Jump to content

jomby

Members
  • Мнения

    39
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 1.8T

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Локация
    Madrid

jomby's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. jomby

    Грешки vag-com

    Имах такъв имобилаизер, от известно време съм го спрял, че е много изнервящ. Има логика да е от него, блягодарско за идеята. Както е спрян ще видя дали ще изкара пак същите грешки.
  2. jomby

    Грешки vag-com

    Близо година не съм я закачал да видя какво е положението, а маи и по добре да не бях гледал. Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 557 Component: 1,8l R4/5VT MOTR HS D05 Coding: 04001 Shop #: WSC 00000 6 Faults Found: 01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) 26-10 - Output Open - Intermittent 01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30) 26-10 - Output Open - Intermittent 01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31) 26-10 - Output Open - Intermittent 01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32) 26-10 - Output Open - Intermittent 01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33) 26-10 - Output Open - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent Някои, ако има идея какво може да им е станало на тия инжектори да помага. Н75 клапана е ясен, пак съм изкривил ламарината на пода , понеже на буст метера всичко е ок, 0.6 пик и 0.5 холд. Имобилайзера и той е ясен. Ама тия инжектори ме съмняват, по принцип не съм усетил никакви проблеми с вървеж или каквото и да било П.П Забравих да попитам и дали е нормално да чувам компресора на климатика, нещо ми се струва, че вие. Дали само с някои лагер ще се размина или...?
  3. Или е разместена пластината или не е читав съединителя. Но на студен двигател трябва да можеш да спреш перката на ръка(внимаваи да не си резнеш някои пръст )
  4. Не е нормално да е винаги, само при доста висене в задръствания зацепва толкова, че да чуваш перката като на Камаз . Има 1 пластина, чрез която става реглажа, но е ужас сам да я нагласиш. Играл съм си 2 дни.
  5. jomby

    Новозакупеното ми ауди

    Здравей, По въпроса с климатроника, и при мен се усещат вибрации когато е включен, но ми изглежда горе долу нормално. Все пак не с не сме с нови коли и е нормално да има някой и друг поодървен тампон, стига разбира се да не се разхождат неща по таблото . А относно турбото, може и да са прави, че си заминава. В наи-скоро време смени тръбичката(маслената магистрала) около 100лв е доколкото знам в България. След това сложи пълна синтетика масло. Относно луфта на колелото от 50-60 градуса е нормално. По вероятно е в окачването проблема, има си тикащи щанги ако правилно си спомням името им, които предават усилието към купето и наи вероятно е някоя от тях. За прекъсването може би свещи, не се знае. Имах подобен проблем със 1 комплект бош и се принудих да си сложа старите, просто не можах да намеря оригинални иридиеви.
  6. Е прочети темата де, има отговори и препратки. Не бъди такъв мързел
  7. Ако го гасиш преди изгасяне на колата с – няма да тръгва, иначе е нормално да тръгва със закъснение.
  8. Зависи много от гумите и от настилката
  9. Оф, успокоих се най-после. След експресна поръчка от БГ днес монтирах бууст метера и съм на шест(0.65 пик и 05 холд). Кефффф
  10. jomby

    Рециклирани носачи

    Хора избийте си от главите този мит, че в цяла европа е по-добре откъм услуги. Няма да говоря за нещо, в което не съм сигурен,но не можете да си представите в Испания за какво чудо става въпрос. Дрането за всякакви услуги е адско и са толкова нагли, че не мога да ви опиша. Преди половин година когато трябваше да сменям ремъци, в 2 сервиза ми казаха да доида на края на лятото, понеже били много заети, а в трети ми искаха почти ТРИ пъти цената на частите за да ми ги монтират, и накрая се принудих да си ги сменя сам. На 1 приятел за 1 ибиза ремъка и ролките му бяха около 70е, а в друг сервиз различен от тези дето съм обикалял му искаха 420е общо. И наи-големия им проблем е, че според мен тези с голямата цена просто не знаеха как се сменя ангренажа на моя дарак. Дори и наи долнопробното сервизче у нас е по добре от всяко тукашно. Ад ви казвам страшен, ако не даи боже ми се счупи нещо което не мога да оправя не знам просто какво да правя. За скъсана тръба след първото гърне, просто не успях да намеря къде могат да го заварят, искаха да ми сложат за 200е ново гърне и познаите дали беше неръждавеика както оригиналното :п , накрая се принудих да дръпна 1 агрегат и заваръчно, купих 5 никелови електрода и си реших проблема отново сам.В България има много по добри специалисти от тук просто никои не си дава зор за това, което получава.
  11. jomby

    Проблем с Ауди А4

    Това, че няма врътка не означава, че няма кранче. Просто се заслушай като сменяш от лоу на хи как ел. моторче отваря и затваря въпросното кранче. А спора стана безсмислен, така че наи-добре да спрем и всеки да си мисли каквото иска.
  12. Каква стоиност достига максимално манометърчето ти, когато я настъпиш???
  13. jomby

    Проблем с Ауди А4

    Искаш да кажеш, че и при low и при hi e еднакво отворен крана за парното? Трудно бих се съгласил с това, при лоу режим въобще не влиза антифриз, иначе как си го представяш да работи климатика? Иначе, че се обезвъздушава сама системата си прав, просто понякога се иска повече време и изчакване да отвори хубаво термостата(без газова) Беше си идейка, не съм казвал, че това им е проблема на хората, но при всичко изправно понякога се оказва пълна простотия проблема.
  14. jomby

    Проблем с Ауди А4

    Охлаждането на мотора е наистина перфектно, стига да няма нещо скапано. Никога не съм имал проблем, освен когато закачих биметалната пластина на перката. Но след няколко опита успях да я огъна по правилния начин и нямам никакви проблеми. На колегите с газови мога да кажа само че газовата тотално ти нарушава кръговете, вкарва допълнителни маркучи и наи често заради тях се получават въздушни възглавници, и следователно нарушават потока на антифриза и съответно при различни обороти е нормално да се променя дебита на антифриза. Дори и на тези без газова предлагам да се подсигурят, че нямат въздух в системата. Наи-честата причина е при смяна на антифриза не се отваря радиатора за парното на топло и там остава въздух, които ебава мамата на всичко.
  15. jomby

    Съскане на турбото

    Старата ми турбина определено я чувах като я понапънех, и при новата се чува но е в пъти по слабо. Ако наистина е имало нарушена херметизация на вуздуховода няма да тръгнат да я ремонтират заради шума, а заради вървенето. Преди умиране турбинката вие доста и ако я караш на по къси растояния може да изкара доста, при мен сдаде багажа за 200км след купуването, просто толкова изкара със напълно запушена магистрала. Колегата е прав, наи-добре да я погледне някои преди да я вземеш(стига да е възможно).
×
×
  • Create New...