Здравейте,
Случи се следната случка при мен и ако може малко помощ и мнения.
Смених масло филтри на колата всичко ок.
След като стоя 2 дена тръгвам да паля колата запали много тегаво с премигване на светлини и мъки.
Отивам аз на работа карам към 20 км. оставям я и 8 часа не я пипам. След като тръгвам от работа се качвам и тръгвам да паля и греда.
Въртя 1-ви, 2-ри, 3-ти път и изведнъж изкача масльонката и пише, че няма налягане и изгасва веднага. На 5 я път запали прибрах се.
Оставих я 3 дни и отивам пак да пробвам да паля и пак същата работа от 5-тия път пали с примигване на масльонката.
Реших на другата сутрин да пробвам да я запаля за да видя дали не е от това, че стой много време. Въртя ключа на другата сутрин с леко зачудване, но запали от първия път без светкания и др неща. Гася я и паля отново от четвърт оборот на стартера. Днес пак я запалих като 2 дни не я бях пипал запали от първия път пак с леко зачудване. Обаче установих че климатика спря да духа нищо само свети сменям силата, температурата, но не духа.
-Акомулатора е нов на 3 месеца Банер с 110 амп. 900 пусков ток.
-Правена е профилактика и замерване на алтернатора.
-Демпферна шайба чисто нова.
-Дюзите бяха гледани преди 2 месеца бяха не повече от 9 мс на компенсация.
-И съм ползвал на Бардал Добавката за почистване на инжектори.
-При палене Веригата потраква за 2-3 сек.
-Маслото е Кастрол едж 5в40
-филтри MAHLE > Преди беше с МАН ,но нямаха такива налични.
Това е което мога да кажа за момента като помощ за определяне на диагнозата.
Колата е А6 4ф БМК 3.0