Jump to content

quattr0

Members
  • Мнения

    156
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно quattr0

  • Рожден ден 30.01.1984

Друго

  • Kaра
    Audi

Контакти

  • Website URL
    http://www.nakov.net
  • ICQ
    0
  • Skype
    bnakov

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Зад воланa
  • Интереси
    2.6 quattro :)

quattr0's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колеги, дайте ми съвет как да си отворя багажника... Колата е Ауди 80 Авант, а проблемът е следния: дръжката на капака си се движи свободно нагоре надолу и ефект никакъв. Вероятно някой е опитвал да отвори капака, докато колата е била заключена или пък просто е дошлото времето да се счупи... Централното заключване работи, чува се как отключва и заключва, ама глупавата дръжка над номера е извън строя и наистина нямам идея как да отворя капака?
  2. зависи с каква скоростна кутия е колата... старото ми ауди (B3 1.8 JN) си беше с дългите скорости и мога да кажа, че по - добра кола от него не съм карал... извънградско е истински кеф да го караш... 3000 об/мин при 120-130 не помня вече, помня само разхода на тази велика кола 7,5л/100км при 140 км/ч... това с друга кола не съм го постигал да не говорим за сегашното ми ауди дето с тази скорост лепи 14/100 извънградско пък и хич не беше бавна кола... с тези скорости винаги когато искаш повече мощност имаш 3-та предавка... 80-150км/ч за нула време ги правеше еххх спомени... сега ако намеря някъде едно Б3 JN с повечко екстри му се мятам веднага... леле па и ако е с климатроник нема му се замисля
  3. хм.... аз имах същия проблем със старата кола (компетишъна)... стрелката на температурата на двигателя и на бензина работеха само, ако са в настроение... проблема е че с времето спойките по таблото се "развалят"... решението е просто, отиваш при някой ел техник... аз ходих в едно малко сервизче, което е пресечка на бул. тодор александров (в софия) някъде из форума я има темата с точния адрес на сервиза, ремонта беше 10 лв, а в официалния сервиз на ауди искаха да ми сменят датчика в резервоара за ЦИФРА ПАРИ... добре, че им отказах
  4. смени си крушката вътре в копчето... по бензиностанциите ги има и струват някви стотинки...
  5. quattr0

    надписа quattro ми е вляво

    а в купето вътре няма ли бутон за блокаж на задния диференциал? или при а6/ц4 няма такъв бутон...
  6. да колега има... благодаря за съветите на всички след дълго обикаляне по сервизите се оказа, че нямам проблеми с никакви датчици, помпата ми е бетон, налягането е добре... и останаха само дюзите... вчера покарах малко на бензин (малко малко... 200 км из Пловдив ), сипнах и една добавка за почистване на дюзите и днес мога да кажа, че колата си запали от първия път без проблем, но пак в началото (около минута две) беше някак по мудна, но след това си се оправи и си върви супер... така като гледам май ще карам на бензин... ако газта поскъпне, както го говорят с 29% пък от нова година с още 20%, то тя ще стане по скъпа от бензина и тогава нищо чудно да влезна в дизеловата секта, но пък тогава дизела може да стане 3лв за литър...
  7. честно казано нямам идея какви са ми свещите, на последната смяна на консумативите (масло ремъци филтри...) ми смениха и свещи, но какви са ми сложили в сервиза и предства си нямам... утре ще ги прегледам на светло, а кабелите са беру (тях си ги купих лично) днес бях в друг сервиз и заключението от диагностиката беше - всичко е в норма... не съм и очаквал друго, но колата си беше загряла... а на мен проблема ми е със студения старт... утре ще видя някъде да премеря налягането на бензиновата помпа... това което мога да кажа е, че няколко пъти като дам на контакт чувам как помпата се включва, но няма подобрение т.е. пак колата си се дави отначало като запаля... това изключва ли бензиновата помпа като проблем? и другото което ми направи впечтление е че при студен двигател, ако опитам да запаля на газ, нямам никакви проблеми пали си от първия път без проблем... това как да го тълкувам? значи ли че проблема е в дюзите за бензина?
  8. а този клапан, за който говориш в помпата ли е, т.е. има ли възможност само той да се смени?
  9. здравейте, изчетох много подобни теми, но все пак не намерих решение за моя проблем: сутрин (или след няколко часа престой) колата ми пали много трудно, а когато запали тресе целия двигател за около 10-тина секунди, след което се нормализира, но все пак докато не поработи поне минута-две е трудно дори и да го форсирам... бях на диагностика в бош сервиз, обаче заключението беше или ти е повреден компютъра (каквото и да значи това) или са ти запушени дюзите... мен това положение или/или не ме устройва, няма да сменям ей така наред части... все пак една електрическа дюза за моя двигател е 150+ лв... а това умножено по 6 си е доста голяма цифра... а ако се окаже, че не в дюзите е проблема? сменил съм наскоро (преди 5-6000км) кабели, свещи, въздушен и горивен филтър... из доста теми прочетох, че проблема може да е в някакъв температурен датчик, който така или иначе не е толкова скъп та бих се наел да го сменя ей така за спорта без да знам дали е за смяна само, че не знам къде е и как изглежда, та затова моля да ме просветлите малко... a ако някой има някакви други идеи къде може да е проблема или знае къде в пловдив има сервиз, в който има кадърни хора, нека сподели, ще съм много благодарен колата е Audi 80 Avant 2.6 (ABC) quattro
  10. и мойта пали трудно след няколко часа престой... иначе ако е загрял двигателя пали от първия път... ходих на диагностика в бош сервиз и заключението беше, че са ми запушени дюзите, но засега не съм ги сменил и проблема си остава...
  11. аз пък се чудя как да го махна този боклук (не знам каква марка е филтъра, конусовиден е и така колата дойде от германия)... и заради проклетия филтър са ми махнали кутията за оригиналния въздушен филтър... сега си търся кутия и после веднага мисля да се отърва от "спортния" филтър... това, което знам е, че през тези боклуци (визирам спортните филтри) влиза само прахоляк... та ако някой има кутия за 2.6 мотор да се обажда
  12. и аз си го мислих само че под корите при мен няма грам място... но това може и да е защото съм quattro... сега съм се спрял на варианта да си правя кутии за тонколоните и да ги захвана за корите точно зад седалките... мисля, че няма голям избор ако колоните ще са елипси, иначе на задните врати си имам колони, но 4 ми идват малко
  13. quattr0

    За Авант

    сложи зимните и виж дали шума ще остане
×
×
  • Create New...