dim.h

Members
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

About dim.h

  • Rank
    User
  • Birthday 05/24/1991

Друго

  • Kaра
    Ауди А6 C4

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    София

Recent Profile Visitors

520 profile views
  1. Здравейте колеги, Един приятел има проблеми с неговата Б4 - ка. Колата гасне когато си поиска. Двигателя е 2.0 АБК 115 к.с.. Колата има и обикновена газова уредба, но проблема го има и на двете горива. Гасне докато работи на място, в движение в града на магистрала. Общо взето не се влияе от пътната обстановка. Не се влияе и от времето, от 3 дни вали, а не е правила проблема. Когато колата изгасне изваждаме и слагаме отново буксата на датчика на хол и след това пали и тръгва. Вече почистихме старателно буксата на въпросния датчик (гуменото маншонче на самата букса на датчика е здрав.) Моля давайте идеи къде да търсим проблема. Какво и как трябва да проверим. Благодаря !
  2. Здравейте, в крайна сметка кой е най - добрия вариант. С по-дълга 5-та или 6-та предавка. Силно съм заинтересован и с удоволствие бих си сменил кутията. Искам да попитам кои ск. кутии могат да се сложат вместо оригиналната на АЦЕ ?
  3. Благодаря много колега, Аз го смазах някак си и засега не е свирело. Но със сигурност ще се сменя.
  4. Здравейте колеги, Както на почти всички ц4-ки и на моята се появи гадното свирене от вентилатора на парното. Знам, че има много изписано по тази тема, но аз не успях да намеря точно каквото ми трябва. След като вече прочетох някои съществуващи теми по въпроса, установих че проблема идва от вентилатора на парното, а не от моторчето което обдухва т-датчика на таблото. Та питането ми е : Как е най-лесния и правилен начин за смазване ? И как се сменява ? Защото ако не е много сложна смяната мисля да се заема и да си реша проблема. Благодаря предварително !
  5. Здравейте колеги, имам интересен проблем с АЦЕ- то и газовата му инсталация. Имах развален стъпков мотор, отчиташе го като грешка в ЕКУ-то, нямаше никаква разлика когато е изключен или включен. Но пък газаджия ми настрои колата някак си да държи стабилни обороти ( около 1100). Карах така цяла зима ( разбира се като е студена трябва да и давам газ, но като загрее си ги държи). Но дойде време за климатика и като го пусна оборотите падат на 600-700. И това е пробем. КУПИХ нов ст. мотор ( втора ръка). Тествах го при човека, който ми го продаде и всичко заспа - оборотите са 1000 със или без пуснат компресор, каквото и да правя не мърдат. И на газ и на бензин. Викам си е тва е, за 20 лв си реших проблема. Да ама не. Тръгвам да си ходя и в момента в който се завъртят гумите - оборотите почват да играят и то доста. Спирам и пак всичко спи. Чудих се каква може да е връзката и изключих датчика за скоростомера - проблема изчезна. Не знам каква е връзката и какво би било решението. Но дори като спра в наклон и след това само отпускам спирачката и в момента в който тръгне почват да играят оборотите. Но пък с изключен датчик на скоростомера всичко е идеално ( само дето не знам с колко се движа). Ще се радвам много ако някой може да помогне. Благодаря !
  6. Оправихме колата, всичко си е като както преди. Поради някаква причина не се връщаше дроселовата клапа докрай. Искам само да попитам къде се намира синия датчик за температурата, който отговаря за студеното палене на бензин. Ако може една снимка, че да не объркам нещо. Искам да го замеря, че ме съмнява. A иначе замерих потенциометъра на дебитомера и клапата проверих - всичко си е перфектно.
  7. Здравейте, намерих проблема на колата. Първо, че клапата беше леко крива - прави бяхте, изправих я. И маркуча леко беше скъсан, поне на удобно място за лепене. Но колата продължава да държи високи обороти. Но установих че потенциометъра на газта се едно не се връща докрай. Като го напъна леко с ръката и оборотите се нормализират, но при последващо подаване на газ пак остават високи. Възможно ли е и там да се е кривнало нещо ?
  8. Добре , ще трябва да огледам маркуча по-подробно. Видимо няма сцепено. А клапата как точно трябва да е. Видимо и тя не е крива. Нали когато двигателят дърпа въздух, клапата се вдига.А моята има и малко ход надолу. Това не знам дали е така ?
  9. Здравейте колеги, След моята глупост повредих колата си по следния начин. Колата е А6 Ц4 с двигател АЦЕ механична инжекция. Газта ми беше на свършване и бензиностанцията беше на 200 метра пред мен, та реших, че няма нужда да минавам на бензин за толкова кратко разстояние и ще си стигна до там. Е стигнах ама колата ми гръмна точно преди да спра ( разбира се защото я напъвах, като знаех че в нея няма газ). Заредих, вдигнах капака и големият гумен маркуч се беше извадил от към дросела. По принцип има една тапа сложена на него , та ушким като гръмне тя да излезне, ама не. Закачих маркуча наново тръгнах. Преди глупавата ми проява, колата държеше идеални обороти на газ и на бензин. А след паленето първо бяха малко ниски, а в момента са много високи около 1800. И така вече 2 дни. На газ на бензин едно и също 1800 оборота. Следователно като включвам някакви консуматори падат по малко. Установих, че както си ги държи тези 1800 оборота и на място я изфорсирам до 5-6 К. и пусна рязко газта оборотите се нормализират и всичко си е както преди. Включвам консуматори и не мърдат. Докато не докосна отново педала на газта. Това са признаци и на газ и на бензин. Благодаря предварително ! И не правете като мен
  10. Да само рефлекторите на късите изпратих, а останалото го сглобих да мога да си карам колата, че 2 седмици най-малко бавят в Стрелча просто е такава процедурата. 44лв за 2 рефлектора, а и доставката за моя сметка. А фаровете сам си ги сглабях/разглабях.
  11. Вчера сложих рециклираните рефлектори на лупите. (Изпращах ги в Стрелча) Разбира се забърсах лупата от 2те страни и стъклото от вътрешната страна, имаще доста гаден много фин прах. Ако рефлекторите са здрави и искате да ги бършете ?! - САМО С ПАМУК от аптеката. Сложих и 2 крушки OSRAM сини на цвят на кутията пише +20% нещо си 4200к (не ксенон)... И сега мога да кажа, че имам фарове ! --Докато рефлекторите бяха на ремонт карах с фаровете за мъгла които след почистването светнаха по-добре от късите преди ремонта им.
  12. Това е болта но трябваше да му хвана контра за гайката отдолу тя се хваща през калника.
  13. Готово ! Още един проблем по-малко. Един болт на рейката беше хлабав. Като го стегнахме всичко приключи.
  14. Ами всичко излезна 120 лв. Като модула на климатроника майстора го взе втора ръка. А другото си е труд. Майстора е Станислав от Враждебна. Препоръчаха ми го приятели. Много съм доволен, обърна ми внимание. Каза че не е очаквал ауди от 95 така да го затрудни. Човека си поигра 3-4 часа. После ми се извини няколко пъти, че ме е забавил. Аз съм доволен - всичко работи. Дори имах една изгоряла крушка в таблото, която ме дразнеше. Той я беше сменил без да му казвам.