Dandy

Members
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

About Dandy

  • Rank
    User
  • Birthday 08/10/1987

Друго

  • Kaра
    Audi A6

Персонална информация

  • Location
    София

Контакти

  • Skype
    dandy_87

Recent Profile Visitors

994 profile views
  1. Пробвах какво ли не, няма оправия. И базови настройки, и кодиране на новия акумулатор. При базовите казва Not Available и на 4те setting-a. Някаква идея към кого мога да се обърна ?
  2. Здравейте колеги, Нужна ми е вашата помощ! Акумулаторът ми умря от раз (оказа се, че е оригиналния, който е изкарал 11 години). След като ми дадоха ток за да стигна да си купя нов, очаквано имаше грешки по всички модули и канали. Изчистих всичко без тази на багажника, която не може да се изтрие. Съответно и ел.багажника не работи. Отключва се, но нито тръгва нагоре, нито с бутона се затваря. Мога да отварям и затварям на ръка, с голямо усилие. Отварях го без проблем 5-6 часа преди да ми замине акумулатора. След смяната на акумулатора проблемът продължи. Грешката, която излиза на OBD Eleven е Luggage compartment cover - no basic settings. Fault code: B12EF54 Пуснах живи данни - моторчетата са захранени, но забелязах, че на сензор 1 пише Active, докато на 2 - not active. Ходих в магазина с акумулаторите, казаха, че знаят какво да направят и трябва калибриране и там пуснаха живи данни с Bosch: Реле на капак на багажник: Компонент отворен Капак на багажника сензор на Хол А: Компонент отворен Капак на багажника сензор на Хол B: Компонент затворен Позиция капак на багажника: Статус - Междинно положение Мъчиха се да калибрират и какво ли не, но багажникът не помдръдва - нито нагоре, нито надолу. Щората вътре също не помръдва, но те вървят заедно вероятно. Казаха ми, че според тях тоя втория сензор е заминал, тъй като отчита различно състояние от първия и така компютъра не знае в какво положение е багажника и дали да го отвори или затвори. Моето виждане е, че тези 2 сензора е нормално да са в различни състояния, тъй като вероятно единия е на крайно отворено положение, другия в затворено и е активен този, който в момента отчита. Може и да греша. Някой с ел.багажник и диагностика може ли да провери при него какво отчитат сензорите на живи данни при отворено положение и дали имат различен статус? Имате ли идея и за какъв проблем иде реч и кой може да ми помогне? Би било голямо съвпадение нещо да се е счупило точно между последното отваряне на багажника и умирането на акумулатора. Благодаря!
  3. Здравейте колеги, Ел. Рейката ми замина след минаване през локва тип река. Наводни се единия датчик, първо светка жълто, като пишеше, че мога да карам. След известно време светна червено, ввдърви волана и по кодовете във vag com-a е за сервиз и рециклиране или смяна на датчик. Въпросът е дали някой го е правил и на кой сервиз се е доверил в София? Намерих до момента 3, като цените и условията са сходни, гаранцията, която дават е различна. В случая, бих се хванал за това, но и 10 гоидни да ми даде, знаем, че ако искат, винаги после ще скалъпят оправдания. Интересуват ме читави сервизи и сериозни хора, ако някой е правил. Това, което намерих е Felix (Манастирски ливади), AirShox (Дружба) и AutoMechanic Красна поляна. Ако някой е ползвал техните услуги за електрическа (НЕ хидравлична), нека сподели резултат. Ако знаете и други, моля споделете. Благодаря! Поздрави, Даниел
  4. Правих обслужване точно преди да стане проблема и смених и филтъра. Колкото до грешки - няма, това също ме озадачава. Надявам се да е фреон или тръбичка нещо, дано не е компресор.
  5. Здравейте! Климатроникът се държи странно напоследък. До края на миналото лято работеше на пушка и трябваше да вдигна доста градусите, че да не ми е студено. Това "лято", в началото нямаше проблем (Април месец). След това при едно пътуване както духаше студено, така изведнъж взе да става топличко в колата, но не толкова както когато се спре компресора. Забелязах, че колкото и да смъквам градусите, силата на духане се увеличава, но температурата си остава същата, не духа студено. Спрях компресора и изведнъж ме лъхна хладен въздух за известно време, след това нормално - стана адска жега. Пуснах го пак - усети се леко захлаждане и стана горе долу както преди - абе по-добре от изцяло спрян, но нищо общо със студения въздух при климатик. Спрях, изгасих колата, изчаках 2 минути, запалих отново и вкл. компресора - климатикът тръгна на пушка, все едно не е имало проблеми. На къси разстояния в града не ми го прави сякаш, получава се при по-дълго каране след 100ина км да кажем. МИналата седмица ходих го Гърция - до границата работи супер. Там чаках на място 2 часа - духаше идеално. След това загасих колата и като минах границата пак го пуснах и се започна с номерата. Тоя път ново гасене и пускане не подейства. Сега в града пак духа добре, но в даден момент пак го прави тоя номер. Забелязах, че като спрях едния път компресора и намалих градусите на минимум, съответно силата на струята се увеличи, отпред от въздуховода под стъклото изхвърча малко ледче (колкото грахово зърно). Някой имал ли е подобно поведение на климатика? Имам опасения някакви за управляващ блок или запушена някоя тръбичка. На ВАГ ком не излиза проблем. Питам първо тук, така или иначе ще ходя и на майстор, но тъй като със старото ауди съм си патил от няколко, реших да се информирам предварително за възможни варианти. Също така, ако знаете някой разбиращ си от работата в София (района на Младост или Западен парк), или във Велико Търново / ГО и региона, ще съм благодарен да споделите! Поздрави! Даниел
  6. Здравейте колеги, Колата е А4 Б7 с фабричен ксенон и пръскалки на бронята. При задържане на лостчето за пръскалките на прозореца за 3-4 секунди, нормално пръскалките за фаровете излизат и правят "пустинна буря" :), но след това не се прибират. Виждам, че се отварят към 1.5-2см и след това опитват да се приберат, но остават на няма и 1см от бронята. Пробвах го няколко пъти, в един от случаите дясната се прибра изцяло, но след това отново остана така при следващ опит. Опитах и ги прибрах на ръка, макар че имаше съпротивление. Вчера ги изтеглих максимално напред за да видя какво се вижда вътре зад дюзите. Има една гумена мембрана, която леко скърца и ми се струва, че тя е поизгоряла и прави голямо съпротивление. Опитах да я смажа с WD и един друг лубрикант и след като ги раздвижих на ръка, започнаха да вървят доста "по-мазно". При нов опит, дясната отноов се прибра, но пак еднократно. При последващ опит, отново остана отворена наполовина. Въпросът е: имате ли представа каква е схемата отвътре и дали може нещо да е клеясало и да затруднява движението? Не ми се струва да има вакуум, който да прибира, не се чува и моторче. По-скоро мисля, че е с някаква пружина за връщането, а занапред излиза от високото налягане? Не мога да видя отзад на бронята за момента какво е положението, тъй като нямам канал. Благодаря предварително!
  7. Привет. Търся кората над акумулатора за А4 Б7. Цена? Освен това, на десния подглавник бутона, който е за регулиране - самия пластмасов бутон ми вдясно, който се пада срещу държача на колана.
  8. Благодаря

