Chanchev

Members
  • Content count

    198
  • Joined

  • Last visited

About Chanchev

  • Rank
    User
  • Birthday 02/13/1988

Друго

  • Kaра
    Audi Allroad 2.5 TDI

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    Gorna Oryahovitsa

Recent Profile Visitors

524 profile views
  1. При мен не беше в ключалка колата е кейлесс, а в самата палтка на модула, на кормилната колона. Много се бях ядосал, защото бях сменил веригите, всмукателните колектори с клапите-нови от VW, цялата предница и тъкмо викам врче няма кво да стане. Като излезе този проблем и се разчетох тук, че хора са давали по 1800лв, си викам край, ще я продавам на части, не издържам вече
  2. Проблем с парктроник

    И моя не работеше, 5 датчика смених. Вечер когато е тихо, натискаш копчето, излизаш от колата и клякай да слушаш, който не цъка е дефектен. С ваг-ком понякога не показва кой точно не работи надявам се да съм бил полезен.
  3. Проблема е решен, колата запали, проблема беше в кормилната колона, но не в отключването и заключването.
  4. Волана отключва-заключва без проблем. Забелязах и нещо друго, понеже колата е кейлесс, понякога можеш да заключиш и птвътре с дистанционното, а по принцип не би трябвало.
  5. Волана отключва-заключва без проблем. Забелязах и нещо друго, понеже колата е кейлесс, понякога можеш да заключиш и птвътре с дистанционното, а по принцип не би трябвало.
  6. Проблема е открит, няма комуникация с модул J518, за жалост става въпрос за модул в кормилната колона
  7. Няма капка вода, а алтернатора няма как да го замеря, защото колата не пали.
  8. Здравейте, първо ще кажа, че изчетох всичко свързано с кормилната колона. Преди три дни радиото ми изчезна, хващаше две три станции, пуснах си диск. На следващия ден, както си карам започна да ми свети на фиса ignition lock, минута по-късно изчезна. На другия ден, както си карам и колата рязко заби предница, оборотите взеха да играят, светнаха всички лампи на таблото, а на фиса Brakes... , така ми направи няколко пъти и на светофар веднъж ми изгасна. Днес сутринта качвам се в колата, натискам копчето Старт и се включи само ММИ. Изчетох всичко, симптомите наподобяват дефектирала кормилна колона. Закачих я с Ваг Ком, грешки хиляди, изтрих всичките, колата си остана по същия начин и не иска да пали. след гова проверих , една грешка е останала в 05, 00003 Control module 014 - defective. Колата е кейлес, акумулатора е на една година. 2-3 пъти ми даде на контакт и ми свети грешка за ръчната спирачка. Волана, отключва и заключва без проблем.
  9. да , само че аз сменях колектора. След това претрисаше , направих адаптацията и се оправи.
  10. и аз имах същия проблем , оправи се след като направих адаптация на дроселовата клапа и колектора. А за паленето сутрин е бормално 10-15 сек да държи по високи обороти.
  11. 3.2 FSI проблем с вихрови клапи

    да разбира се , те иначе се заклещват зад пластинките. Днес направих адаптация на дросел клапата ,изчистих грешките, след 5 мин чек енджина светна отново.Ядосах се , спрях тотално да се занимавам с нея. 5-6 часа след това запалих , и чека изгасна сам , и колата започна да върви доста прилично.
  12. Здравейте приятели , преди 6 месеца купих А6 4Ф 3.2 ФСИ АUK , мотора мелеше здраво орехи. Първото което направих беше да отворя картера, в цедката имаше парчета пластмаса от бананите, замерих и нялгането на маслото , беше ОК. След това извадихме мотора , един от обтегачите беше изпуснал , тракането беше от там. Смених всички вериги обтегачи , гарнитури, гумички на клапаните , семеринг колянов вал. Запалихме я , тракането беше спряло , чек енджина дойде след 1 час, P2006 и P2007. Смъкнах колектора и долните колектори , забелязах че като стисна лостчето на единия вакум върви доста трудно и зацепва , вземах колектор втора ръка , на който вакума му работеше добре , монтирах го колата направо започна да хвърчи до вчера , когато ми се наложи да сменя термостата , сглобих колата и като я подкарах усетих , че изобщо не иска да се форсира , върви като 1.8. Като и подам газ се чува съскане зад мотора около дросела. Закачих я , грешката пак е P2006 P2007. Когато превключа на R или на D и задържа спирачката , колата започва да тресе , все едно ще угасне. Моля , ако някой е имал подобен проблем , и го е решилда помогне , ако съм забравил да прегледам нещо, ще бъда много благодарен.
  13. има 4 броя датчици на рапзределителните валове на 3.2 FSI
  14. Боядисване на 4f

    Интересна тема, според мен я пребоядисай , като си избираш майстор го попитай как ще я направи. Най-добрия вариант е : вадят се всички вдлъбнатини със спотер , полиестер за основа, кит , шприц боя и лак Ако ти каже без полиестер , търси друг майстор:) а относно цвета няма начин да стане 1:1 без да се влезе в другите детайли. Ние работим със PPG , марката боядисала 70% от колите на пазара , и при боядисване на детайл от ръб до ръб , никога не става 1:1. Да не говорим за бялото един код с 15 варианта