martinesto
Members-
Мнения
24 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
колело
Персонална информация
-
Локация
Габрово/Севлиево
Последни посетители
803 профилни разглеждания
martinesto's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Здравей, колега ! Аз съм същият проблем с мирис на автогара при първо палене. Даже бях пуснал тема в която подробно съм описал всичко: От последният ред в темата съм ходил в известен дизел център в Ловеч, като ми провериха, почистиха помпата и дюзите и казаха, че са повече от добре. В моята тема един колега от форума беше споменал за проблем с биели и биелни лагери, които при мен са сменяни и това отпада. Колата, не бута масло, антифриз, но продължава да скрива пейзажа, пуши зверски. Направо ме е срам да запаля сутрин, съседите ми викат, че прането им мирише на нафта... Обиграл съм всички възможни варианти и вече година и половина няма никакво решение на проблема. Поздрави !
-
ПОМОЩ!!! Ремонтира ли се Помпа-дюзи и надеждна ли е после колата
martinesto отговори в темата на kaleto - Дизел
Колега, не слушай на 100% всеки майстор какво ти казва ! Имам горчив опит със майстори и много добре им знам "чалъмите" и филмите в които могат да те вкарат. Изключително трудно е да попаднеш на кадърен и коректен механик, но не е невъзможно. Лично при възникнал проблем със моят автомобил се консултирам първо със колегите от форума, изчитам всичко което е свързано със проблема и се опитвам САМ да го реша. Като виждам, че уменията ми или условията за ремонт, не са достатъчни се насочвам в краен случай към някой добре проучен механик, защото дизела Не може всеки да го пипа. Имам един майстор по механичната част, окачване, спирачки, кормилна уредба, който се е доказал и други за двигател. Лично не познавам човек, който да разбира от всичко...... Моят съвет е да си караш Аудито и да се наслаждаваш на лятото ! -
Според мен тази статия си е чиста ПР реклама. Някой задава ли си въпроса, какви са последиците на дюзите и нафтовата помпа от смесването на газта със дизела? Газта е сухо гориво, което допълнително изсушава дизела и със сигурност намалява остатъчния живот на тези 2 "евтини" компонента. Масово собствениците на дизел се чудят какво да сложат във нафтата, само и само да се смазва ГНП-то и дюзите, въз основа на добре известната сухота на горивото у нас. Считам, че въз основа на наблъскана със био добавки, парафин и какви ли не разреждащи химии нафта + газта ще има сериозни негативни последици. Не е невъзможно да се получи добра оптимизация спрямо разход, икономия, възвращаемост на инвестицията, но в България към този момент това води до главоболия. Може би този метод ще има по-голямо КПД във държави със по-качествено гориво. Тази технология е значително, по нова и не толкова популярна и изпитана със години, както бензиновият инжекцион. Лично бих предпочел газ/бензин от колкото дизел/газ/метан или каквото там се сетите плод на сиромашията българска. Карайте си дизелчетата, слагайте им до колкото е възможно добра нафта и се радвайте на живота ! ! !
-
Колега и да мисля и да не мисля, колата е на 15 г и 280 хил.км реални. Не се знае колко собственика е имала преди мен и кой как я е поддържал, какво е сменяно и кой го е сменял. Автомобила към този момент пали и върви доволно, мисля да не се занимавам повече със нея, достатъчно пари потроших. Искрени благодарности на всички колеги, които се включиха и изказаха компетентно мнение. Считам, че темата вече е за ключ ! ! !
-
Не съм писал доста време в темата, поради липса на време. Към този момент, проблема със забиването е причинен от сериозно спекла геометрия. След сваляне , почистване и настройка на турбината, колата започна да върви много приятно. Със 300 зора и благодарение на мой приятел, попаднах на сервиз. Относно пушенето, сега при тези температури около 20 С, няма и грам кадеж, само миризма на не изгоряла нафта, която при сериозно каране на дълго, почти не се усеща. Обмених опит със няколко собственика на ТДИ и новият ми майстор, като им споменах за проблема и евентуалните причини водещи до това пушене, като О-пръстени, дюзи или турбина. Ако има проблем с О- пръстени ще пали трудно, ако е с дюзи ще тресе, турбото го изключвам изцяло от картинката. Всички бяха единодушни в изказването, че този двигател си кади като стар Чавдар и това е масов ефект при доста автомобили, особено при ниски температури.
-
Направих първият си ЛОГ файл на живи данни във движение, благодарение на вашата помощ ! Колата продължава да пренадува и забива на 120 км. Ето и информацията от самият log : Address 01: Engine (038 906 019 DS) 15:02:01 Group 001: Injected quantity 2478 /min Engine speed 790-870 0.0 mg/str Injected quantity 3.0-9.0 -0.5°KW Spec. Inj. duration 3-8 °Ck. 73.8°C Coolant temp 80-110°C 15:02:01 Group 011: Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load) 2457 /min Engine speed 2850-3150 1009.8 mbar Spec. intake press. 2200-2400 982.8 Actual intake press. 2100-2600 92.4 % D.cycle MAP 35-80% 15:02:01 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling) 2520 /min Engine speed 790-870 255.0 mg/str MAF (specified) 230-310 406.7 mg/str MAF (actual) 210-350 4.8 % EGR duty cycle 40-75% Все още не мога да разчитам данните, но ще се опитам..... Според мен има отклонения във стойностите на МАФ-а. т.е дебитомера и МАП-а за налягането във смукателните колектори. Като цяло май и двата датчика си правят "майтап" със мен. Клапан н75 е чисто нов на няколко дни и продължава да забива.Ако, може подробно да ми разясните информацията от LOG файла. Благодаря, за вниманието !
