Здравеите колеги които може да помага,счупиха ми левия стоп които е на калника, намерих същия от седан но незнам дали ще стане на моя авант.Колата е а4 б7 2005г.Много ми е спешно неискам да я дледам така искам да го сменя.
Със 2-ра употреба.Купих от колега от форума дюза,на ваг кома дава много добри показатели.Интересното е че кадето и да я сложа няма абсолютно никаква разлика в поведението на колата.Незнам дори и да купя четери еднакви от един двигател дали изобщо ще има ефект.Неми се наливат само пари а да няма никакъв ефект от цялата работа.На брата пасата по ваг ком дюзите му са направо на умирачка а работи като часовник. Много ми е интересно защо като е студена не го прави а като мине 60 градуса и започва да клати мотора.
Искам да споделя че след смяна на всички дюзи една по една това претрисане си остава,явно не е дюза.Спирам да се занимавам с нея,направо я намразих,само пари набивам в нея.
Вчера смъкнах дюзите и отдоло имаше доста нагар там където пръскат,изчистих нагара и размених 1 и 4 да вида какви ще са показанията и днес сутринта на студено я запалих и учудващо маи има разлика.Ето и новите показания. 11:49:13 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation) -0.26 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1 -0.14 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2 0.07 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3 0.35 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4 А предните пак на суден мотор бяха така.11:12:00 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation) -0.14 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1 -0.75 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2 -0.26 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3 1.18 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4