radi_nrj

Members
  • Content Count

    1,232
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

About radi_nrj

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    A6 C4 2.5TDI Quattro

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Реално са две клапи или три клапи които се въртят от механизъм, който се намира от другата страна на кутията.
  2. И с новия и със стария ли дава една и съща грешка за пиропатрон на един и същи колан?
  3. Аз там съм с връзки, може да се класирам за април 2025
  4. Имаме пълен комплект S6 муцуна (даже и подкалниците), остана да намерим бояджия. Намерих и пластмасите около радиатора
  5. Зареждам климатика и след месец пак няма студено, светнахме я с UV лампата и о чудо, оригиналния климатичен радиатор протекъл. Поръчах нов и се захванах да свалям стария. ➡️ Единия болт на бронята се отвива на ръка, другия е затегнат с пистолета за гуми и е заоблен. Набиваме торкс и след третия опит се отвива ➡️ Маркучите на климатичния радиатор са се заварили за него, отвиваме ги два дена... ➡️ Сваляме климатичния радиатор и откриваме, че водния се състои от 70% желязо и 30% ръжда, поръчваме нов. ➡️ Сваляме стария воден радиатор и се натъкваме на скъсан долен тампон на радиатора и електрическа перка, която е тръгнала да ги ходи. Поръчваме нови, чакаме. ➡️ В процеса на работа няколко болта и един винт се късат при отвиване. ➡️ За край на купона открих, че и предния тампон на мотора ми се е сцепил
  6. За средните колонки се почва от праговете. Под праговете има винтове за долната част на средната колонка и под средната част има винтове, които държат горната част. Трбва да разкачиш и уплътнеията на вратите в горната част. Предна колонка е само на щипки, задната не знам щото аз съм с комби. Както каза колегата, ако си с шибедах има една метална рамка около него дето защипва кората за механизъма на шибедаха.
  7. Махат се колонките, дръжките, сенници и плафони. Може да се махнат и предните седалки за удобство. Остава се колата цял ден на най-големия пек да се размекне лепилото и с нещо дълго и плоско почваш да бъркаш между кората и ламарината. Шанса да се счупи кората е 50:50.
  8. Купих малко стари фарове за части, два от тях дойдоха с ксенон. Реших да премеря колко е светил тоя ксенон и резултата беше покъртителен Имахме прилична крушка с много кофти баласт Сложих качествен баласт Измих стъклото Измих лещата Сложих нова крушка същата марка и модел За сравнение ползвах и най-обикновена халогенна крушка осрам Резултатите бяха доста интересни
  9. Хората вадят 170-180 коня със стоковото К14 Ще му сложим едно модерно турбо някой ден ако успеем да му наредим един EDC15 компютър
  10. Веско, няма ни време, ни пари за 2.5 20V, а не е като да не ми е минало през главата Просто тоя мотор няма повече да го мъча и ще се заема с другите неща като салон, тоци и ламарини
  11. Като не става, не става. Атмосферен разпределителен вал, К16 турбо, нова помпа, нови разпръсквачи, основен ремонт на мотора иииии изкара точно колкото стоков душегуб Явно не е за мен тая работа, ще си търся друго занимание
  12. Само да не са с линкове от фейса, че там сменят линка на снимките през ден.
  13. Нямаше ли вариант за колектор с равни по дължина рънъри или няма място там? Много ми хареса топлинния щит на филтъра.