Jump to content

Geri_kn

Members
  • Мнения

    75
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI

Последни посетители

622 профилни разглеждания

Geri_kn's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колеги имам сякаш същия проблем. По време на движение и работа на двигателя изведнъж пада акумулатора. Първоначално ми казаха да си взема волтметър.. На него забелязах че акумулатора не зарежда нормално зареждаше - 13.2/13.4 и изведнъж пада на 10 Направих по съвет на майстора ремонт на алтернатора. Започна да зарежда на 13.6-13.8 Но на моемнти отново пада 10. Когато изгася двигателя изчаквам малко и колата отново се оправя и зарежда нормално. Видях решението на колегата, но сега се чудя как да разбера кой е проблемния кабел в случая и дали изобщо е това... Благодаря предварително !
  2. Здравейте колеги От известно време имам проблем с включването на задна особено когато колата е работила и е толпла и сега вече особено когато времето е горещо Трудно се включва задната а сега започна и трудно да влиза първа. Сменено е маслото на скоростите. Какъв може да е проблема? Колата е ауди е Ауди А4, Б6, 1.9 тди, 131 к. с Благодаря предварително!
  3. Ще ви помоля да ми препоръчате някой сервиз къде могат да се премерят компресии на двигателя и дали може да се получи някаква яснота относно състояние на двигателя в София или около Благодаря
  4. @sunshai Не знам но определено след смяната на маслото и след този проблем нещо се случи. Колата изобщо не работи тихо както преди...
  5. Цял комплект съединител купихме по съвет на майстора. Иначе да при същия майстор дето мислеше че е блокиран двигатрля. Когато решиха да я огледат по-обстойно е източил маслото и е видял че няма стружки и е решил да свали стартера дс види какво става и тогава е изпаднала пружина при което е видял че проблема е съединителя
  6. Ами надявам се да няма други поражения. Сменихме днес съединителя запали върви. Мен ми се струва че работи малко по-шумно но явно вече стреса ми дойде в повече
  7. Да оказа се една изпаднала пружина от съединителя и е блокирала маховика да не се върти. Определено ми олекна, не че е малко но е по-добрия вариант...
  8. Добър вечер колеги След обстоен оглед на колата се оказа счупен маховик.
  9. @chefoukr Моя си има номер и на талона и на двигателя Просто колефите коментиеат казус ако е без, но аз за съжаление имам...
  10. Ето и отговора от ТЕХНОТЕСТ АД
  11. @mili 75 Единственото което е направено към момента майстора да свали стартера и се е опитал с щанга да завърти маховика напред назад но нищо не помръдвало на следващия ден свалиха капака на ангренажния ремък да се види дали не се е скъсал той (здрав е видимо) и това е вече втора седмица обещаха да свалят картера да се види какво е положението, но чакането ме убива, като всеки човек...
  12. Колеги а някой може ли да ми разясни ролята на датчика на коляновия вал и до какво води неговата повреда. Прочетох доста теми както тук във форума така и в други направи ми впечетление точно същите ситуации колата гасне не ще да запали превърта стартера и влачи предни гуми в някой от случайте забелязах че решението е било прецакан стартер при други датчик на коляновия вал. Благодаря предварително на всички!
  13. @janoar Нека запазим добрия тон коментираме просто казуси и всеки казва ситуации. Не искам заради мой питания да се създава напрежение. Изпратих запитване до ТЕХНОТЕСТ АД и при получаване на отговор от тяхна страна ще споделя отговора
×
×
  • Create New...