Chanchev

Members
  • Content Count

    285
  • Joined

  • Last visited

About Chanchev

  • Rank
    User
  • Birthday 02/13/1988

Друго

  • Kaра
    Audi Allroad 2.5 TDI

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    Gorna Oryahovitsa

Recent Profile Visitors

1,207 profile views
  1. Бутнах малко актуатора към купето и живна колата.
  2. Това ще е последното, което ще направя утре по този автомобил, до сега: турбо рециклирано, дюзи рециклирано, мотор сменен ( в првдишният сервиз са му монтирали 2.7тди вместо 3.0тди), вихровите клапи вече работят. На живи данни автомобила в топ, абсолютно всичко е в норми, само до 2.500 оборота в труп.
  3. Днес измерих компресията , между 18-20бар
  4. Днес му флашнах нов софт , и веднага дойдоха грешките, за вихрови клапи и p0235.
  5. Премахнат е, от предишният собственик.
  6. Затапих , го и нищо. Актуатора в нов , обучвн е в Авточойс. Вече съм изчерпан пт всякъде, опитал съм всичко. Нов Мап, нова дросел клапа ….
  7. Не , рециклирано е в Реал Турбо Няма проблеми с дебитомер, гледан е на живи данни
  8. Здравейте колеги , вече две седмици си блъскам главата с едно 3.0тди, беше нагълтало клапата на егр, турбото е рециклирано , моторчето е ново, обучено. Колата до 2700 оборота не откъсва , все едно няма турбо, след това върви , както трябва. Колата не записва грешки, на живи данни всичко е 6. Бих бил благодарен , ако някой се е сблъсквал с този проблем и изкаже мнението си.
  9. Какъв и е проблема на таЗи барака ?
  10. Колеги , някой да му се занимава да ми помогне малко с един душегуб. Колата пали и работи добре, но като престои 1 час и пали с голяма мъка. Като грешки има само 1 за умна дюза. Като влязох в TDI-Timing в графиката Жултата линия не се показваше изобщо, започнах да въртя помпата на предварвние, след като стигнах до края, най накрая се появи жълтата линия , която е плътно горе до зелената, показва 1.6BTDC.
  11. Смених притискателният диск и феродовия с друг и проблема се реши, Беше не правилно пакетиран явно , притискатвлния имаше лека разлика. Иначе първичния вал си имаше голям аксиален луфт 3-4мм, корпуса е разбит , ще трябва лагер.
  12. И това го преговорихме с колега, който се занимава само с ремонти на кутии, като свалях кутията не ми направи впечатление първичният вал да има голям луфт. Но преди да дойде колата за смяна на съединител , само боксуваше на 4та и 5та.
  13. Става въпрос точно за Алхамбра
  14. Здравейте колеги, натъкнах се на много странен проблем, след смяна на съединител( Притискателвн, феродов диск и лагер помпа) , обезвъздуших , както трябва , паля колата давам на задна и след 5 секунди не мога да изключа от скорост и колата тръгва сама. Помпите не губят налягане, пробвах да я задържа на скорост без да потеглям , държа 1 мин и не изтърват. Съмнявам се в дефектен или различен притискателен диск. Феродовият диск дойде същият , но притискателният диск имашв разлика в дупките , които се слага към демпфера. Моля , ако някой е имал същият проблем да сподели, поръчал съм нов съединител.
  15. За съжаление, сега прочетох поста щях да те насоча веднага към проблема. Писал съм по темата във форума, но в А5 раЗдела 3 помпи съм сменил. И два пъти дюзи. Интересното е за датчика за високото на рейла, който си сменил , как е повлиял на обратната нафта А проблема може да не ти е бил в помпата , а в дозатора.