     

  9. Пичове, аз минах през тая процедура миналата година. След изпиране на колата, въпреки, че изрично бях казал, че такава не искам да се пере, а да се мине само с много леко навлажнен парцал, те го бяха изпрали и резултатът не закъсня - 1 месец по-късно вече увиснал целия. Препоръчаха ми и ходих при един пич на Ломско шосе - Пейчо се казва.... Направи ми го целия + гредите отстрани отпред и отзад и стана перфектно. Даде ми сам предложение да го направи в алкантара, като заедно подбрахме цветовете, че да се върже със салона. Като бонус ми направи и подлакътника в същия цвят. Всичко ми излезе 100 или 110 лв (ще излъжа). Оставих я в 9 сутринта, същата вечер беше готов, като той си го демонтира и монтира. Все му беше тая дали ще го занеса или той ще го сложи, защото буквално го маха за минути. При интерес, ще ви кача снимки и дам телефон на човека. Аз лично останах много доволен. Поздрави!
  10. Мисля, че има малка, но стъклата би трябвало да са влизат и на двете (имам спомен, че съм ги разменял на една друга б5ца). Тук може и да те излъжа, така че нека някой друг да каже също.
  11. Не са еднакви. Аз я купих с огледала от C5 и ми се наложи да сменям стъкло. Понеже моята е фейслифт, обиколих всички магазини и викам, че търся за фейс и ми показват различно. Мина време докато срравня всички огледала и видях, че е от C5. Капачката също е различна, тъй като при C5 огледалото е леко ромбовидно, и примерно от C5 стъкло не влиза в капачката на B5. Иначе ако се смени цялото огледало, заедно с капачката - няма проблем - триъгълника пасва. Поздрави !
  12. ми тия схеми са преди фейса повечето, има някакви минимални разлики, ама мисля, че точно погрева е отделен тук на друг предпазител. Взел съм капака да го преведа от немски Благодаря за отговорите ! Тия дни по светло продължавам с опитите
  13. Отдолу тръгва, но отгоре просто не помръдва. Виждам само някви метални пластинки, но след като ги осветя с фенера и под мн кофти ъгъл. Не мога да разбера накъде се напъват. Целта ми е да стигна до кабела за подгрев на задното стъкло. Другия вариант е при бушоните. Там обаче като извадя бушона за задното стъкло и продължава да свети светодиода на самия бутон, затова се принудих да сваля централната конзола. Или не бутам правилния бушон или всичките LED диоди за бутоните са свързани на отделен предпазител и не гаснат при вадене на бушона за уреда, който осветяват. Някой знае ли дали е така и кой номер е бушона за подгрева на facelift ? Или какъв цвят е кабела ? Благодаря !