val111111

Members
  • Content Count

    78
  • Joined

  • Last visited

About val111111

  • Rank
    User
  • Birthday 07/29/1976

Друго

  • Kaра
    A6c4 quattro

Персонална информация

  • Location
    Димитровград

Recent Profile Visitors

882 profile views
  1. Шурето има такава.Лично я купи от Холандия преди 4 години.От тогава до сега между смените на маслото е доливал от 500гр. до 2 литра максимум.Три пъти влиза в сервиз и няма оправия.Взе я на уж проверени и реални 220 000.Сега е на около 320 000.За сега не е давал сериозни суми за ремонти,ако не се броят трите опита да разберат в сервиза защо гори масло и защо един път долива 500гр. а друг път 2 литра до всяка следваща смяна.И така долива и кара
  2. Колега цена на всички интериорни махагонови лайсни с пепелника
  3. Днес смених маслото и няма разлика.първа пак влиза трудно.маслото е castrol 75/90 GL4.Когато се прибера в България ще трябва да се сваля кутията за да се види дали проблема е в нея или в съединителя.някой да даде съвет за сервиз за да не сменям примерно само съединител пък той проблема да се окаже в кутията
  4. а какво масло за тази кутия.Аз съм шофьор и в момента съм в Германия колата е при мен. Ще видя какво ще препоръчат в сервиза където поддържат камионите.Дано да е от маслото.Ако проблема е в него не трябва ли да имам проблем и на другите скорости а не само на първа.Ще пиша за резултата когато имам интернет
  5. Здравейте.Преди месец взех от Полша кола A6C4 Quattro. От няколко дни трудно включвам първа. За да я включа трябва да задържа педала на съединителя натиснат за 4-5 секунди и тогава включва по лесно. Когато сменям от първа на втора много бързо прехърква. Другите скорости са добре. Нивото на маслото в кутията е добре. Някои колеги казват че може да е съединител но имам още една такава кола но на предно и на нея съединителя като беше на свършване взе да отделя най отгоре.На тази отделя по средата.Също така ми направи впечатление че лоста се движи малко по стегнато.Махнах маншона но не виждам някакви видими износвания по пластмасовата ябълка.Педала на съединителя е по твърд от на другата ми кола.Когато задържа натиснат педала перва влиза по лесно.На какво се дължи това.....съединител,синхронизатор или друго.Препоръки за сервиз или правилна диагностика
  6. Днес успешно сменихме съединителя като сложихме старият маховик. По думите на няколко колеги беше в много добро състояние,което ме изненада защото колата е на 480 000км от които аз съм навъртял 180 000км.Предполагам че предишният собственик го е сменял.Сега съединителя е мек,отделя напълно малко преди средата.Дано да кара още толкова защото скоро нямам намерение да я сменям
  7. Да и аз мислех да взема маховик и съединител от ААТ. Трябва ли нещо допълнително или не Фирмата се намира в село Драгичево ул,Рударска 37.... 0878898978 0898649911 mahovikbg.com
  8. Здравеите,колеги.Педалът на съединителят изведнъж започна да отделя много горе ( два сантиметра преди края) предполагам че съединителят си заминава.Четох във форума няколко теми от колеги които са сменили демпферния с обикновен,но никъде не видях това да е правено на AEL.Казаха ми цена на нов маховик 2229лв. Попаднах на фирма в Драгичево за рециклирване на демпферни маховици. Разглобявали,подменяли пружини,втулки,възтановявали масивните елементи с машинна обработка,зглобявали, баланс и готово. Цена от 300-450лв. Моят маховик не тресе при тръгване,когато натисна педала на съединителя не се променя звука но мисля че е добре да се смени. Та въпросите са ми дали някой с AEL мотор е рециклирвал маховик или е минавал на обикновен
  9. радиатора на климатроника дето е пред водния здрав ли е,цена?
  10. val111111

    Газ на AEL?

    Имам братовчед в Балчик който има OPEL FRONTERA TDI с обикновенна АГУ и казва че разхода му е паднал около два литра.Вървежа действително се подобри защото съм го карал преди газовата уредба и след това.Гори газ към два-три литра на 100 км.Като напишеш в Google "дизел на бензин" излизат доста резултати и някои казват че разхода им е паднал с 30-40 процента ама при братчеда не стана.Единственият плюс е че сега набира доста по добре от преди.Ако се търси икономия мисля че A6 AEL е достатъчно икономичен за да му се прави такава интервенция.Пък и във форумите пишат че икономията се чувства по добре на по големите двигатели,като рейсовете например.Не съм сигурен но мисля че част от градският транспорт на Варна е с монтирани АГУ. П.П. Ама пък е голям кеф да спреш на бензиностанция и да кажеш "сипи за 50лв.дизел и 10лв.газ Човека мисли че го бъзикаш и те гледа опулено .
  11. От доста време стои обявата.Ако е читава досега да са я отнесли за тези пари.Явно има и други забележки освен външните.
  12. За грешките по климатроника трябва да разглобиш централната конзола,кората под волана,жабката,абе най добре прочети темата на колегата VBI, там е обяснено доста добре какво трябва да правиш.Има и линкове към други теми в които също е обяснено.трябва да махнеш корите които са под чистачките.Там също има моторчета,аз утре мисля и там да разглобя за да напръскам с контактен спрей както ме посъветва колегата VBI.Разглобявай смело,на снимките изглежда че е някакъв хаос,но не е толкова трудно.
  13. Така,сутринта махнах централната конзола и свалих приводните механизми.Единият изобщо не работеше вероятно потенциометъра беше се прецакал защото моторчето му завъртя след като му се подаде ток директно.Взех направо един цял механизъм и го смених.След като бяха почистени и смазани зглобих всичко обратно и сега работят всички клапи.След като го закачихме на ВАГ-КОМ,даде грешка 08.6-потенциометъра на клапата за регулиране на температурата.Сигурно и той си заминава,но засега клапата си работи(намаля и увеличава температурата).Вакумния клапан също работи,просто предишния собственик не беше вързал правилно тръбичките.Благодаря на колегата VBI за насоките които ми даде защото без твоята тема щеше да ми отнеме доста повече време в разглобяване.Благодаря и на Венци (venko74) за терена и помощта която ми оказа.