Jump to content

martinesto

Members
  • Мнения

    24
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    колело

Персонална информация

  • Локация
    Габрово/Севлиево

Последни посетители

803 профилни разглеждания

martinesto's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. martinesto

    A4 B6 AVF пуши студен

    Здравей, колега ! Аз съм същият проблем с мирис на автогара при първо палене. Даже бях пуснал тема в която подробно съм описал всичко: От последният ред в темата съм ходил в известен дизел център в Ловеч, като ми провериха, почистиха помпата и дюзите и казаха, че са повече от добре. В моята тема един колега от форума беше споменал за проблем с биели и биелни лагери, които при мен са сменяни и това отпада. Колата, не бута масло, антифриз, но продължава да скрива пейзажа, пуши зверски. Направо ме е срам да запаля сутрин, съседите ми викат, че прането им мирише на нафта... Обиграл съм всички възможни варианти и вече година и половина няма никакво решение на проблема. Поздрави !
  2. Колега, не слушай на 100% всеки майстор какво ти казва ! Имам горчив опит със майстори и много добре им знам "чалъмите" и филмите в които могат да те вкарат. Изключително трудно е да попаднеш на кадърен и коректен механик, но не е невъзможно. Лично при възникнал проблем със моят автомобил се консултирам първо със колегите от форума, изчитам всичко което е свързано със проблема и се опитвам САМ да го реша. Като виждам, че уменията ми или условията за ремонт, не са достатъчни се насочвам в краен случай към някой добре проучен механик, защото дизела Не може всеки да го пипа. Имам един майстор по механичната част, окачване, спирачки, кормилна уредба, който се е доказал и други за двигател. Лично не познавам човек, който да разбира от всичко...... Моят съвет е да си караш Аудито и да се наслаждаваш на лятото !
  3. Според мен тази статия си е чиста ПР реклама. Някой задава ли си въпроса, какви са последиците на дюзите и нафтовата помпа от смесването на газта със дизела? Газта е сухо гориво, което допълнително изсушава дизела и със сигурност намалява остатъчния живот на тези 2 "евтини" компонента. Масово собствениците на дизел се чудят какво да сложат във нафтата, само и само да се смазва ГНП-то и дюзите, въз основа на добре известната сухота на горивото у нас. Считам, че въз основа на наблъскана със био добавки, парафин и какви ли не разреждащи химии нафта + газта ще има сериозни негативни последици. Не е невъзможно да се получи добра оптимизация спрямо разход, икономия, възвращаемост на инвестицията, но в България към този момент това води до главоболия. Може би този метод ще има по-голямо КПД във държави със по-качествено гориво. Тази технология е значително, по нова и не толкова популярна и изпитана със години, както бензиновият инжекцион. Лично бих предпочел газ/бензин от колкото дизел/газ/метан или каквото там се сетите плод на сиромашията българска. Карайте си дизелчетата, слагайте им до колкото е възможно добра нафта и се радвайте на живота ! ! !
  4. Колега и да мисля и да не мисля, колата е на 15 г и 280 хил.км реални. Не се знае колко собственика е имала преди мен и кой как я е поддържал, какво е сменяно и кой го е сменял. Автомобила към този момент пали и върви доволно, мисля да не се занимавам повече със нея, достатъчно пари потроших. Искрени благодарности на всички колеги, които се включиха и изказаха компетентно мнение. Считам, че темата вече е за ключ ! ! !
  5. Не съм писал доста време в темата, поради липса на време. Към този момент, проблема със забиването е причинен от сериозно спекла геометрия. След сваляне , почистване и настройка на турбината, колата започна да върви много приятно. Със 300 зора и благодарение на мой приятел, попаднах на сервиз. Относно пушенето, сега при тези температури около 20 С, няма и грам кадеж, само миризма на не изгоряла нафта, която при сериозно каране на дълго, почти не се усеща. Обмених опит със няколко собственика на ТДИ и новият ми майстор, като им споменах за проблема и евентуалните причини водещи до това пушене, като О-пръстени, дюзи или турбина. Ако има проблем с О- пръстени ще пали трудно, ако е с дюзи ще тресе, турбото го изключвам изцяло от картинката. Всички бяха единодушни в изказването, че този двигател си кади като стар Чавдар и това е масов ефект при доста автомобили, особено при ниски температури.
  6. Направих първият си ЛОГ файл на живи данни във движение, благодарение на вашата помощ ! Колата продължава да пренадува и забива на 120 км. Ето и информацията от самият log : Address 01: Engine (038 906 019 DS) 15:02:01 Group 001: Injected quantity 2478 /min Engine speed 790-870 0.0 mg/str Injected quantity 3.0-9.0 -0.5°KW Spec. Inj. duration 3-8 °Ck. 73.8°C Coolant temp 80-110°C 15:02:01 Group 011: Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load) 2457 /min Engine speed 2850-3150 1009.8 mbar Spec. intake press. 2200-2400 982.8 Actual intake press. 2100-2600 92.4 % D.cycle MAP 35-80% 15:02:01 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling) 2520 /min Engine speed 790-870 255.0 mg/str MAF (specified) 230-310 406.7 mg/str MAF (actual) 210-350 4.8 % EGR duty cycle 40-75% Все още не мога да разчитам данните, но ще се опитам..... Според мен има отклонения във стойностите на МАФ-а. т.е дебитомера и МАП-а за налягането във смукателните колектори. Като цяло май и двата датчика си правят "майтап" със мен. Клапан н75 е чисто нов на няколко дни и продължава да забива.Ако, може подробно да ми разясните информацията от LOG файла. Благодаря, за вниманието !
