Jump to content

radi_nrj

Members
  • Мнения

    1238
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

4 Последователи

Друго

  • Kaра
    A6 C4 2.5TDI Quattro

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

radi_nrj's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. @blacky може, вече по парното на тия коли за мен почти няма тайни.
  2. Темата е за дребни ремонти, но ще кача и този макар и да не е никак дребен При дизелите има повече особености, но не очаквах скоро да идва дизел та снимах бензин. Естествено няколко месеца по-късно цъфна и жълтото пате при мен с куп проблеми:
  3. radi_nrj

    Часовника на таблото

    Най-лесно е да потърсиш счупено табло и да му гепиш часовника. Сменя се елементарно и според мен проблема е в него. Кварцовия стабилизатор ни следвало да следи за точната работа на часовника и да не му пука какво е захранващото напрежение. Друг вариант е по някаква причина да се губи постоянния плюс.
  4. Може някой да е сменял потенциометъра на димера и да не пуска 12V до крушките. А може и да има лоша връзка някъде по веригата и да не стигат 12V до димера.
  5. Аз ползвам 1,5W за подсветката. Крушките за циферблатите са общо 9, километраж и оборотомер са с по 2. А малките уреди са всеки с по една. Тук съм показал къде има скрита крушка на таблата с дисплей за външна температура. За километрите първо виж дали има връзка с таблото. С обикновен VCDS трябва да се върже, ако и той не го намира може да е прекъсната K линия
  6. Реално са две клапи или три клапи които се въртят от механизъм, който се намира от другата страна на кутията.
  7. И с новия и със стария ли дава една и съща грешка за пиропатрон на един и същи колан?
  8. Аз там съм с връзки, може да се класирам за април 2025
  9. Имаме пълен комплект S6 муцуна (даже и подкалниците), остана да намерим бояджия. Намерих и пластмасите около радиатора
  10. Зареждам климатика и след месец пак няма студено, светнахме я с UV лампата и о чудо, оригиналния климатичен радиатор протекъл. Поръчах нов и се захванах да свалям стария. ➡️ Единия болт на бронята се отвива на ръка, другия е затегнат с пистолета за гуми и е заоблен. Набиваме торкс и след третия опит се отвива ➡️ Маркучите на климатичния радиатор са се заварили за него, отвиваме ги два дена... ➡️ Сваляме климатичния радиатор и откриваме, че водния се състои от 70% желязо и 30% ръжда, поръчваме нов. ➡️ Сваляме стария воден радиатор и се натъкваме на скъсан долен тампон на радиатора и електрическа перка, която е тръгнала да ги ходи. Поръчваме нови, чакаме. ➡️ В процеса на работа няколко болта и един винт се късат при отвиване. ➡️ За край на купона открих, че и предния тампон на мотора ми се е сцепил
  11. За средните колонки се почва от праговете. Под праговете има винтове за долната част на средната колонка и под средната част има винтове, които държат горната част. Трбва да разкачиш и уплътнеията на вратите в горната част. Предна колонка е само на щипки, задната не знам щото аз съм с комби. Както каза колегата, ако си с шибедах има една метална рамка около него дето защипва кората за механизъма на шибедаха.
  12. Махат се колонките, дръжките, сенници и плафони. Може да се махнат и предните седалки за удобство. Остава се колата цял ден на най-големия пек да се размекне лепилото и с нещо дълго и плоско почваш да бъркаш между кората и ламарината. Шанса да се счупи кората е 50:50.
×
×
  • Create New...