danson

Members
  • Content Count

    141
  • Joined

  • Last visited

About danson

  • Rank
    User
  • Birthday 07/10/1988

Друго

  • Kaра
    AUDI S3 8L АМК

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    София

Recent Profile Visitors

1,283 profile views
  1. https://www.booking.com/s/57_6/36a70f27 И от мен едно линкче, който иска да се възползва пролетно !
  2. Самонавивайте се няма лошо не че нещо, ама не малко хора опитаха схемата с подобно чипче при някой и след това пробваха Рево...от любопитство толкова ли си струва разликата...излишно е да казвам колко от тях искаха да си върнат стария софт
  3. +1 и аз направих резервация през линка, не знам дали е бил валиден ще разбера ако върнат 10%
  4. Тръгваш да слагаш чип , пък не ти се дават пари за дино стенд...където поне ще видиш, ако има чип..що за стока е тоя чип. Един дино стенд е 100лв...ако от там се тъни...не ми се мисли за поддръжката на тоя 3.0тди...иначе всички са големи пред кафето
  5. Разбираш се с някой мапер, отиваш да я чипираш(нали ако няма ще сложиш). Логично преди да пише/качва каквото и да е, ще я замери на диното и то ще си покаже дали има или няма. Ако няма е ясно...слагате. Ако има си плащаш за диното около 100тина лв мисля е и си доволен и с разпечатка за мощност.
  6. Дидо Гущера +359 887 839 893 – Изпускателни системи – Деян Желязков /Гущера – FidoDido/
  7. Напълно нормално за кола на предно, особено дизел с голям въртящ момент предполагам предимно на 1ва и 2ра се получава ?
  8. На мен колата ми харесва доста честно казано. Тествай, проверявай и както казват - ако я усетиш като твоята - взимай
  9. Да графиката изглежда добре , дали може по-добре - сигурно, предполагам и по-зле може.
  10. Хубавото при Рево специално (не знам за другите тунинг фирми) , е че плащаш стейдж 1. В следващ момент решаваш както пича със шкодата , отиваш на стейдж 2 , после може и 3. Тогава плащаш само разликата с предният стейдж , което също си е предимство според мен. Отделно за 2.0тси точно имат супер китове техни си, разбира се и цената е дебела, но тук се говори за тунинг и то качествен....сейфти така да се нарече. Аз бих заложил , ако колегата отиде при някой гаражен да сложи чип и след това сложи РЕВО, че ще се очуди каква разлика има. Предимството е не само като абсолютна стойност и цифри за коне и въртящ момент. Тук се залага на поведение през целият работен диапазон и от там идват големите разлики. Колата е много по-добра за каране , може като пикови стойности дори да е по-ниска. Но всеки сам си решава.
  11. Защото като резултатите може да погледнеш сравнения в нета, Рево ако не по-добре, то са заедно с другите. Даже съм виждал Рево стейдж 1 вс АПР стейдж 2...Рево бие. Не на последно място - цената на Рево е доста по-достъпна + че имаме официален дилър в София. Наистина за твоя мотор, резултатите ще са страхотни. И цената ако не се лъжа е по към 1000лв, не 1200. Но затова - запитване до представителите. Ако не друго - потърси ги за консултация, абстрахирайки се от това , че те са дилър, просто за информация.
  12. е ако за 300лв ви е зора.... по-добре въобще да не се занимавате...аз визирах на колегата шкодата...Точно за нея не бих се замислил въобще къде да ходя. А за дино-то, тези софтуери се разработват от фирми и на дино и на път . Няма какво да им се донастройва, че да ти трябва в реално време дино, за да следиш тук като пипнеш малко, там като пипнеш малко , какво се случва.
  13. Рево за да го предложат е минал доста тъпи през диното. Бай ви Пепинко и т.н. пишат некви неща и айде на гъзомера . Точно за шкодата с 2.0тси е кощунство да не се сложи рево. Хубава кола с хубав мотор, имат перфектни неща за него. Ако говорим вече за цена, тогава разбирам.
  14. хора луди ли сте при наличие на рево да ходите при такива .....айде да не казвам какви тунери...ама дори без дино....