  7. Подмениха ми дефектният със нов и продължава да забива. На диагностиката отново грешката за разтоварващият клапан, вакумни маркучи или геометрия. Прегледах актуатора, движи си лостчето без проблем, пак всички видове маркучи и тръбички, като няма нищо притеснително. Мислех при монтажа на клапан Н75 да не съм объркал нещо, но всички маркучи са на място. Той е със три тръбички на горната се слага маркуча от МАФ-а ( дебитомера,) отдолу има 2 едната по къса, другата по дълга, съответно от външната страна маркучето за вакума, а от вътрешната този на актуатора към турбото. Само не знам как се проверява геометрията на турбината ? Четох, че трябва да се направят логове на живи данни във движение, но на кои канали и какви са нормалните стойности. Според мен новият клапан работи добре, но не знам как да го проверя през живите данни. Извинявайте за тъпите въпроси, но неволята учи в моя случай.
  8. Отново нов стар проблем ! Преди няма месец смених клапан Н75 със нов на Пиербург. Сега пак забива пуста да остане, вървеше като луда. Помислих си. че някой вакумен маркуч изпуска или е разхлабен, огледах всичко и няма проблем. На ВАГ КОМ-а си набива грешка веднага. Ще се мъча да им правя рекламация на тея от магазина, ако не ми я приемат ще и слагам други. Има ли някаква причина, водеща до бързо прецакване на тоя клапан?
  9. Благодаря, за разбирането steff55 ! Записах си номера му и при първа финансова възможност ще му звънна.
  10. Взех си колата от Фв, като не съм особено доволен. За пореден път слушах бисери и лафове от теория на вероятностите. Колата имала добри показания на диагностиката. Няма сериозни отклонения на дюзите, нито проблем със термодатчици. Било препоръчително да ми сменят 0-пръстени на дюзите, като може да имало вероятност и някой дюза да е за смяна. не бил изключен варианта да е пукната главата. Как ще е пукната главата, като няма никакви проблеми със антифриз, нито го дига нивото, камоли да го намаля, както и за маслото ? Когато пушела бил прекъсвал цилиндър, а като загрее що не прекъсва е друга тема на разговор ? Не ми дадоха отговор...... Предложиха ми ремонтен комплект 0-пръстени уж оригинални по 80 лв на цилиндър+ работа и 40 лв диагностика, та за 450 лв всичко. Имало вариант и със 100 лв по-малко. Ако, проблем със 0-пръстените ще пали трудно, а тя пали от четвърт оборот на -10 С. Питах ги защо има високи стойности на МАФ-а, т.е дебитомера ? Казва ми губела налягане системата от 0-пръстените и дебитомера компенсирал загубата със високи стойности. Толкова много глупости за толкова кратко време не съм чувал ! Почвам сам да си бия главата и да си отстраня проблема, че толкова много на ТИ с материята за дизела има, че чак е страшно. Благодаря, на всички колеги, които се включиха във темата за насоките и помощта !
  11. Днес ще я карам във Авточойс В.Търново, защото съм дигнал ръце от псевдо майстори и разбирачи, които работят на цени като на представителство. Искам да чуя тяхното мнение от какво евентуално е проблема. Наслушах на глупости и врели некипели за отстраняване на проблема. Всички ми викат дюзи, ама тя щом пуши горяла масло, ама турбото може да е заминало, некви теории на вероятностите. Колата не пипа масло, антифриз, турбото е добре. Дюзите имат леко отклонение, но на мой приятел същата 2 от дюзите са по на 1. и 1,5 пикаещи и колата съвсем леко изпушва при палене, отделно че е към 400 хил. Във моя регион просто, не мога да открия човек, който наистина знае какво е дизел. Колега тук от форума ми препоръча майстор във В.Търново, дори ми даде номера, обадих се и човека каза,че не се занимава с помпа-дюза. От 4 месеца я имам тая кола и смея да твърдя, че имам повече познания от средностатистически "пишман" майстор, със разликата, че аз съм любител, а той се води специалист. Ще Ви държа в течение за развитието и ефекта от посещението във Фолксваген !
  12. Благодаря, за предупреждението ! Надявам се проблема да се реши по безболезнено и да е нещо дребно.
  13. Във крайна сметка, къде да търся проблема? Конкретно за ЕГР-а ми е доста омаслен, но това няма кой знае какво значение на пролет ще го затапя. От начало мислех, че той прави проблеми, но си работи що годе добре.
  14. Добре, колега ще ги изкарам ! Какво да разбирам под високи стойности на MAF-a той не отговаряше ли за входящият въздух?
  15. Аз, лично не съм ги проверявал. От предишният собственик знам само,че дюзите са регулирани, но за реглажни болтове нищо не ми е казвал.
×
×
  • Create New...