radi_nrj

Members
  • Content Count

    1,203
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

About radi_nrj

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    A6 C4 2.5TDI Quattro

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. От добрата стара емериканска школа. Фен съм им, особено на старите усилватели на Рокфорд Фосгейт. Новите американски електроники както всики са само Designed in USA - Made in China
  2. Дойде и полиуретана за магарето, сега чакам два тампона от Verkline за задната щанга, че тия дето беше направил украинеца нямат канал вътре
  3. radi_nrj

    Audi a6 c4 2.8

    Закачи я на диагностика, всичко ще си каже. По възможност да е на VAG-COM VCDS, а не на Delfi.
  4. На един колекга беше укъсило от подсветката на плеъра защото са на общ плюс с таблото и климатроника.
  5. Колата преди много години имаше проблем със снабдяването с гориво. Понеже е била германка резероара го беше попарила немската луга и беше взел да гние. Междувременно някой от предишните собственици сложил еднопосочно клапанче преди горивния филтър да не се връща нафтата в резервоара, нещо напълно излишно, защото и без него колата палеше от 1/4 след месец стоене, но тоя клапан е причината за бавната смърт на помпата. Та кактъо казах гниещия резервоар е пуснал люспи по горивопровода, тия люспи са стигнали до клапанчето и там са спрели, на никого не пречат докато дебита е малък, като тръгнеш да даваш газ оаче или като катериш баир боклуците се нареждат върху цедката на клапана и го запушват. В тоя момента колата губи мощност и помпата претърква за кратко на сухо. Открих проблема, махнах клапана, смних резервоара, но след това почнаха ядовете. Първо заминаха разпръсквачи и подкачваща помпа. Смнихме разпръсквачите и подкачаващата помпа (тя е вътре в ГНП-то, мяза на хидравлична помпа за рейка), помпата я качиха на стенд и даде перфектни налягания и дебити. Второ отваряне и направиха профилактично във Варна докато беше на основен ремонт защото при загрял мотор припушваше и палеше една идея по-трудно. там открили износване на гърбична шайба. Смиха гърбичната шайба и пак на стенд. Помпата отново показва отлични показатели. Взех си колата от ремонт, покарах и греда, като за загрее нафтата пак почва да пуши и ако я загасиш доато е топла пали трудно. Тоя проблем вече може да го хване само човек с опит. Иказа се износен помпения елемент, хванахме го като катаха докато колата загрее и почне да пали трудно, тогава полях хидравличната глава на помпата със студена вода и пробвах да запаля пак - запали от раз. Сега може би се питате защо не се хваща на стенда тоя проблем? Отговорът излезе много прост, на стенда помпата се тества ва при 40-45°C, a в колата проблема се появява при 70°C и нагоре. буталото на помпения елемент няма сегменти, то уплътнява само от оразмеряването на двата детайла и какво беше в случая износването беше достатъчно малко, че на 45°C да имаме перфектни налягания, а на 70 нещата стават "ойде коня у ряката". Вариантите са два, да взема ново долнище от друга помпа, на което да сложа моята електроника или да купим нов помпен елемент. И двата варианта крият рискове, при втората употреба не знаеш на какво ще попаднеш, а новите части се правят в Индия... Аз реших да си пробвам късмета с нов, поне за момента пали студен, топъл, полу загрял, полу изстинал, всякак. Колко ще изкара - божа работа. Май ще обиколя моргите да си прибера и една оригинална помпа в мазето за всеки случай. Общо взето положението стана - и да искаш да поддържаш такава кола, няма откъде да купиш читави части, но пък аз съм инат, ще видим до кога.
  6. Просължаваме със изгъзиците
  7. Баба Яга вече е без помпа, чакаме резултати скоро.
  8. Тоя античен 8 битов мотроник трябва нещо много да се обърка, че да запише грека или да изгуби сигнал от умна дюза или от помпата. Имаме ди резервно задно магаре, което ще мине на пясък и прахово.
  9. Докато чакам новия помпен елемент да споделя малко горчив опит. Информацията ще е полезна за всички собственици на коли със старата помпа VP37 (2,5 ААТ, AEL и всички 1,9TDI с роторна помпа). Може и други хора да попаднат в същия омагьосан кръг. Когато е съвсем малко износен помпения елемент се случват следните магии: Помпата е мината на стенд, колата е настроена, гориво и аванс са перфектни, студена пали от 1/4, върви прилично. Купона почва когато загрее добре и е работила поне 10-20 минути при загрял двигател. Извднъж почва да пуши черно и докато е топла пали трудно. Закачихме манометър да мери корпусно налягане и показателите на студен двигател са перфектни - налягането е 6 бара Когато нафтата мине 70 градуса корпусното пада на 4 бара, а при палене 2.5 бара. Като охладиш хидравличната глава на помпата налягането пак скача на 6 бара, пали от 1/4 и пушека изчезва. А защо не могат да го хванат на стенд това? Споделиха ми хора, които това работят, че на стенда теста се прави при 40-45 градуса на горивото.
  10. От тук може да си извадиш OEM номерата по VW/Audi https://audi.7zap.com/en/rdw/ Вече за Бош номера дето започва с 0 986 иска малко повече ровене. Иначе през годините имат механични разлики, има дуплунжерни с два резмера на плужерите има и с три (май точно АКЕ беше с 3)
  11. Ако пак ти врътне такъв номер не е изключено да е тръгнал клемореда.
  12. @ivo totev сега като не чета по диагонал видях, че е само диф и е за подаряване Ще видя какъв е кода на моя първо, не че бих отказал подарък, но е по-добре да иде при някой дето ще му върши работа отколкотo да го взема, да се окаже, че не е моя и да пордължи да събира прах в моето мазе
  13. Моя AEL е по-душегуП от шестаците - всички детски болести на модела ги показа докато беше в мен @ivo totev мисля, че всички AEL Quattro са с един и същи. Имам интерес към заден мост и окачването на дифа защото мисля да мина частите на пясък и прахово преди да се качат на колата.
  14. Моя е AEL, 5 цилиндъра е и няма нищо общо с AKE. С 6-таците не съм се занимавал повече от 10 години