radi_nrj

Members
  • Content Count

    1,214
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

About radi_nrj

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    A6 C4 2.5TDI Quattro

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Лед на лупа не свети по принцип, за да стане работата както трябва си трябва рециклаж на фара и ксенон, но не какъв да е ксенон, а читав 4300К със AC баласти https://youtu.be/0Z-K6B6NvKU
  2. Ако бях тръгнал да наливам в S6, цената щеше да е х2 Тая S4-ка я правих за един приятел, инвестицията надхвърли много бързо това, дето съм похарчил по-моята, а дори не е пипан мотора
  3. Кат няма пари за истинско S6 поне на табелка да го докараме
  4. Тия дни трябва да закарам конзолеите за предните тампони на задния носач да ги разстържат за по-голям тампон. и сме почти говоти да качваме задния мост. Оригиналните тампони ако не се лъжа са 45mm, а в момента се продават само 48mm. Поне според това, което намерих в ЕТКА ухото и за двата вида е едно и също. Правихме го вече на S4-ката дето реставрирах, сега само трябва да повторим упражнението.
  5. @olimpiya щях да те тагвам, ама гледам си видял темата
  6. Явно има шим управление вградено в цокъла и ще ти кажа защо аз питах. Преди много години правихме осетление за една дискотека където имаше едни плочки с диодна подсветка. Пробвахме само по напрежение, контролера можеше да раздели 0-3V на 256 стъпки и от всичките 256 съпки в рамките на точно 4 стъпки диодите минаваха от 100% до 0%. Иначе аз сложих Осрам на плафоните и ми направи впечатление, че работи плавното гасене, с най-евтините китайци гаснеха изведнъж, но освен това оставаха много слабо да мъждукат
  7. От всички АВС е най-адекватния мотор.
  8. Димера на таблото работи по напрежение, а силата на светене на диодите доколкото съм запознат се регулира с шим. Та в тоя ред на мисли - работили регулирането на подсветката на таблото и бутоните?
  9. Имам налични 2 броя чисто нови кори за Ауди 100/А6 C4 2.5TDI AAT/AEL Търся им по 180лв на брой (в традишъна са по 110 евро) Намират се в София
  10. Първо трябва да благодаря на @ivo totev за подаръка. Макар, че вече си оправин моя диф неговия ще го освежим и заминава на колата заедно с пребоядисаните чарколя от задния мост. Междувременно сменихме жилата на ръчната за пореден път и след като се изкривиха за трети път изхвърлих старите дискове (Textar) и метнахме едни нови дискове (АТЕ) и накладки. Приемам залози на колко километра ще се изкривят и тия. Все пак проверихме главините с часовник и за късмет се оказаха прави като струна. На другата кола изкривих 2 комплекта дискове и накрая се оказа, че едната главина замята.
  11. Свалихме дифа, свлаихме вала входящия вал и какво да видим. Наяла го е ръждата до семернига и затова не уплътнява. Ще се търси друг диф защото вал номер 25 на схемата вече го няма като резервна част.
  12. От добрата стара емериканска школа. Фен съм им, особено на старите усилватели на Рокфорд Фосгейт. Новите американски електроники както всики са само Designed in USA - Made in China
  13. Дойде и полиуретана за магарето, сега чакам два тампона от Verkline за задната щанга, че тия дето беше направил украинеца нямат канал вътре
  14. radi_nrj

    Audi a6 c4 2.8

    Закачи я на диагностика, всичко ще си каже. По възможност да е на VAG-COM VCDS, а не на Delfi.
  15. На един колекга беше укъсило от подсветката на плеъра защото са на общ плюс с таблото и климатроника.