяга.
  2. Здравейте колеги имам една молба , ако може някой да ми даде кодовете на климатроника за Audi A4 B5 125 к.с ADR мотор. Става въпрос за тези кодове в Coding: Software Coding: XXXXXX WorkShop Code: XXXXXX Проблема е,че на мен са ми само 000000 а трябва да имат някакви стойности.
  3. Здравейте, колеги имам проблем от близо седмица сутрин първият старт на колата е много труден, а като запали няма ядове върви но пуши много в синьо сив пушек и мирише на нафта. Говорих с мой приятел, който ми каза, че може да имам проблем с някоя дюза. Каза ми, че тук във форума има колеги, който имат сервиз да видим дюзите или да и направят цялостен преглед да кажат от къде е проблема. Колата е Ауди А3 8L 1.9 TDI 131 с чип код на мотора ASZ.
  4. благодаря сега го видях и само още нещо да попитам това ли е и датчика за студено палене ?
  5. горе където показва горивото и температурата на колата за този датчик говора не това което пише на дисплея ето снимка
  6. Датчика за показване на охладителната течност защото като дам на климатроника 49 канал и ми дава че е на -10 градуса и на таблото не ми мърда седи под 60 градуса и не мърда
  7. здравейте колеги имам питане къде се намира датчика за температура, който измерва на таблото защото го закачах за вага и ми даде късо съединение или дефектен датчик ако може да ме насочите мотора е 1.9 ТДИ ASZ 131 к.с 2001 г.
  8. Ето какво показа ВАГ като я закачих след като беше забила за пореден път Прегледах кодовете за грешки и ако съм разбрал правиално грешка номер 18062 - това е за датчик на маслото грешка номер 17965 - това е за дефектен N75
  9. момчетата бяха ми чистили колектора и турбото и ЕГР клапана за Н75 не съм го сменял но пък ще я закача на ВАГ да видя дали вади грешка на Н75 ако вади грешка може ли да е заминал ?
  10. Колеги имам 2 въпроса 1-вия въпрос ми е следния: правих преди около половин година основен ремонт, започна да пуши много здраво в синьо и направих основен ремонт, на двигател беше изкривила главата. Оправих този проблем и смених свещите на двигателя и свещите, за подгрев. Смених водна помпа, ремъци, ролки, повдигачи на клапаните общо взето всичко по двигателя съм го обслужил колата е с чип, и когато я запаля и изпушва син пушек и мирише много остро. Може ли проблема с пушенето да идва от капака на двигателя където има клапан за изгорелите газове ? 2-ро въпрос: Като карам и дам kick down, на педала като стигне 100 120 км/h и ми изключа турбото и трябва да я изгася и да я запаля наново и се оправя?
  11. работа във фирма, която се занимава с поддръжка на компютри. За този крипто вирус в момента се опитваме да декриптираме информация на харда. съвети, който мога да дам за сега са 1. правете Backup на важната информация на флаш памет. 2. Вируса ходи по цялата локална и сървърна мрежа. Той вижда всички свързани устройства и хард дялове, който садържат формати от сорта на: doc, docx, pdf, zip и много други 3. за сега най доброто решение за такъв вид вирус мога да твърдя, че е най добре използването на Kaspersky и Norton Antivirus платените те предотвратяват и блокират влизането на тазо вид вируси
  12. ами резултатът, е че спря да отключва и заключва с този код и си върнах фабричния си ми код други предложения за код
  13. не съм с оригинално радио утре ще го пробвам благодаря Цитиране на предходно мнение!
  14. сега се заключва но нямам никаква звукова сигнализация само светлинна едно за заключване и 2 мигвания за отключване