Jump to content

Chanchev

Members
  • Мнения

    290
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Chanchev

  • Рожден ден 13.02.1988

Друго

  • Kaра
    Audi Allroad 2.5 TDI

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Gorna Oryahovitsa

Последни посетители

1401 профилни разглеждания

Chanchev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Сменяй го , имам наличен втора ръка.
  2. ShadowM не съм питал във Фейсбук
  3. Здравейте , колата е S4 b8 2012 внесена е от Щатите , реших вместо да се занимавам да оправям навигацията и радиото да ъпгрейдна. Автомобила е фабрично с MMI 3G high без B&O, въпросът ми е, какво още ще ми трябва освен хеад юнита и централната конзола. Благодаря предварително на отзовалите се.
  4. Помпа , 100%. Наскоро имах клиент с този проблем , беше ходил в друг сервиз , смъквали са помпата , пращали са я с дюзите на проверка , проблем не са открили , сменил е регулатора за налягането , сменил е датчик за налягането и т.н. Смених помпата с нова и проблема изчезна. Проблема се проявяваше , докато кара например с постоянна скорост 100км и реши да подаде рязко газ, и колата влизаше в авариен режим, гасиш палиш и е ОК.
  5. Здравейте колеги , наскоро се сдобих с S4 от САЩ , имаше лек удар в единия фар , реших да ги сменя с Европейски и двата. Купих два фара , които са със завиване , американските разбира се нямат., премахнах кодинга за Side marker , да не си ги търси и остана грешката за ауто левъл, записва грешка , че ноторчетата не работят. Най вероятно ще трябва да се разместят пинове. Фаровете са биксенон , ако някой го е правил , моля за съдействие.
  6. Бутнах малко актуатора към купето и живна колата.
  7. Това ще е последното, което ще направя утре по този автомобил, до сега: турбо рециклирано, дюзи рециклирано, мотор сменен ( в првдишният сервиз са му монтирали 2.7тди вместо 3.0тди), вихровите клапи вече работят. На живи данни автомобила в топ, абсолютно всичко е в норми, само до 2.500 оборота в труп.
  8. Днес измерих компресията , между 18-20бар
  9. Днес му флашнах нов софт , и веднага дойдоха грешките, за вихрови клапи и p0235.
  10. Премахнат е, от предишният собственик.
  11. Затапих , го и нищо. Актуатора в нов , обучвн е в Авточойс. Вече съм изчерпан пт всякъде, опитал съм всичко. Нов Мап, нова дросел клапа ….
  12. Не , рециклирано е в Реал Турбо Няма проблеми с дебитомер, гледан е на живи данни
  13. Здравейте колеги , вече две седмици си блъскам главата с едно 3.0тди, беше нагълтало клапата на егр, турбото е рециклирано , моторчето е ново, обучено. Колата до 2700 оборота не откъсва , все едно няма турбо, след това върви , както трябва. Колата не записва грешки, на живи данни всичко е 6. Бих бил благодарен , ако някой се е сблъсквал с този проблем и изкаже мнението си.
  14. Какъв и е проблема на таЗи барака ?
  15. Колеги , някой да му се занимава да ми помогне малко с един душегуб. Колата пали и работи добре, но като престои 1 час и пали с голяма мъка. Като грешки има само 1 за умна дюза. Като влязох в TDI-Timing в графиката Жултата линия не се показваше изобщо, започнах да въртя помпата на предварвние, след като стигнах до края, най накрая се появи жълтата линия , която е плътно горе до зелената, показва 1.6BTDC.
×
×
  • Create New...