-
Подмениха ми дефектният със нов и продължава да забива. На диагностиката отново грешката за разтоварващият клапан, вакумни маркучи или геометрия. Прегледах актуатора, движи си лостчето без проблем, пак всички видове маркучи и тръбички, като няма нищо притеснително. Мислех при монтажа на клапан Н75 да не съм объркал нещо, но всички маркучи са на място. Той е със три тръбички на горната се слага маркуча от МАФ-а ( дебитомера,) отдолу има 2 едната по къса, другата по дълга, съответно от външната страна маркучето за вакума, а от вътрешната този на актуатора към турбото. Само не знам как се проверява геометрията на турбината ? Четох, че трябва да се направят логове на живи данни във движение, но на кои канали и какви са нормалните стойности. Според мен новият клапан работи добре, но не знам как да го проверя през живите данни. Извинявайте за тъпите въпроси, но неволята учи в моя случай.
-
Отново нов стар проблем ! Преди няма месец смених клапан Н75 със нов на Пиербург. Сега пак забива пуста да остане, вървеше като луда. Помислих си. че някой вакумен маркуч изпуска или е разхлабен, огледах всичко и няма проблем. На ВАГ КОМ-а си набива грешка веднага. Ще се мъча да им правя рекламация на тея от магазина, ако не ми я приемат ще и слагам други. Има ли някаква причина, водеща до бързо прецакване на тоя клапан?
-
Благодаря, за разбирането steff55 ! Записах си номера му и при първа финансова възможност ще му звънна.
-
Взех си колата от Фв, като не съм особено доволен. За пореден път слушах бисери и лафове от теория на вероятностите. Колата имала добри показания на диагностиката. Няма сериозни отклонения на дюзите, нито проблем със термодатчици. Било препоръчително да ми сменят 0-пръстени на дюзите, като може да имало вероятност и някой дюза да е за смяна. не бил изключен варианта да е пукната главата. Как ще е пукната главата, като няма никакви проблеми със антифриз, нито го дига нивото, камоли да го намаля, както и за маслото ? Когато пушела бил прекъсвал цилиндър, а като загрее що не прекъсва е друга тема на разговор ? Не ми дадоха отговор...... Предложиха ми ремонтен комплект 0-пръстени уж оригинални по 80 лв на цилиндър+ работа и 40 лв диагностика, та за 450 лв всичко. Имало вариант и със 100 лв по-малко. Ако, проблем със 0-пръстените ще пали трудно, а тя пали от четвърт оборот на -10 С. Питах ги защо има високи стойности на МАФ-а, т.е дебитомера ? Казва ми губела налягане системата от 0-пръстените и дебитомера компенсирал загубата със високи стойности. Толкова много глупости за толкова кратко време не съм чувал ! Почвам сам да си бия главата и да си отстраня проблема, че толкова много на ТИ с материята за дизела има, че чак е страшно. Благодаря, на всички колеги, които се включиха във темата за насоките и помощта !
-
Днес ще я карам във Авточойс В.Търново, защото съм дигнал ръце от псевдо майстори и разбирачи, които работят на цени като на представителство. Искам да чуя тяхното мнение от какво евентуално е проблема. Наслушах на глупости и врели некипели за отстраняване на проблема. Всички ми викат дюзи, ама тя щом пуши горяла масло, ама турбото може да е заминало, некви теории на вероятностите. Колата не пипа масло, антифриз, турбото е добре. Дюзите имат леко отклонение, но на мой приятел същата 2 от дюзите са по на 1. и 1,5 пикаещи и колата съвсем леко изпушва при палене, отделно че е към 400 хил. Във моя регион просто, не мога да открия човек, който наистина знае какво е дизел. Колега тук от форума ми препоръча майстор във В.Търново, дори ми даде номера, обадих се и човека каза,че не се занимава с помпа-дюза. От 4 месеца я имам тая кола и смея да твърдя, че имам повече познания от средностатистически "пишман" майстор, със разликата, че аз съм любител, а той се води специалист. Ще Ви държа в течение за развитието и ефекта от посещението във Фолксваген !
-
Благодаря, за предупреждението ! Надявам се проблема да се реши по безболезнено и да е нещо дребно.
-
Във крайна сметка, къде да търся проблема? Конкретно за ЕГР-а ми е доста омаслен, но това няма кой знае какво значение на пролет ще го затапя. От начало мислех, че той прави проблеми, но си работи що годе добре.
-
Добре, колега ще ги изкарам ! Какво да разбирам под високи стойности на MAF-a той не отговаряше ли за входящият въздух?
-
Аз, лично не съм ги проверявал. От предишният собственик знам само,че дюзите са регулирани, но за реглажни болтове нищо не ми е казвал.