Jump to content

ikoseomer

Members
  • Мнения

    137
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 Avant 2.0 TDI BPW

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Пловдив

Последни посетители

1176 профилни разглеждания

ikoseomer's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колеги, как се върти коляновия вал на ръка на автоматична кутия?
  2. Да добавя само. До сега не съм имал проблем с тази дюза. Работише в нормите си, но днеска изведнъж прекъсна.
  3. Колеги, ако стойността на помпа-дюза във ваг ком, показва 2.99 тоест максимум стойност и изобщо не се променя спрямо другите, това означава ли, че изобщо няма впръскване и дюзата не работи? Днеска колата прекъсна. Работи на 3 цилиндъра. Няма ускорение никакво. Не мога повече от 30км и цялата кола предръпва. Закачих на ваг и стойността на 4 цилиндър е 2.99. Имам и грешка misfire на 4 цилиндър. Малко помощ Колеги.
  4. Колега, Форума нали е за взаимопомощ. :) Утре ги проверявам Колега. Само да спомена преди време имаше дрънкане подобно но много по-слабо от централната вентилация дето е до стъклото. Възможно ли е от там някъде да се е счупило нещо?
  5. Колега проверих сега калниците. Имам кора там. Отвих болтовете, но видно всичко изглежда добре и здраво. https://youtu.be/Zu9i1llvKqo Направих видеоклип чува се много ясно. Идва точно от средата и от по вътрешната част на колата. С повече скорост се увеличава. Понякога прекъсва за секунда. Когато играя наляво надясно се променя звука леко.
  6. Да само в движение с над 70км/ч. Първото което помислих беше, че влезна нещо летящо във вентилацията и лети там. Такъв звук има Снимката е с ниска резолюция и не се вижда нищо.
  7. Турбото е окей. Има мощност. При вървежа преди и след няма разлика. Оборотите също нямат значение. При 4000 или 1800 същото е. Само скоростта когато е по силна. Няма изписани грешки. Не е точно тропане. Кората когато падне изкарва същия звук. Нещо като триене на пластмаса.
  8. Здравейте Колеги! Днеска натиснах колата малко. Карайки надолу с около 150км се счупи нещо по колата. Чух звук на счупване и се появи един много дразнещ звук. Помислих, че се откачи кората. Намалих веднага и звука изчезна. Проверих кората и отдолу всичко е ок. Сега когато карам с над 70/80км се появява същия звук. Някаква вибрация е, но е доста силна за вибрация и със сигурност идва някъде от вентилацията средата.Само карайки бързо се увеличава, но звука не е постоянен. Ту се усилва, ту намалява. Нямаше забиване и спад в мощноста на колата. От какво може да бъде? Моля за помощ, къде да търся точно проблема? Колата е 2007 А4 Авант.
  9. Всички Б6 са помпа-дюза. Всички Б7 също, но мисля че има изключения вече в края. Има разлика между комънрейл и помпа-дюза системата. Дюзите също са различни. На помпа-дюза им се сменят разпръсквачите и имат о-ринги които също се сменят. Има много теми за това.
  10. ikoseomer

    ауди а4 автомат

    Не разбрах какво е това в картера 4,2 и цялото 7,8 литра. Задължително ли е и филтъра да се смени?
  11. 180 градуса. Мина време всичко беше ок, но веднъж запалих и веднага изгасна. След това запалих много трудно, все едно глътнал въздух. Пак започна със същите неща.
  12. Искам да добавя нещо по темата. Аз направих центровка и тресенето на празен ход изчезна. Веднъж запалих много трудно и всичко започна отново. Сега се случва нещо по-различно. Температурите паднаха. При студено време мотора работи много тихо и равномерно. При минусови темп. пали от 1/4. Студен или загрял двигател няма значение, работи много равномерно,тихо и няма тресене и вибрация. През цялата зима така с гориво макс мошън. Стойностите на дюзите когато работи така са в норма. Като стане по-топло времето започва пак да тресе и неравномерно само на загрял мотор. На ниски обороти по време на движение усещам прекъсване понякога. Стойностите се менят. Ту го прави ту не го прави. Не мога да разбера това какво общо има с външната температура?? Не съм проверил само помпата за нафта. Sent from my HTC Desire 620G dual sim using Tapatalk
  13. ikoseomer

    ауди а4 автомат

    Извинявам се! От заглавието на темата помислих, че е типтроник. Исках да кажа когато маслото в кутията е студено - палиш и тръгваш,първите 1/2 минути. Карал съм типтроник и мултитроник. Аз мога да усетя разликата между топъл и студен. Има много теми за това. Колегата първо трябва да провери маслото. Не можах да разбера само какво иска да каже с това "оборотите се вдигат колата не тръгва, след 200/300 метра захапва.
  14. Как става това? От кой канал на ваг ком?
  15. Нямам никакви копчета или въртелчета за регулиране на фарове. Имам само DRL on off. Това означава ли, че нямам фабрично тази екстра?
×
×
  • Create New...